Flashback bygger pepparkakshus!
2018-08-28, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Men vnsterbeteende. Som nr vnsterohyran kastade frgbomber p polisen.

Den hndelsen skedde lngt ifrn NMR:rs demonstration och hade inget med NMR att gra.
Citera
2018-08-28, 21:04
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Den hndelsen skedde lngt ifrn NMR:rs demonstration och hade inget med NMR att gra.

Skitprat. Polisen var utkommenderad med anledning av NMR och vnsterpbeln var dr fr att protestera mot NMR.
Citera
2018-08-28, 21:47
Medlem
Doktordonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Som jag frstod det s fick vi marschera men vi fick inte ta den vgen som vi hade bestmt oss fr frn brjan
Ryktet sger att den marschvg som var bestmd frn brjan ter igen gick mellan tv ICA-butiker och med tanke p hur det gick i Gteborg s valde NMR att lta bli. Kan du verifiera detta?
Citera
2018-08-28, 23:05
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordonka
Ryktet sger att den marschvg som var bestmd frn brjan ter igen gick mellan tv ICA-butiker och med tanke p hur det gick i Gteborg s valde NMR att lta bli. Kan du verifiera detta?

Mycket mjligt.

De sista 150 kta Svenskarna r de enda som frsvarar oss, och de fr ta emot skit p skit.

Otacksamhet fr ngot som om tusen r kommer beskrivas som det mest episka hjltemodet och offerviljan ngonsin. De lskar oss och gr i dden fr vr existens, men fr bara spott och ve.

Alla vill ha en film som heter: "150" och som r mer episk n "300". Men ingen gr filmen, fr d r de rasister.

St kvar. St stolta. Ta all fitta ni kan f, fr vi behver fler som er. Inte fr er sikt, utan fr ert mod och vilja att verleva.

NMR kunde ha den hr som partisng:
https://www.youtube.com/watch?v=ssqmu-MYwBQ

Fast det blir nog den hr lten:
https://www.youtube.com/watch?v=cSTCBryQINc

Med den hr dansen till: (stng av ljudet p den hr)
https://www.youtube.com/watch?v=Z5w7UxYHH28
Senast redigerad av ModerRota 2018-08-28 kl. 23:13.
Citera
2018-08-29, 00:34
Medlem
Citat:
Att sm kissndiga rdingar skulle utgra ngon strre andel av de som fljer live-streamen kan du ju anvnda som snuttefilt ifall du mr bttre av det.

Vad menar du med kissndiga?
Citera
2018-08-29, 05:52
Medlem
https://vk.com/video-155682474_456239078

Nu brjar det bli lite kallt, men kr ngot liknande i Mlaren nsta sommar. Helst vid Hornsbergsstrand eller Tanto. Mycket babbar och PK-vnster dr fr optimal uppmrksamhet.
Citera
2018-08-29, 05:57
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rn.m
Vad menar du med kissndiga?

Ja, det mste ju vara drfr rdingar kastar kiss nr de motdemonstrerar. Eller menar du att det finns ngon annan frklaring till det?
Citera
2018-08-29, 13:27
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Att sm kissndiga rdingar skulle utgra ngon strre andel av de som fljer live-streamen kan du ju anvnda som snuttefilt ifall du mr bttre av det.

Detta stmmer mycket bra. De blir kissndiga och mste motverka och obstruera. Vi knner igen agendan och kissndigheten frn vnstern i USA.

Det beror frmodligen p att nr hgern frigr det frslavade folket s frlorar kissrdingarna sin inkomst.
Citera
2018-08-29, 17:35
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Kanske tittar ni p dessa killar med lite andra gon om ett par r. Ni kanske rent av stller ert hopp om framtiden till dem...

Nej, nazister och fascister r skrp som ska bekmpas. Det blir inga "andra gon" hr inte. Vi vet redan vad deras ideologi leder till och det har ju inte bara hnt en gng heller.
Citera
2018-08-29, 17:38
Medlem
WhiteWalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
I motdemonstrationerna var det ingen som var maskerad vad jag kunde se. Inte heller kunde det sknjas explicit vnstertnk.

Tror du p allvar att endast vnstern skarpt ogillar NMR?

Det var ju det jag skrev, att de inte behver maskering. Inte heller skrev jag ngot om att det endast r vnstern som ogillar NMR, dock tror jag visst att det r mestadels vnster p motdemos.

Citera
2018-08-29, 17:39
Medlem
Jag r ingen kissndig rding och jag fljer livesndningarna frn Nordfront, detta fr att kunna se vad som sgs i tidningarna och vad Nordfront sjlva rapportera om frn sina sammankomster, och vid tex demon i GBG s var det extremt tydligt att det var redigerat av NMR att man skulle avvika frn frdvgen, detta fick alla reda p genom NMR:s egna sndning och filmer.

Jag fljde ven korvfesten p Kungsholmen, och detta endast fr att se precis det som jag misstnkte skulle ske, det blev ett totalt misslyckat fiasko, saft, bullar och klistermrken var hjdpunkten p denna korvfest, grattis till fiaskot.

Jag kommer sjlvklart flja deras framtida livesndningar trots att jag inte sympatiserar med dom fr 5 re, dom r bara underhllande och se
Citera
2018-08-29, 17:53
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
[...]
St kvar. St stolta. Ta all fitta ni kan f, fr vi behver fler som er. Inte fr er sikt, utan fr ert mod och vilja att verleva.
[...]
Citat:
[...]Det r du och endast 150 starka sttliga sexiga hrda vltrnade smarta och lckra NMR kroppar mot [...]

rk, blod, svett, trar och vta slidor

Farligt. Sexigt. Lckert. Behver f mycket fitta. [...]

Frstr du hur mycket fitta de kommer f? r det ens mjligt fr dig att inse att ngot s farligt kan var s sexigt?
[...]

Citat:
[...]

Satan va mycket fitta de kommer f nu.

Hur str det till egentligen? Mr du bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem