Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-15, 17:26
Medlem
Copscantcatchmes avatar
Jag har en tjej nere i stockholm som jag ska flytta ner till sommaren men vi har en paus för tillfället där vi kan göra vad vi vill.

Nu till problemet det är en skit snygg tjej i min kompiskrets och vi är väl ganska bra vänner som jag vill sätta på.

Hon verkar inte vara minsta intresserad av att ligga med mig men jag skulle verkligen vilja sätta hon innan jag drar, gärna typ en vecka innan jag ska dra i sommar hahaha

Tips??
Citera
2018-02-15, 17:30
Medlem
Krusensnorres avatar
Betala? Nämen ärligt, om hon inte är intresserad är det väl inte så mycket annat att göra än att prova det.
Citera
2018-02-15, 17:32
Medlem
mau5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copscantcatchme
Jag har en tjej nere i stockholm som jag ska flytta ner till sommaren men vi har en paus för tillfället där vi kan göra vad vi vill.

Nu till problemet det är en skit snygg tjej i min kompiskrets och vi är väl ganska bra vänner som jag vill sätta på.

Hon verkar inte vara minsta intresserad av att ligga med mig men jag skulle verkligen vilja sätta hon innan jag drar, gärna typ en vecka innan jag ska dra i sommar hahaha

Tips??
Bara att acceptera läget att hon inte vill. Du kan ju alltid smöra lite för att få hennes uppmärksamhet. Men hon lär nog se igenom det.
Citera
2018-02-15, 17:40
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:

Tips??
Se till att hitta på saker bara ni... ha gärna efterfest ihop... Så "råkar" ni helt plötsligt hamna i säng.
Citera
2018-02-15, 17:42
Medlem
Copscantcatchmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Betala? Nämen ärligt, om hon inte är intresserad är det väl inte så mycket annat att göra än att prova det.

så du tycker jag ska betala?

Helt ärligt är det inte värt mer än typ nån hundring känns inte så värt att lägga ner massa pengar när jag ändå får fitta några dagar senare när jag ska flytta
Citera
2018-02-15, 17:44
Medlem
Copscantcatchmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Se till att hitta på saker bara ni... ha gärna efterfest ihop... Så "råkar" ni helt plötsligt hamna i säng.

den lät bra, det lär ju drickas som fan när skolan är över och då kanske jag kan se till att hon blir full som fan sen "råkar" vi dra hem till nån och sen kör jag skiten ur hon
Citera
2018-02-15, 17:44
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:

Helt ärligt är det inte värt mer än typ nån hundring känns inte så värt att lägga ner massa pengar när jag ändå får fitta några dagar senare när jag ska flytta

Flashback-kille logik. Enda sexet de får är att betala.
Citera
2018-02-15, 17:47
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:

Nja, du kan ju försöka utan betalning först. Men om hon är lika ointresserad som du säger så lär väl det knappast gå vägen, du väljer ju själv hur mycket det är värt.
Citera
2018-02-15, 17:49
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
den lät bra, det lär ju drickas som fan när skolan är över och då kanske jag kan se till att hon blir full som fan sen "råkar" vi dra hem till nån och sen kör jag skiten ur hon
Kör på det då, men själv skulle jag gärna betala en slant för att slippa fyllesex.
Citera
2018-02-15, 17:52
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Hon får inte bli för full dock...hon ska fortfarande vara med på det. Viktigt!
Citera
2018-02-15, 19:26
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Sup ned henne! Eller också med tanke på att hon redan antagligen har en del "orbiters" omkring sig kan du behandla henne som skit, då du genast blir något mer intressant än alla hennes andra rövslickare.
Citera
2018-02-15, 19:28
Medlem
Du kan ju börja med att respektera henne...😴
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem