Citat:
Hur är han som person på festerna?
Hur beter han sig mot tjejer på dessa fester? Vänskapliga kramar och kindpussar eller bara pratar?
Glöm övriga svaren. Det behövs mycket mer info för att komma i närheten av vad det kan röra sig om för person. Alla utgår från ojämlika och mansdominerade aggressiva beteenden. Tyvärr även du.
Hur beter han sig mot tjejer på dessa fester? Vänskapliga kramar och kindpussar eller bara pratar?
Glöm övriga svaren. Det behövs mycket mer info för att komma i närheten av vad det kan röra sig om för person. Alla utgår från ojämlika och mansdominerade aggressiva beteenden. Tyvärr även du.
Han frågar alltid mig om jag ska ut och festa. Om vi är ute på samma ställe har han ögonen på mig och vi går alltid hem tillsammans efter festerna. Vi har inte haft sex! Vi skulle ha sex på nyår men då ville han inte gå hela vägen eftersom han kände att jag var full men ville inte ”utnyttja” mig sa han.
Vi träffades en annan gång då jag var nykter och han var full, då kändes det inte rätt för mig i stunden att ha sex så jag lämnade jag honom. (Notera att han skulle upp och jobba dagen efter, varför ska man dricka isåfall om man inte känner sig nervös?)
Vi har nyligen inte haft kontakt på en månad då jag tagit bort alla sociala medier. Aktiverade dock min messenger och då frågar han efter mitt nummer direkt. Sen dess har han skrivit till mig från morgon till kväll. Han ringde mig även förrigår när han visste att jag var hemma och sov, han ringde mig på fyllan pratade lite. Det var jag som föreslog igår om vi skulle ses en stund och han sa ja. Jag känner att jag vill träffa honom helt nykter för att se hur han beter sig i verkligheten.
- Nu känner jag att han är ingen kille som jag vill lägga min energi på längre, tycker att han är respektlös.
Gav dig det något?