fan ska ja göra? dejtar redan en annan men den här andra tjejen är så jävla läcker och hon spanar in mig som fan i spegeln. flinet hon gav mig innan jag gick hem idag skrek "knulla mig hårt" hatar när sånt här händer
fan ska ja göra? dejtar redan en annan men den här andra tjejen är så jävla läcker och hon spanar in mig som fan i spegeln. flinet hon gav mig innan jag gick hem idag skrek "knulla mig hårt" hatar när sånt här händer
Den brud du dejtar har förmodligen fler alternativ / dejter än dig. Kör på bruden som spanar in dig på gymmet om hon inte bara är en ''gymorre'' vilket hon förmodligen är
Den brud du dejtar har förmodligen fler alternativ / dejter än dig. Kör på bruden som spanar in dig på gymmet om hon inte bara är en ''gymorre'' vilket hon förmodligen är
kan ju knulla tjejen på gymmet en gång för ingen kommer ju veta om d, fast d kommer säkert bara hända igen och sen har jag trasslat till d ännu mera
Kör på båda, tills en är kvar. Var uppriktig med att det finns en annan som är intresserad av dig så kommer du få den som har starkast känslor för dig eller är mest psycho.
Kör på båda, tills en är kvar. Var uppriktig med att det finns en annan som är intresserad av dig så kommer du få den som har starkast känslor för dig eller är mest psycho.
ska ja berätta för den andra tjejen? nää d låter inte som en bra idé haha! ska knulla gymtjejen ikväll förmodligen, kommer med update
varför göra det så svårt?! är du inte uttalat seriös med den andra tjejen är det väl inget som hindrar dig från att dra över gymbruden också? ta intervallpass till en ny nivå och höja motivationen lite
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!