Jag har anmält en fd kille för våldtäkt men känner ångest över att ha gjort det, så nu undrar jag gjorde jag rätt? Historian är egentligen lång men ska försöka korta av. Från 1995-1998 hade vi ett förhållande ett väldigt osunt sådant jag älskade verkligen den här killen men det visade sig att han egentligen bara utnyttjade mig för pengar osv jag hade dåligt psyke vid den perioden så han kunde manipulera mig så in i norden. Det var då en halvkriminell kille typiskt sån där macho förortskille. Ja iaf efter det tog slut har jag aldrig slutat tänka på honom han var mitt livs kärlek. Vi bor inte i samma stad så jag har inte stött på honom efter det förräns det ringer på min mobil början på detta år och då är det han jag blev ju både chockad och lite glad så efter några samtal då han bedyrar att han blivit en annan människa och ber mig om ursäkt hur han behandlade mig när vi var ihop så då tänkte jag att jag ger honom en chans att bevisa det. Så vi träffades hemma hos mig och det slutade med att han sov över och allt gick bra vi rörde inte varandra eftersom jag har varit singel 8 år är jag inte riktigt beredd att lämna ut mig själv sådär i sänghalmen även om jag känner honom och jag vill ju även se vad han gick för hade en magkänsla av att han var ute efter antingen börja lura mig på pengar och för att få sex. Efter den träffen pratade vi på telefon flera gånger kan tilläggas att jag aldrig ringt själv till honom bara han som ringt och liksom tjatat till sig att vi ska ses. Så ny träff på alla hjärtans dag han sover över hos mig ännu en gång men det är då det börjar tjatet om sex jag har sagt på telefon att jag inte vill inleda något med sex och det sa jag till honom flera gånger under kvällen på alla hjärtans dag. Jag vill INTE ha sex jag känner mig inte bekväm och för det första jag har en dotter som går i nian jag ville inte hålla på med något när hon är hemma känns inte rätt. Det hela slutade med att killen tjatar till sig sex fast jag sa hela tiden nej och jag gav med mig bara för att få det överstökat få slut på tjatet. Vi är på toan då hör jag ytterdörren slå igen jätte hårt och det är mitt i natten då förstår väl min dotter vad som händer och blir både arg och ledsen och förmodligen rädd om mig för jag hade berättat allt om honom. Min dotter vägrar komma in förrän han har dragit men hon kommer in och ger killen världens utskällning och hon är verkligen hysterisk både gråter och är arg så hon säger till honom att hon ska ringa polisen och det gör hon med då vill killen konfrontera min dotter och blir irriterad på henne men då blir jag arg på honom och säger att till honom att dra så utan att det gick några bussar till någonstans slängde jag ut honom. Så när polisen kommer är han inte hemma hos mig. Vi blir förhörda av två kvinnliga poliser vet dock inte vad min dotter sagt men jag berättade att han tjatat till sig sex och då tycker polisen att det är våldtäkt eftersom ett nej är ett nej jag är tveksam till att anmäla men gjorde det iaf så det slutade med akuten för diverse undersökningar och bevis. Men nu till saken jag har sån jäkla ångest över anmälan och bävar för eventuell rättegång osv känner skam och är arg på att jag gick på hans manipulativa sätt ännu en gång han är fortfarande samma skitstövel tydligen bara tänker på sig själv men tyckte ju att man förtjänar en andra chans..jag vill verkligen inte ställa till det för någon men samtidigt känner jag att den här killen behöver stoppas han är så manipulativ och pådrivande så tjejer med dålig självkänsla blir lätt ett mål för honom inte för att jag tror han förändras för att det kommer till en rättegång men man vill ju markera på något sätt att det är inte ok att utnyttja allt för sin egen vinnings skull och ett nej är ett nej. Känner mig så jäkla blåst men funderar ändå på att dra tillbaka anmälan. Vad hade ni gjort?