Citat:
Ursprungligen postat av
manfred85
Glömde nämna att hela situationen på den gård jag hyrde ett hus på i huddungeby var helt absurd.
Kom att tänka på grannen som man kan kalla "idioten" , han jobbade i lagårn på gården och var istort sett bara där hela tiden och som gick och mobbade ut alla tjejer som jobbade med honom i lagårn så att dem var tvugna att sluta, han var tillsammans med en störig jävla äckel idiot som han hade träffat på nån jävla firmafest typ som han spännde på och som senare ploppade ut en unge. Det värsta var att man aldrig konfronterade dem utan att man bara hälsade på varandra på avstånd , man fick aldrig komma in och hälsa på . Idioten hade hundar som han lät skita utanför vårat staket utan att han plockade upp efter sig och som han lät springa lösa när han skulle gå på promenad och det var typ 5-6 små och stora hundar sammanlagt vilka jag råkade stöta på när jag var ute med min hund och fick plocka upp hunden i famnen för att den inte skulle bli attackerad av dem andra hundarna.
Och hans jävla flickvän som skrek åt mig att jag var en idiotjävel och så vidare.
Han som jag hyrde av ägde också gården och var väldigt skuldsatt och rättshaverist och som höll grannen "idioten" om ryggen.
Och att dem var så obrydda av omvärlden var väl det värsta egentligen , dem följde liksom inte med utvecklingen i samhället utan var bara där på gården och pundade typ , dem levde i sin egna lilla värld.
Men att grannarna där liksom lyssnade på vad man sa och kommenterade och skulle typ försöka förstå vad han egentligen menade med det jag sagt , lol.
Man står ju för fan inte och tjuvlyssnar på folk idiotjävlar men det verkade dem inte förstå utan det pågick sålänge jag bodde där , ni står där och lyssnar på vad jag säger och allt jag säger är sant , lol.
Det var ungefär den lilla byn i ett nötskal , sen lessnade jag och flyttade därifrån.
Huddungeby är i allt väsentligt en riktig byhåla, men likväl inte i närheten så hemsk som Heby kommuns skithåla nummer ett: Tärnsjö.
Ett white trash-tillhåll med omfattande missbruksproblematik som är ökänt i hela Sverige för sina myggplågor som har varit central i att driva bort merparten av den driftiga och vettiga delen av traktens befolkning, samt förhindrar en inflyttning av produktiva individer som denna gudsförgätna plats så väl är i starkt behov utav.
Ligger därtill i en ensligt belägen del av norra Uppland som angränsar till Gästrikland och Västmanland. En timmes bilresa eller nära en och halv timmes resa med kollektiva färdmedel in till residensstaden Uppsala...