Citat:
Ursprungligen postat av
curious1234
Jag har satt mig sjlv i ett knslomssigt dilemma.
Har jobbat p mitt nuvarande jobb i ett par mnader. Chefen r enormt attraktiv i mina gon...har dock aldrig tnkt tanken p att gra ngot med honom.
Till saken hr att jag lever i ett frhllande sedan ett antal r och det har vl inte varit speciellt dligt om n man har tappat gnistan s att sga litegrann.
Fr ngra veckor sedan hnde det ngot ovntat. Vi var p festligheter tillsammans och blev bgge rtt s onyktra... hips vips befann vi oss p ett stlle och brjade kyssas...det var som att marken frsvann under mig...underbart. hade kunnat vara dr hela natten med honom hnde inget mer n s.
Sedan dess har haft grym ngest....framfrallt eftersom jag varit otrogen....men ven pga av att jag har svrt att sluta tnka p honom.
Saken blir ju inte enklare av att vi ses varje dag typ....
Vet inte hur jag ska hantera detta riktigt 😣
Nu vet jag inte vad du har fr jobb och hurpass beroende eller intresserad du r av att behlla det, samt hurpass intresserad du r av att behlla din sambo, men kan du inte gra detta till nn sexfantasi, som att du t ex frgar chefen om du i strsta hemlighet kan f bli befordrad till hans personliga kuksugare eller nt snt? S kan du sitta under hans chefskrivbord och suga medan han gr viktigt chefsjobb. Frhllandet med din sambo verkar nd ha blivit lite urvattnat och man lever bara en gng. Om sambon mot frmodan fr reda p er hemlighet och sparkar ut dig, kanske du kan frga om chefen har nn porrbur p sitt kontor som du kan f bo i p ntterna. Nu vet jag frsts inte vad du gr igng p men detta var bara en av mnga mjliga ideer, take it or leave it.