Citat:
Ursprungligen postat av
Syko
Får erkänna att jag inte läst alla papper i FUPen, mest SMS och annat skoj. Så du vet med säkerhet att det är R som fått med just denna klubb i R&G?
Att det testas och tramsas med nytt folk är en självklarhet. Är det material till att vara nyttiga idioter som bör hållas på support nivå. Eller finns det material till mer. Eller är det så att klubben bör åka ur familjen. Sådant är bra att ta reda på. Klart en gubbe som varit med länge då passar att dra lite i trådarna och se hur dom agerar.
Får ta och hitta det om bötfällningen. Grabben som klanta sig med laddet får ju skylla sig själv i övrigt!
Ja men någon form av fingertoppskänsla behöver man kunna använda då.
Nej jag vet inte att det är just Ridde som tagit kontakt med dom här. Däremot så är det svårt att tolka det som att han inte haft en betydande roll i det.
Dom här personerna skulle jag inte ens fundera över som lämpligt på något sätt. Och det hade jag märkt direkt. Oavsett FUP nu.
Att i en mycket vuxen ålder tro att. Nej men fan jag ska nog bli knarkkung. Kanske tillhör Bandidos.
Och sen inte ens kunna få in redis pengar.. och där är det uppenbart att dom skulle fortsätta baka pizza och jobba på Volvo.
Det slutar alltid med platt fall. Wannabe kriminella.
Dom skrämde upp en sönder tatuerad unge. Så han golade ner dom. Ajaj.