Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-26, 09:31
Medlem
fan ska ja göra? dejtar redan en annan men den här andra tjejen är så jävla läcker och hon spanar in mig som fan i spegeln. flinet hon gav mig innan jag gick hem idag skrek "knulla mig hårt" hatar när sånt här händer
Citera
2018-02-26, 09:34
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumnel
fan ska ja göra? dejtar redan en annan men den här andra tjejen är så jävla läcker och hon spanar in mig som fan i spegeln. flinet hon gav mig innan jag gick hem idag skrek "knulla mig hårt" hatar när sånt här händer

Den brud du dejtar har förmodligen fler alternativ / dejter än dig. Kör på bruden som spanar in dig på gymmet om hon inte bara är en ''gymorre'' vilket hon förmodligen är
Citera
2018-02-26, 09:35
Medlem
är du bara i dejtingfasen så är det väl fritt fram.
Citera
2018-02-26, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peckapecan
är du bara i dejtingfasen så är det väl fritt fram.
jo än så länge, men den andra tjejen har känslor för mig har hon berättat, fast vi ingår inte i en relation än. helvete va svårt d blev nu
Citera
2018-02-26, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Den brud du dejtar har förmodligen fler alternativ / dejter än dig. Kör på bruden som spanar in dig på gymmet om hon inte bara är en ''gymorre'' vilket hon förmodligen är
kan ju knulla tjejen på gymmet en gång för ingen kommer ju veta om d, fast d kommer säkert bara hända igen och sen har jag trasslat till d ännu mera
Citera
2018-02-27, 04:22
Medlem
F.Hansens avatar
Kör på båda, tills en är kvar. Var uppriktig med att det finns en annan som är intresserad av dig så kommer du få den som har starkast känslor för dig eller är mest psycho.
Citera
2018-02-27, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Kör på båda, tills en är kvar. Var uppriktig med att det finns en annan som är intresserad av dig så kommer du få den som har starkast känslor för dig eller är mest psycho.
ska ja berätta för den andra tjejen? nää d låter inte som en bra idé haha! ska knulla gymtjejen ikväll förmodligen, kommer med update
Citera
2018-02-27, 08:49
Medlem
Tror att första ordet i rubriken ger dig en bra indikation på vart du är på väg med detta beteendet.
Citera
2018-02-27, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar

Vad fan är en gymorre?
Citera
2018-02-27, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frkfransson
Tror att första ordet i rubriken ger dig en bra indikation på vart du är på väg med detta beteendet.
va ska ja göra då tycker du? d är ju inte mitt fel att den andra tjejen är så på eller?
Citera
2018-02-27, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proctorian
Vad fan är en gymorre?
ja d undrar fan ja me haha, kan väl tänka mig vad d e...
Citera
2018-02-27, 09:18
Medlem
-lynx-s avatar
varför göra det så svårt?! är du inte uttalat seriös med den andra tjejen är det väl inget som hindrar dig från att dra över gymbruden också? ta intervallpass till en ny nivå och höja motivationen lite
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in