Flashback bygger pepparkakshus!
2018-05-01, 07:43
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Verkar vara ett känsligt ämne och det är enstaka ord som definierar oss.. sverige måste vara unikt med alla dessa vilda stormar i små vattenglas.

Somalier säger hon själv iofs. Men frågan är väl om det spelar nån roll?

Ena dottern är sambo med en somalier och den andra dottern är tillsammans med en arab, säger hon i klippet. Blir en kul midsommar hos den familjen.
Citera
2018-05-01, 07:52
Medlem
Returpappers avatar
Får mig att tänka på Stig Wallin som fick sin dotter Sara mördad av en neger och därefter startade han "fem i tolvrörelsen" mot rasism. Det har gått 30 år sedan dessa femminuter passerade i Härnösand och en massa folk har blivit både mördade och våldtagna i staden.

Gubben själv hade ju det goda smaken att gå och dö för några år sedan. Ett inte ovanligt sätt att smita undan ansvar för extrem dumhet.
Citera
2018-05-01, 08:09
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Får mig att tänka på Stig Wallin som fick sin dotter Sara mördad av en neger och därefter startade han "fem i tolvrörelsen" mot rasism. Det har gått 30 år sedan dessa femminuter passerade i Härnösand och en massa folk har blivit både mördade och våldtagna i staden.

Gubben själv hade ju det goda smaken att gå och dö för några år sedan. Ett inte ovanligt sätt att smita undan ansvar för extrem dumhet.
Det enda sättet faktiskt. Den idioten slog det verkligen runt för.
Stockholmssyndromet i kubik. Det var väl där någonstans dom här jävla galenskaperna började.
Media jublade åt en sån fin människa som satte galna flyktingar före sin egen familj.
Citera
2018-05-01, 08:13
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det är en hon.
Spelar väl ingen roll! Detta är karma! En lärare som låter sina döttrar umgås med negrer och araber ska ha skit! Orosanmälan till soc vöre lämpligt!
Citera
2018-05-01, 08:15
Medlem
HejaFinlands avatar
"Revolutionen äter sina egna barn". Hon har kämpat för asylinvandring och parat ihop sina döttrar med invandrare men blir nu själv förföljd av dem. Identitetspolitiken har lärt henne att det är VEM som säger något som är avgörande inte VAD man säger; så när en vit man säger negerbollar är han rasist men när hon som antirasistisk, normkritisk, feministisk kvinna säger det är det inga problem. Men så kom intersektionaliteten som gjorde muslimska män mer offer än vita medelklasskvinnor och så gjorde hon bort sig.
Citera
2018-05-01, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Verkar vara ett känsligt ämne och det är enstaka ord som definierar oss.. sverige måste vara unikt med alla dessa vilda stormar i små vattenglas.

Nej tvärtom. Sverige var unikt med att inte ha denna skiten. Nu har vi släppt in omvärlden och blivit som alla andra.
Citera
2018-05-01, 08:19
Medlem
negrofobens avatar
Citat:

Ja en ikon för vidrigt korkade vänsterdårar! Hoppas nu denna kärring snabbt drabbas av våldsamt negervåld.
Citera
2018-05-01, 08:33
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
– Jag sa till honom att jag tycker det var tråkigt att han kallade mig rasist. Det hade ingen gjort förut. Jag berättade att jag har en dotter som är sambo med en somalier och jag hade inte tagit in honom i min familj om jag var rasist. Och då sa jag det här ordet.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ha...en-sin-version

Inte bara rasist utan tydligen någon som kontrollerar döttrarna i enlighet med någon typ av shariaregler ....

Men vita medelålders män får man ju säga utan att rasifieras? Visst är det så?
Citera
2018-05-01, 08:33
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:

Han hatade sin dotter och älskade negrer.
Citera
2018-05-01, 08:34
Medlem
Cheeswisss avatar
Negressboll är tydligen okej att säga.. Eller?
Man kan ju inte bara förbjuda ett ord som man växt upp med och senare blivit strängt förbjudet, och kan till och med bli allvarligt misshandlad för..
Det kommer ta tid innan folk lär sig alla förbjudna ord som kan ge böter..
Att säga negerboll syftar ju på ett bakverk och har absolut inget med att håna eller smäda en människa.
Citera
2018-05-01, 08:35
Medlem
Citat:

Ja, men tänk vad mycket gilla av media och politikereliten han fick åtnjuta.
Citera
2018-05-01, 08:41
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Kanske något att tänka på innan man bedriver rasistiska hattal och hmf.

Vilket han ju inte gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in