Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-12, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Just detta som gör att jag verkligen inte ville rösta SD. Röstade glatt på AFS istället.

SD är ett korrupt och toppstyrt parti där en grupp om 4-5 personer kan säga vad de vill utan konsekvenser. Särskilt MK kan i princip skjuta någon utan att han måste avgå.

Det är inte första gången han fyllepostar heller. När han sparkade ut SDU var det en typ av fyllepost. Tänk att 18% röstade på ett parti som i praktiken styrs av ett litet unket gäng utan spärrar.

När jag säger eller gör olämpliga saker har jag folk som säger till mig. MK har tyvärr inte det.

Jag hoppas SD kan börja reformera sig och fylla på med lite nytt fräscht och kompetent folk underifrån någon gång.

Själv håller jag mig till AFS. Tänker inte kasta bort min röst på omdömeslösa människor.

Men din dumme jävel (vänstertroll?)!
Vi röstar inte på SD för att vi avgudar MK eller JÅ! Vi gör det för att vi hoppas på en minskad invandring.
Hur kan du ens nämna AFS efter deras fiasko? Ja, de är bättre än SD men vad spelar set för roll när man samlar 0,5%?
Citera
2018-09-12, 21:11
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Just detta som gör att jag verkligen inte ville rösta SD. Röstade glatt på AFS istället.

SD är ett korrupt och toppstyrt parti där en grupp om 4-5 personer kan säga vad de vill utan konsekvenser. Särskilt MK kan i princip skjuta någon utan att han måste avgå.

Det är inte första gången han fyllepostar heller. När han sparkade ut SDU var det en typ av fyllepost. Tänk att 18% röstade på ett parti som i praktiken styrs av ett litet unket gäng utan spärrar.

När jag säger eller gör olämpliga saker har jag folk som säger till mig. MK har tyvärr inte det.

Jag hoppas SD kan börja reformera sig och fylla på med lite nytt fräscht och kompetent folk underifrån någon gång.

Själv håller jag mig till AFS. Tänker inte kasta bort min röst på omdömeslösa människor.

Tror inte ett dugg på att du röstade på AFS.

Hade du röstat på AFS så hade du inte tyckt att det som Karlsson skrev var olämpligt.

När man tittar på din historik här på flashback så låter det absolut inte som att du är någon nationalist.
Citera
2018-09-12, 21:13
Medlem
grasuggan99s avatar
Har MK skrivit på fyllan på Facebook igen? Haha vilken dåre.
Citera
2018-09-12, 21:13
Medlem
Mattias Karlsson steg högt i min uppskattning, han vågade säga sanningen. Möjligen kunde han uttryckt sig bättre men varför vara PK i alla lägen?

Det som är sanning att nationalstaterna i någon sorts plan suddas ut och vi får i slutändan samma smet. Ett land som byggt ut välfärden får finna sig i att vem som helst kan komma in och få samma välfärd utan att ha tjänat "landet".
Sakta så att ingen skall märka det, försvinner Sverige som unikt land, och även vår befolkning förändras och folkförändringen går fort. Jag är inte rasist.
Men det verkar som om den människa som protesterar blir kallad rasist och fascist och många blir tystade.

Detta är inte demokrati. Samtliga partier utom SD är förrädare. AfS räknar jag inte med, dom kommer troligen att försvinna.
Det var mycket bra av MK att gå ut med detta. Även om etablissemanget som vanligt förvanskar allt som SD säger.
Stå upp för Ungern och Polen. Låt varje land ha sin identitet.
Citera
2018-09-12, 21:17
Avstängd
skogshuggar3ns avatar
Det här markerade skillnaden mellan deras bögsnack om öppen svenskhet och vad de egentligen tycker. Svenskar ska inte bli färre än 50 procent av befolkningen. Karlsson steg i kurs av det här.
Citera
2018-09-12, 21:18
Medlem
Joe Blows avatar
Andemening i det MK skriver är helt korrekt. Det tragiska i sammanhanget är att om någon av hans mindre kända partikamrater yttrat något liknande hade MK gjort allt för att sparka ut dom ur partiet under stort medialt buller och bång för att demonstrera hur ivrigt man rensar ut i leden för att anpassa sig och följsamt integreras i maktens finrum.
Citera
2018-09-12, 21:19
Medlem
geir44s avatar
Segra eller dö, det är ditt val, när stormen kommer en vacker dag.
Citera
2018-09-12, 21:20
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Hoppsan, verkar som om nån suttit och lyssnat på Bärsärkarna på fyllan

Det här påminner ju om sådant man själv skriver om på Flashback när spriten rusar genom hjärnan och vit-makt musiken dundrar i öronen.

Don't drink and Facebook

Hehehehehe!
Det vore fanimig vara lag på alkolås på alla datore, paddor, telefoner osv, osv.
Dagen efter är de "briljanta" inläggen sällan så djävla briljanta.

OnTopic:
Nu tror jag den unge mannen drog ett fylleinlägg och får hantera skiten nu.

DOCK! Han har rätt i sak!
Citera
2018-09-12, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Du säger ordet själv: tidsbegränsad. Vad händer sedan tror du? Och vet du att vi fortfarande har EU:s högsta invandringstal i relation till befolkningen, trots "åtstramningen"? Och att mer än 300 000 nya migrtanter beräknas komma till Sverige fram till 2021 enligt migrationsverket. Blir lätt att hatera va?
https://samnytt.se/migrationsverkets...nya-migranter/

Och hur tror du väljarna kommer reagera nästa val när No-Go-Zonerna blivit dubbelt så många, mer våldtäkter, skjutningar, kriminella gäng. Ännu längre vårdköer, sämre skolresultat, krackelerande socialt skyddsnät.

Sjuklöverns politiker har inga som helst fungerande lösningar på Sveriges eskalerande problem. Bara gammal skåpmat som "mer pengar till förorterna" och "sänkta ingångslöner". Åtgärder som vi vet inte fungerar, för de har redan testats i decennier med odugligt resultat.

Din analys är bara snömos och baseras på felaktigheter. Dags att hoppa över alla epitet och floskler och börja titta på realiteterna alltså.

De är bara asylsökande som har skyddsskäl som får tillstånd nu. Ingen får tillstånd på "humanitära" skäl. Du förstår väl vad tidsbegränsat uppehållstillstånd betyder, jämfört med permanent uppehållstillstånd? Det betyder till exempel att kriget som de asylsökande flytt från är slut när tillståndet går ut så får hem åka hem. Det betyder också att ensamkommande unga män som fått tillstånd enligt den tidbegränsade lagen enbart på grund av att de saknar anhöriga i hemlandet (Afghanistan, Somalia, Irak) inte kommer att få fortsatt tillstånd efter att de blivit 18 år. Du målar i fan i väggen med dina "no go zonerna" som du inte vet någonting om, egentligen.Gängkriminalitet i våra svenska städer har inte mycket med asylinvandringen att göra. De flesta av dessa kriminella är födda och uppvuxna i Sverige och deras föräldrar har kommit hit av olika skäl.
Citera
2018-09-12, 21:23
Medlem
Hade M.K varit partiledare för SD hade SD legat på 10%. Tur att man inte röstade på SD. All prat om detta parti besannades nu. Riktigt hjärntvättad.
Citera
2018-09-12, 21:25
Medlem
Nestor Xs avatar
Det han har skrivit på fb är en garant att han inte kan vara talesperson för SD om nu Jimmie skulle drabbas av problem efter denna valrörelsen med. SD bör ge Mattias foten direkt. Han platsar direkt bland kufarna i Afs. Bland alla nytillkomna förtroendevalda SD har i riksdag landsting och kommuner måste finnas vettiga människor med mer sunt förnuft och som undviker att gång efter gång sätta foten i munnen. Någon av dessa hon han eller hen kan inta hans plats i partiledningen. Tråkigt att SD drabbas av en politisk riksdagsvilde direkt på det halvdana valet.
Citera
2018-09-12, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Häng med i tidsandan vet ja. Så här jobbar man nuförtiden. Mål i krysset varenda gång när man trollat etablissemanget och MSM upp på läktarn.

Ja, för att samla en minoritet funkar det uppenbarligen bra men är det verkligen det som är SDs mål?
Och är det verkligen värt priset av att bli paria för resten av riksdagen så att realpolitisk makt blir omöjlig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in