Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-12, 22:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Var M.K nykter när han vräkte ur sig detta? Det är ett helt oseriöst beteende från en sådan erfaren politiker som M.K trots allt är. Jag förstår frustatrationen men att i det läget använda ord som "seger eller dö" påminner mig bara om Hitlers ord när nazityskland anföll Polen i sep. 1939. Usch, omoget och kontraproduktivt.

"Här är SD-toppen Mattias Karlssons eftervalsanalys i sociala medier:
"Våra motståndare har på riktigt tvingat in oss i en existentiell kamp om vår kulturs och vår nations överlevnad", skriver han på Facebook.
Nu finns bara två val, anser han: "Seger eller död".

https://www.expressen.se/nyheter/val...cebook-inlagg/

I så fall kan du ingenting om historia.
Citera
2018-09-12, 22:35
Medlem
Hörru Mattias Karlsson. Nu blev det lite fel. Eller, tja, det du säger är rätt, men fel. Lagom-Sverige klarar inte dina visdomar.
Inte bra att chatta efter några glas vin!
Citera
2018-09-12, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Sedan ni blev anhängare till alliansen. Det var dom som skrotade försvaret och sålde materielen till Baltikum. Det där med statsbudgeten får du skriva om för det går inte att tyda vad du skriver ens med ett svensk-ryskt lexikon.

Källa på att Sd släpper sin egen försvarspolitik? Annars rekommenderar jag att du går om lågstadiet. Särskilt då grundläggande läsförståelse och historia.
Citera
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
I så fall kan du ingenting om historia.
Och vad är den?
Citera
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Nej, inte bara det. Men SD har inga vettiga lösningar att komma med när det gäller gängkriminalitet. Att överdriva, dra alla invandrare över samma kam och föreslå repatriering av svenska människor med utländsk bakgrund är inte realistiskt. Vad innebär, rent konkret, striden som MK vill dö i, om han inte segrar?

Drar SD alla över en kam? De flesta SDare inkl jag tycker likadant som du, men jag anser att vi måste göra något. Vi måste sluta ta emot flyktingar i denna utsträckningen.

Det beror inte på att det är sämre människor utan för att svenska medborgares välfärd inte ska bli sämre. Men man måste också vara realistisk och inse att kvinnosynen är så mycket sämre i regionen människorna kommer ifrån så man måste jobba preventivt med tydlig information och ha extra stränga påföljder för en nyanländ.

Etnicitet hör inte hit.
Citera
2018-09-12, 22:37
Medlem
Det spelar ingen roll. Jag tänker att nu är det realpolitiken som gäller. Vad någon säger hit eller dit nu är skit detsamma.

Krönikörer och 7-klövern tävlar om att rasiststämpla SD nu efter valet, det är desinformation, hån och ren skadeglädje från etablissemanget.

De bara jävlas. Jag tycker det är bra att MK säger detta. Helt ok. Det han säger är det alla känner.

Rent generellt tycker jag dock att Jimmie och SD borde bemöta allt jävelskap med strikt tystnad. Låt de stå för sina beslut. Om de vill ha SD:s stöd så får de vackert be om det. De är inte värda att bemöta. De är en skam.

Bra jobbat Jimmie, historiskt och under valrörelsen, all heder åt dig, ge inte upp, hoppas du läser här, du är helt fantastisk.
Senast redigerad av Realism2000 2018-09-12 kl. 22:41.
Citera
2018-09-12, 22:38
Medlem
Som sagt förut, alkolås på datorn när man är Sverigedemokrat.
Citera
2018-09-12, 22:38
Medlem
A.Ericssons avatar
Mattias Karlsson visar upp hög energi för kanske första gången någonsin. Ni kan sluta gråta, SD blir ändå pissade på av hela det övriga etablissemanget. Nu kanske SD kan radikaliseras.
Citera
2018-09-12, 22:41
Medlem
MK har nog bara bra koll på vad arbetarklassen gillar att höra.

Hatar du oss, så hatar vi dig.

Mot nyval och se till att kaxa så mycket ni kan på vägen dit.
Citera
2018-09-12, 22:41
Medlem
Holdingbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Tyvärr är det sant det har skriver. Men väldigt klumpigt att skriva det online . Tyvärr är inte massorna redo för den bittra sanningen.

Man ska inte prata sanningen. Man ska agerar. Kanske blev MK mycket besviken av valresultat. Poker mask måste hållas.

Men det kommer att glömmas efter politiker säger osanna saker varje dag nuförtiden.
Citera
2018-09-12, 22:42
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Sverige fanns inte på 1000-talet. Sverige förlorade Finland till Ryssarna, finnarna fick ta det tillbaka. Snart förlorar ni även Sverige till Ryssarna, då får finnarna rädda även er.

Finnarna får gärna rädda oss från horderna av muslimer och negrer. Ryssland är inte ett hot i nuläget.
Citera
2018-09-12, 22:45
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Mattias Karlsson visar upp hög energi för kanske första gången någonsin. Ni kan sluta gråta, SD blir ändå pissade på av hela det övriga etablissemanget. Nu kanske SD kan radikaliseras.

Han har väl börjat inse att det kommer se ut såhär såvida de inte får 175 mandat på egen hand. Inlägget skriker besvikelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in