2007-03-14, 08:56
Medlem
m96mafrs avatar
Jag råkar ibland ut för att mina drömmar blir svåra att skilja från verkligheten. När jag vaknade i morse slog jag på datorn för läsa ett pm jag fick igår, TRODDE jag.. Jag läste detta pm när jag låg och sov och jag kan fortfarande inte förstå att det hela var en dröm. En annan gång vaknade jag mitt i natten och slängde på mig alla kläder för att dela ut tidningar, flera timmar för tidigt. Jag hade tydligen drömt att det var dags att jobba och fattade inte att jag fått signalen om att det var dags att jobba när jag sov. Det tog flera minuter innan det slog mig hur galet allt var..

Ytterligare ett exempel är att jag tog mig en tupplur på kvällen och vaknade till kl 20. Jag var helt säker på att klockan var 8 på morgonen. Tidningarna ska delas ut före klockan 6 så jag satte mig i bilen och körde iväg i ilfart. Jag kände dock att det var något som inte stämde och plötsligt gick det upp för mig att drömmen hade spelat mig ett spratt ännu en gång.

Ytterligare ett exempel är att jag vaknar och tror att jag befinner mig på ett ställe där jag varit i mina drömmar. Då känns det väldigt förbryllande att se sig omkring innan man inser att drömmen spelat mig ett spratt.

Jag är idel att höra om synpunkter angående detta.
Citera
2007-03-14, 08:58
Medlem

Tror med bestämdhet att detta är ett uttryck för den stress som den moderna mänskan lever under.
Citera
2007-03-14, 09:00
Medlem
m96mafrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortoriello

Tror med bestämdhet att detta är ett uttryck för den stress som den moderna människan lever under.

Jag är stressad för jämnan så det kan ligga något i det.
Citera
2007-03-14, 15:36
Medlem
nonameds avatar
Det är ganska vanligt. Men om det fortsätter hela tiden så skulle jag rekommendera att du söker hjälp.
Citera
2007-03-14, 19:16
Bannlyst
Klassisk stress, vanlig åkomma idag! du måste varva ner... ta semester i två veckor... du behöver det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in