Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-13, 12:57
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Var M.K nykter när han vräkte ur sig detta? Det är ett helt oseriöst beteende från en sådan erfaren politiker som M.K trots allt är. Jag förstår frustatrationen men att i det läget använda ord som "seger eller dö" påminner mig bara om Hitlers ord när nazityskland anföll Polen i sep. 1939. Usch, omoget och kontraproduktivt.

"Här är SD-toppen Mattias Karlssons eftervalsanalys i sociala medier:
"Våra motståndare har på riktigt tvingat in oss i en existentiell kamp om vår kulturs och vår nations överlevnad", skriver han på Facebook.
Nu finns bara två val, anser han: "Seger eller död".

https://www.expressen.se/nyheter/val...cebook-inlagg/

Självklart associeras till nazister med sådant jävla dravel. Han verkar ha drabbats av högmod. Äckligt om det är sån skit han går runt och tänker på egentligen.
Citera
2018-09-13, 13:08
Bannlyst
Nu har trots allt Mattias Karlsson rätt i sak. Men därför är han också i fel parti.

Det är så hela tiden ju. De sverigeförstörande angriper alltid personen eftersom de aldrig kan vinna i sak.

Dessutom heter det ju, från fyllon och barn får man alltid höra sanningen, att komma ihåg.
Citera
2018-09-13, 13:08
Medlem
different_trips avatar
Helt sinnesjukt inlägg och det säger jag som Sverigedemokrat.

Vad fan dillar han om? Så fruktansvärt pinsamt att höra om ”död eller seger”, det här är för helvete inte Syrien där vi strider mot IS runt hörnet.

Jag undrar seriöst om hela SDs ledning blivit kolatorskar en månad innan valet då de anammat smutsig retorik från AfS.

Fattar idioterna inte att vi inte vill höra 0.30% retorik?

Försvarar man detta så hör man hemma i AfS och det gör uppenbarligen MK.
Citera
2018-09-13, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Helt sinnesjukt inlägg och det säger jag som Sverigedemokrat.

Vad fan dillar han om? Så fruktansvärt pinsamt att höra om ”död eller seger”, det här är för helvete inte Syrien där vi strider mot IS runt hörnet.

Sveriges framtid kan dock vara just den även om det ligger långt fram. En vacker dag så. Men visst, Sverige kan väl bli muslimskt stabilt och ofrihetligt som Malaysia lika gärna. Svenskt frihetligt och trevligt däremot, är Sverige demografiskt på väg bortifrån att vara.
Citera
2018-09-13, 13:15
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Sveriges framtid kan dock vara just den även om det ligger långt fram. En vacker dag så. Men visst, Sverige kan väl bli muslimskt stabilt och ofrihetligt som Malaysia lika gärna. Svenskt frihetligt och trevligt däremot, är Sverige demografiskt på väg bortifrån att vara.

Att hålla på så där är precis lika oseriöst som att likt från S-håll snacka om att Sverigedemokrater kommer öppna interneringsläger och slänga ut skötsamma invandrare.
Citera
2018-09-13, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Förändring vinner alltid i slutändan, sluta spjärna emot.
Jag ska alltså acceptera att islamism sprider sig och att kvinnors möjlighet att röra sig fritt i samhället begränsas?

Nej du, din vidrige jävel. Den situation som Sverige och övriga Europa befinner sig i är ingen naturgiven utveckling. Det handlar om politiskt fattade beslut. Fullständigt vansinniga beslut.

Mattias Karlsson uttryckte sig måhända en aning bombastiskt, men i sak har han rätt. Situationen är ödesdiger för Europa. Fortsätter massinvandringen i samma takt som hittills kommer den västerländska kulturen att gå under. Det handlar bokstavligen om att besegra globalisterna eller dö.
Citera
2018-09-13, 13:24
Medlem
Malmö stadshus under Ilmar Reepalu’s tid. Lenin porträtt på sitt kontor, Luciano Astudillo springer runt och mopsar sig med Che Guevara pins på sina jackslag, vidrige Anders Rubin går stenhårt in för att vara en Lenin lookalike och kanske då inte bara utseendemässigt. Vänsterpartiets starke man(kvinna, vars namn jag glömt) i stadshuset under denna period uttalade sig att om våld krävs för att ta makt så ska kan det vara tillbörlig att tillämpa.....Så MK’s inlägg är väl inte nån big deal.
Citera
2018-09-13, 13:27
Bannlyst
Citat:
Nu har trots allt Mattias Karlsson rätt i sak. Men därför är han också i fel parti.

Det är så hela tiden ju. De sverigeförstörande angriper alltid personen eftersom de aldrig kan vinna i sak.

Dessutom heter det ju, från fyllon och barn får man alltid höra sanningen, att komma ihåg.

Karlsson har ju en fot i båda grupperna du lyfter fram som sanningssägare, men vilken av dem tillhör du...?
Citera
2018-09-13, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Förändring vinner alltid i slutändan, sluta spjärna emot.
Uppmaning till Islamister ?
Citera
2018-09-13, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Att hålla på så där är precis lika oseriöst som att likt från S-håll snacka om att sverigedemokrater kommer öppna interneringsläger och slänga ut skötsamma invandrare.

Nej därför att Mattias har rätt i sak. Så jag fortsätter att hålla på så där.
Citera
2018-09-13, 13:51
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Nej därför att Mattias har rätt i sak. Så jag fortsätter att hålla på så där.

Gnäll då inte när motståndarsidan målar upp att ”avgrunden öppnar” om SD skulle släppas in i värmen.

Jag föredrar seriösa diskussioner utan domedagsretorik.
Citera
2018-09-13, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
Uppmaning till Islamister ?

Absolut. Islamister är lika förändringsobenägna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in