2018-08-14, 21:55
Medlem
Känner inte Tilda men det syns på henne att hon har ADHD. Hon kanske självmedicinerar? Ahmetos flickvän hette Eric# Bisic
Citera
2018-08-14, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oz123
Känner inte Tilda men det syns på henne att hon har ADHD. Hon kanske självmedicinerar? Ahmetos flickvän hette Eric# Bisic

Adhd är ingen anledning till att sätta dit människor mot deras slut. Det hjälper inte heller att skylla de på att gå runt och gola på folk eller smutskasta andra för att själv rena sig själv. Adhd är inte för horor med anledningar. Snälla.. va är razan el Ali då? Omar el? Hela den stammen har blod på deras händer och även nu deras små unga barn. Och Erica bisic vill jag gärna höra mer om. Hörde hon snejkade in sig på vänskap med alla brudar ahmeto kände, en annan snake since day1. Har ni sett hennes nakenbilder på instagram? Posé för 300 följare.
Citera
2018-08-14, 22:15
Medlem
Klart att ingen av er känner T*lda för hennes riktiga namn är

M*tilda = a
Ell*nor = e
Sjöv*ll = a
Wick*tröm = s

Jävla hobbyblatte.
Citera
2018-08-14, 22:16
Medlem
tobbejonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getthestrap
Nej nu får vi ta det lugnt. Tilda och Omar har planerat till allt detta och hela Malmö vet om det. Precis som hennes man försökt sätta dit en massa. Tycker synd att hon ska få ett barn till då dom är absolut inget till att vara föräldrar. Det går runt hos hela den stammen. Tilda en knarkslyna med så äckligt bakgrund som älskar att snacka skit och ställa till problem om hon inte får sitt gram. Hängt i sunrise hela sitt liv och sålt sig hit och dit. Hon älskar att ringa dessa samtal ”kom träffa mig här kom träffa mig där, rakt in till deras fälla. Inget har ändrats bara för dom rymt från Malmö. Hennes egna såklallade vänner har sagt att hon och Omar är inblandade. Så småningom får vi namn. hon golar allt och alla och även gola hon var ahmeto var den dagen. Låt oss inte glömma om undersköterskan. Denna familjen kräver mer än att rena sitt namn. Och vet även mer om bara det som hörs och skrivs. Invandrar jävlar!

Detta har jag också fått höra av flertal personer som var bland de som hon umgicks med mest. Att hon är en "tvåbarnsmamma" är bara äckligt. Detta är en shlajfhora. Hon ser dessutom ut som en transvestit. Hon gör allt för en gubbe. Omar kände henne som kund först, han blev mer och mer attraherad och sen la in storstöten och tänkte att han äger henne och han inte längre känner sig ensam i gaturåttornas värld. Dessa barn hon har föddes antagligen med missbildningar eller kokainberoende. Det är helt enkelt en prostituerad. Att någon sitter här inne och skyddar henne är det roligaste jag läst på väldigt länge.
Citera
2018-08-14, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Downers89
Helt ärligt så visste jag inte allt detta du skrev, jag är varken vän med Tilda eller Omar el, säger bara vad hennes vänner har berättat. Sen om de e sanning det vet vad man inte. Men nu när du la fram de så, så undrar jag inte om hennes vänner kanske säger så för o skydda henne? Genom o skylla på hans andra tjejer.

Vet en tjej som blev slagen utanför ngn klubb för hon hade skrivit till ahmeto, Tilda hade hoppat på henne med hennes vänner. Så ja, du har ju rätt med allt du säger. Är inte så involverad i hennes förra liv innan Omar vet bara att dom ska få ett till barn o dom inte bor kvar här längre. Så all cred till dig, ber om ursäkt för jag kallade dig för svin..

O de med Omar, att han fick ahmeto o krita i samförstånd med Tilda, Fyfan säger jag bara.

Förresten vem är tjejen dom slog utanför klubben? Glömde namnet? Vem va de nu?
Citera
2018-08-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbejonk
Detta har jag också fått höra av flertal personer som var bland de som hon umgicks med mest. Att hon är en "tvåbarnsmamma" är bara äckligt. Detta är en shlajfhora. Hon ser dessutom ut som en transvestit. Hon gör allt för en gubbe. Omar kände henne som kund först, han blev mer och mer attraherad och sen la in storstöten och tänkte att han äger henne och han inte längre känner sig ensam i gaturåttornas värld. Dessa barn hon har föddes antagligen med missbildningar eller kokainberoende. Det är helt enkelt en prostituerad. Att någon sitter här inne och skyddar henne är det roligaste jag läst på väldigt länge.

Jaaa exakt! De roliga e hon ser påriktigt ut som en transa. Inte bara de utan en med riktigt trans beteende. Hon gick runt på gatorna och skrek officiellt ”ey hämta maj en gobbe mannen” ”var e min gobbe ska jag slå Daj ey” satt och shlajfa, rökte med han och hans egna vänner. Sen hon ska kallas wifey. vi fattar du knarkar ha lite självrespekt.. juste hon saknar helt och hållet vad självrespekt betyder. Hon trodde påriktigt att hon va Rihanna. Dör bara jag fick höra folk säga hon böla mitt på gatan gapande för ett gram..
Citera
2018-08-14, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malm0malm0
Klart att ingen av er känner T*lda för hennes riktiga namn är

M*tilda = a
Ell*nor = e
Sjöv*ll = a
Wick*tröm = s

Jävla hobbyblatte.

De namnet är inget nytt precis och ja hon har skyddad adress så vad är det intressanta med hennes riktiga namn?
Citera
2018-08-14, 22:31
Medlem
Vad jag hört är att A skickade en liten spring pojk för att klippa nån grodas kedja vilket kedjan tillhörde dessa kriminella män.
Därför blev han troligen klippt men som sagt bara " rykten"
Citera
2018-08-14, 22:40
Medlem
Mycket snack hit o dit o ibland av folk som inte ens vet ett piss om händelsen, Ahmeto var med en slyna som tog honom djupare in i kriminella kretsar, och för detta så hatar jag henne från hela mitt hjärta, hennes ansikte o existens får mig att rysa, spyr på dessa öckliga svin. Allah yerhamk ahmeto
Citera
2018-08-14, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalinsider112
Vad jag hört är att A skickade en liten spring pojk för att klippa nån grodas kedja vilket kedjan tillhörde dessa kriminella män.

Dom lånade ut kedjan med flit när dom visste han hade skuld till Omar tack vare Omar. Dom visste att ahmeto skulle behöva den. Samma person är nära vän med Omar. Snälla öppna era fuckimg hjärnor ni är helt ute och bikar
Citera
2018-08-14, 22:43
Medlem
tobbejonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalinsider112

Det stämmer att grodan fick en guldkedja ryckt. Av vem har jag dock ingen aning om.

Gällande Tilda (Tilda Cesar på facebook, flera bilder där) så kan ni inte säga att hon inte ser ut som en sminkad man med för långt ansikte. https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...20&oe=5C017D1A
Citera
2018-08-14, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misi
Mycket snack hit o dit o ibland av folk som inte ens vet ett piss om händelsen, Ahmeto var med en slyna som tog honom djupare in i kriminella kretsar, och för detta så hatar jag henne från hela mitt hjärta, hennes ansikte o existens får mig att rysa, spyr på dessa öckliga svin. Allah yerhamk ahmeto

Hade inte hänt om inte han hade träffat tilda som va mycket äldre än honom. Och lärde honom först rökandet sen shlajfandet. Fuck is you talking bout? Förklara? Vem e hon du menar som är mer djupare i kriminella krets än tilda? Get the fucking strap 🤨
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in