Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2018-02-24, 07:23
Medlem
Hej

Jag blev fr ca en vecka sen lmnad p ett iskallt stt, kom p hen att hen skulle lmna mig nr hen funnit en lgenhet. Nr den var trygg och sker p att ha ngonstans att ta vgen.

Det har gtt upp och ner i vrt frhllande men nr allt brt ut la jag upp alla kort p bordet. Kom p lsningar fr att kunna rdda eller bygga upp. Inget verkade hjlpa och mycket riktigt, ett iskallt svar fick jag nr jag nmnde srbo. "Inte fr att lta barsk men jag vill inte ha ett frhllande, jag har inga knslor fr dig."

Ett par r i bagaget 5+, hur kan man g frn att lska ngon och vilja leva med dem ena dagen till att en dag bara droppa bomben? "Jag vill seperera?" Hur gjorde ni?

Hen r hemlighetsfull med sin mobil s antar att hon skriver till ngon, tar illa vid sig nr jag nmner ngot.

Nu bor vi under samma tak tills ngon hittat lgenhet, d jag inte har ngonstans att ta vgen direkt. Har varit dum och frskt pusha hen men det r vl inte vrt det? Fr noll respons, bara iskalla svar eller inget svar. Sex har vi haft och kan komma hnda igen.

Dammsuger, skter disk osv till strre del fr att vara snll men nu r jag trtt p att bli behandlad som en "matta."

Jag tycker att man r ett rent ut rvhl om man lgger allt s, skert ngot hen byggt upp under lngre tid. Men att ltsas som allt r bra sen nr man kommer p hen, d brister allt.

Det blir s klart en otrygghet att g frn att ha "allt" till inget. Nrhet, ngon som r hemma och finns fr en efter jobb osv. Vi pussades, kramades m.m. innan men nu efter allt r det bara blankt frn hennes sida.

Gett upp allting, tips?

Vad hade ni gjort i min sits? Vad fr erfarenheter har ni sjlva?

Tack p frhand
Citera
2018-02-24, 07:28
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProxyM
Hej

Jag blev fr ca en vecka sen lmnad p ett iskallt stt, kom p hen att hen skulle lmna mig nr hen funnit en lgenhet. Nr den var trygg och sker p att ha ngonstans att ta vgen.

Det har gtt upp och ner i vrt frhllande men nr allt brt ut la jag upp alla kort p bordet. Kom p lsningar fr att kunna rdda eller bygga upp. Inget verkade hjlpa och mycket riktigt, ett iskallt svar fick jag nr jag nmnde srbo. "Inte fr att lta barsk men jag vill inte ha ett frhllande, jag har inga knslor fr dig."

Ett par r i bagaget 5+, hur kan man g frn att lska ngon och vilja leva med dem ena dagen till att en dag bara droppa bomben? "Jag vill seperera?" Hur gjorde ni?

Hen r hemlighetsfull med sin mobil s antar att hon skriver till ngon, tar illa vid sig nr jag nmner ngot.

Nu bor vi under samma tak tills ngon hittat lgenhet, d jag inte har ngonstans att ta vgen direkt. Har varit dum och frskt pusha hen men det r vl inte vrt det? Fr noll respons, bara iskalla svar eller inget svar. Sex har vi haft och kan komma hnda igen.

Dammsuger, skter disk osv till strre del fr att vara snll men nu r jag trtt p att bli behandlad som en "matta."

Jag tycker att man r ett rent ut rvhl om man lgger allt s, skert ngot hen byggt upp under lngre tid. Men att ltsas som allt r bra sen nr man kommer p hen, d brister allt.

Det blir s klart en otrygghet att g frn att ha "allt" till inget. Nrhet, ngon som r hemma och finns fr en efter jobb osv. Vi pussades, kramades m.m. innan men nu efter allt r det bara blankt frn hennes sida.

Gett upp allting, tips?

Tack p frhand
Ngon egen fundering om vad det hr kan bero p?
Citera
2018-02-24, 07:50
Medlem
Citat:
Hej

Gett upp allting, tips?

Tack p frhand

Du r en beta male och kan inte tillfredsstlla henne
.du behver bli en alfa male istllet
Tacka mej sedan
Citera
2018-02-24, 07:56
Medlem
Hon har nog en annan, tyvrr.
Citera
2018-02-24, 08:00
Medlem
cacas avatar
Kanske fr du skriver hen och hen och sedan hon och henne?

Hon eller ska vi kalla henne fr hen har slutat tycka om dig av ngon anledning. Hon vill drmed inte dela hela sitt liv ihop med ngon hon inte trivs med lngre. Beslutet fattade hon fr lnge sedan d hon tog sig i kragen och brjade leta lgenhet. Vad som gjort att det vart s r ganska ointressant. Det r som det r!

Bara inse det och acceptera, var grna gentleman och hjlp henne med flytten osv. Men sen mycket viktigt! Lmna henne ifred! Vill hon ha ngon kontakt kommer hon hra av sig.

Eller s gr du bananas och blir helt tokig, hota, sl, hvlas allt du kan, f anmlningar p dig och kanske ett fngelse straff.

Resultaten r de samma oavsett hur du agerar, hon har redan slutat tycka om dig.....

S agera som en gentleman och sen ser du fram mot en sommar fylld med sprit och festande och spnnande fittjakt! Med dagens datingsidor kommer du ha fullt upp fara land och rike runt fr trffa massa kvinnor och vips en dag trffar du kanske henne som lskar dig och vill dela sitt liv med dig.
Satsa p henne r mitt tips och rd.
Citera
2018-02-24, 08:02
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Hej

J

Gett upp allting, tips?

Tack p frhand

Off topic: Varfr blandar du hen och hon? Tanken r att hen ska dlja knsidentiteten. Plus att det ser frjvligt ut att skriva hen, ett politiskt skitord.

On topic: Du mste glmma denna mnniska, hon har ingen respekt fr dig. Lmna och bryt alla kontakter med henne. Det r enda sttet fr dig att kunna g rakryggad och knna sjlvrespekt.
Citera
2018-02-24, 08:05
Medlem
Le-Hericons avatar
Av det jag lser; s verkar det som om din partner "trttnat" p dig, tyvrr. Hon har d brjat "leta nytt" (alternativt s har det "nya" presenterat sig sjlv p jobb eller liknande) - och hittat ngot mer spnnande (eller vad hon nu r ute efter).

Givetvis r det skittrist; men om du ska vara rlig nu; r det inte bttre att separera och brja om p nytt, n att leva i ett frhllande som redan r dtt sedan lnge? Ingen mr bra av det.

Min rekommendation r att ni lugnt stter er ner och gr er separation a.s.a.p - innan ni blir jordens ovnner. Dela bohaget, fixa en ny bostad och starta det nya livet.

Om nu din partner hittat en ny, s lr du nd inte kunna stoppa det skeendet nd; s se till att DU kommer ur detta snarast och med hedern i behll.

Och du: det finns fler potentiella partners dr ute...

Lycka till!
Citera
2018-02-24, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meatfuck
Hon har nog en annan, tyvrr.

Inte alls skert, d hade hon vl dragit redan och flyttat in hos den nya.
Citera
2018-02-24, 08:12
Medlem
Pallestroms avatar
Lter skitjobbigt, lider med dig.
Fast det r bara att frska g vidare.
Livet gr ju trots allt det ven om det knns avlgset just nu.

Det ordnar sig!
Citera
2018-02-24, 08:49
Medlem
Raxzxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byling
Inte alls skert, d hade hon vl dragit redan och flyttat in hos den nya.

invig inte hopp till detta d-lge.

Det r ju inte direkt ett vinnade koncept att starta en relation med att bo med varandra.

Antingen funkar det, mot frmodan eftersom partners brister har en tendens att visa sig och kan ta d p en frlskelse.

Hon letar drfr efter ett eget boende tills hon luskat ut om hennes nya romans r ngot att ha eller om han ocks r en fjoll-bg som myntar uttryck ssom "*en".
Citera
2018-02-24, 09:28
Medlem
jag hade slppt henne och skrpt till mig lite. tror inte de flesta kvinnor vill ha mn som gr runt och gr allt de sger och anvnder hen osv. ta tillbaka kontrollen ver ditt liv s funkar nsta frhllande bttre. tror jag.
Citera
2018-02-24, 09:51
Medlem
Det lter tyvrr som att ni haft en dlig kommunikation och att hen redan gtt vidare i sitt huvud.. Jag gjorde likadant med mitt ex, skaffade lgenhet frst och gjorde sen slut, utan att ge henne en andra chans. Vr kommunikation var kass. Jag var liksom inte kr, kunde inte se varfr jag d skulle vilja testa igen..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in