Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-07, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dont.cry.dear
Näee.... Ryskor står högt på prioriteringslista. Johnny Skalin är gift med en ryska. Han anställde t o m en prostituerad rysk tjej i riksdagens SD kansli. Sen var det Mattias Karlssons tur att begagna damen, sen Markus Wiechels.
Salle Salström är såld på ryska/ukrainska prostituerade damer.
Så ryskorna är frestande för somliga.

Dock är det en tanke som inte ger mig ro -- varför är "Sverigevänner" så fallna för utländska kvinnor?Varför gå över å och leta på andra sidan? En snygg shemale är svårt att hitta ens i Stockholm, men annars?

Polina Mala?
Citera
2018-03-07, 20:40
Medlem
Felhaveristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dont.cry.dear
Näee.... Ryskor står högt på prioriteringslista. Johnny Skalin är gift med en ryska. Han anställde t o m en prostituerad rysk tjej i riksdagens SD kansli. Sen var det Mattias Karlssons tur att begagna damen, sen Markus Wiechels.
Salle Salström är såld på ryska/ukrainska prostituerade damer.
Så ryskorna är frestande för somliga.

Dock är det en tanke som inte ger mig ro -- varför är "Sverigevänner" så fallna för utländska kvinnor?Varför gå över å och leta på andra sidan? En snygg shemale är svårt att hitta ens i Stockholm, men annars?

Skulle man kunna knulla invandringen skulle de göra det, dessa kvinnor blir en personifiering av invandring och dess frustrationer.

Men stämmer ryktet att Nataly inte blivit talesperson för något i ungsvenskarna?
Citera
2018-03-07, 20:41
Medlem
Felhaveristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luttrad.afgan
Polina Mala?

Ja
Citera
2018-03-07, 20:41
Medlem
Felhaveristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luttrad.afgan
Ännu mer troligt att hon överhuvudtaget inte ens kommit in på polishögskolan.

Såklart de inte har, de tar inte in 140 Cm brudar med silikonbröst.
Citera
2018-03-07, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Felhaveristen
Ja

https://vkfaces.com/vk/user/poulino

Jag tycker hon och Nataly känns otroligt skumma bägge två.
Citera
2018-03-08, 02:29
Medlem
Sedan har ju Nataly ett väldigt svårt synfel som aaaaaldrig skulle gå obemärkt förbi under antagningen.
Förstå mig rätt - Hon är praktiskt taget blind.
Dessutom har hon en hörselskada och har hörselaparat för att ljuden ska regleras.
Polishögskolan accepterar inte dessa ”handikapp”.

Detta är uppenbart en väldigt väldigt väldigt DÅLIG lögn.

Jag fattar inte hur hon inte kan se hur genomskinliga hennes lögner är. Det är för mig väldigt obehagligt och hon borde söka hjälp för sitt beteende.
Jag har dock svårt att tycka synd om henne med tanke på hur många hon skadat i sin omgivning.

Mytoman, kleptoman och dessutom rent elak är hon.
Det är som sagt O B E H A G L I G T !
Citera
2018-03-09, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Julemm
Sedan har ju Nataly ett väldigt svårt synfel som aaaaaldrig skulle gå obemärkt förbi under antagningen.
Förstå mig rätt - Hon är praktiskt taget blind.
Dessutom har hon en hörselskada och har hörselaparat för att ljuden ska regleras.
Polishögskolan accepterar inte dessa ”handikapp”.

Detta är uppenbart en väldigt väldigt väldigt DÅLIG lögn.

Jag fattar inte hur hon inte kan se hur genomskinliga hennes lögner är. Det är för mig väldigt obehagligt och hon borde söka hjälp för sitt beteende.
Jag har dock svårt att tycka synd om henne med tanke på hur många hon skadat i sin omgivning.

Mytoman, kleptoman och dessutom rent elak är hon.
Det är som sagt O B E H A G L I G T !

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

Helt sjukt för oss som såg bilderna när Natalie var så mörk,korthårig och såg helt annorlunda ut (den med hennes mamma) att hon kan se ut såhär också. HAHAH
Citera
2018-03-13, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavelpamov
Har du läst tråden?

Det framgår i detalj vilken typ av människa detta är. Iofs så passar hon perfekt in i ”ungdomsförbundet”.

Aja känns som de flesta politiker har en förmåga att ljuga, varför skulle folk i ungsvenskarna bryta den trenden
Citera
2018-03-15, 17:29
Medlem
Felhaveristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juglehubble
Aja känns som de flesta politiker har en förmåga att ljuga, varför skulle folk i ungsvenskarna bryta den trenden

För att de är konservativa ungdomar som skall föregå med gott exempel och inte bli en del av etablissemanget?

Varför har Nataly låst sin twitter?
Citera
2018-03-20, 16:45
Medlem
Jag gjorde det sjuka misstaget att "köpa" en väska av Nataly för ungefär ett år sedan. Väskan kom aldrig, hon sa att hon skickat den och visade ingen sorts oro inför det faktumet att den inte kom.
Istället började skriva om att hon vurpade axeln under terrordådet på drottninggatan och precis hade kommit från sjukhuset, vet inte om hon ville ha några sympatier för sin fabricerade story eller vad det var frågan om.

Hela situationen var så jävla patetiskt, orkade inte ens på mig projektet att hävda min rätt till det jag köpt. Hur som helst har jag hört en massa av de i samma situationen som jag, att hon lurat folk på pengar helt enkelt. Bara att kolla hennes dåliga omdöme på Shpock.
Citera
2018-03-20, 23:50
Medlem
Felhaveristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brudentycker
Jag gjorde det sjuka misstaget att "köpa" en väska av Nataly för ungefär ett år sedan. Väskan kom aldrig, hon sa att hon skickat den och visade ingen sorts oro inför det faktumet att den inte kom.
Istället började skriva om att hon vurpade axeln under terrordådet på drottninggatan och precis hade kommit från sjukhuset, vet inte om hon ville ha några sympatier för sin fabricerade story eller vad det var frågan om.

Hela situationen var så jävla patetiskt, orkade inte ens på mig projektet att hävda min rätt till det jag köpt. Hur som helst har jag hört en massa av de i samma situationen som jag, att hon lurat folk på pengar helt enkelt. Bara att kolla hennes dåliga omdöme på Shpock.

Berätta mer? Vad har hon för kontrakt som bloggerska egentligen om hon måste sälja fejk prylar?

Hon syns ju mycket med ungsvenskarna och verkar vilja profilera sig som deras "alibi" känns märkligt att ha en låst twitter då?
Citera
2018-03-25, 00:20
Medlem
Nataly har ju inget kontrakt.
Hon är hobby-bloggare på Nouw.
Bloggerska är hon inte - Endast en patetisk tjej med ett bekräftelsebehov av rang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in