Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-12, 17:00
Medlem
En kille jag brukar umgs & mysa med (jag har varit tydlig med att jag inte vill ha ett frhllande) skrev till mig hela tiden om att han vill gosa med mig och att han saknar mig, s jag sg det d som ett ypperligt tillflle att frga: ''har du knslor fr mig?''.
Han ville inte riktigt svara och sa sa: ''vill inte fucka upp'', och fick mig att svara frst. Jag sa: ''nej har inte.'' Inte frrn d svarade han: ''inte jag heller.''
Det knns som att han inte r rlig mot mig..varfr kunde han inte bara svara direkt om det var sanningen? Och vad vill han inte fucka upp?
(Har redan frskt klcka ur honom svar, men han sger bara ''glm.'')
Citera
2018-11-12, 17:05
Medlem
Katzyns avatar
Varfr vill du klcka ur honom ett svar?
Citera
2018-11-12, 17:05
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annsie
Vad vill han inte fucka upp?
Ja han har knslor fr dig. Han vill inte fucka upp vad ni nu har fr tillfllet. Inte s svrt att lista ut.
Citera
2018-11-12, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Fr att jag knner att det r viktigt att veta om han rligt har knslor eller inte, d jag inte vill sra honom. Knns ju inte bra att fortstta mysa om det r s att han utvecklar knslor medans jag inte gr det.
Citera
2018-11-12, 17:12
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Fr att jag knner att det r viktigt att veta om han rligt har knslor eller inte, d jag inte vill sra honom. Knns ju inte bra att fortstta mysa om det r s att han utvecklar knslor medans jag inte gr det.

Men du har ju frklarat jttetydligt var du str, s det r ju i s fall hans eget val att ljuga och fortstta ses?

Jag tror mest att det r du som vill suga bekrftelsen ur att han r kr i dig och sen dissa honom.

Tycker det r ganska uppenbart frn hans svar av att regardless av hur han knner fr dig s vill han grna fortstta ses och "mysa" ven utan frhllande.

Dessutom kan svaret tolkas omvnt och inte lika egotrippat, som att han hade ljugit om att han hade knslor om det var det du ville hra fr att f fortstta knulla med dig. Det tror jag r den mindre sannolika varianten, men mjligt r det.
Citera
2018-11-12, 17:12
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Ja han har knslor fr dig. Han vill inte fucka upp vad ni nu har fr tillfllet. Inte s svrt att lista ut.
Varfr skulle vad vi har fr tillfllet fuckas upp pga det?
Citera
2018-11-12, 17:14
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Citat:
Men du har ju frklarat jttetydligt var du str, s det r ju i s fall hans eget val att ljuga och fortstta ses?

Jag tror mest att det r du som vill suga bekrftelsen ur att han r kr i dig och sen dissa honom.

Tycker det r ganska uppenbart frn hans svar av att regardless av hur han knner fr dig s vill han grna fortstta ses och "mysa" ven utan frhllande.

Dessutom kan svaret tolkas omvnt och inte lika egotrippat, som att han hade ljugit om att han hade knslor om det var det du ville hra fr att f fortstta knulla med dig. Det tror jag r den mindre sannolika varianten, men mjligt r det.

Exakt s, TS sker bara bekrftelse och stller frgor hon redan vet svaret p. Ljligt, horigt.
Citera
2018-11-12, 17:16
Medlem
Citat:
Varfr skulle vad vi har fr tillfllet fuckas upp pga det?

Citat:

???
Citera
2018-11-12, 17:20
Medlem
Taklampsfots avatar
Eller s r han njd med hur det r, ibland tnker killar enbart med dicken. Ni tjejer r lite som mysterium ibland, svarar en kille p ngot som ni inte delar kan det "fucka upp" det som ni har tillsammans.
Jag har precis nyligen lrt mig att det bsta r att vara rlig, det vinner man p. Speciellt om det handlar om krlek.
Var 100% helt rlig med dina knslor/icke knslor s finns det stor mjlighet att han kan klcka ur sig hur han knner p riktigt.
Sen brukar man kunna tnka ut hur den andra knner, speciellt om man umgs flitigt.
Jag r ingen relationsexpert och har kraschat ett par lngvariga frhllanden, men det har samtidigt hjlpt mig att lra mig lyssna och knna efter hur den andra personen mr/knner.
ppna hjrtan och rlighet vinner man p i ett frhllande.

Lycka till med din KK
Citera
2018-11-12, 17:20
Medlem
SoCos avatar
Citat:
En kille jag brukar umgs & mysa med (jag har varit tydlig med att jag inte vill ha ett frhllande) skrev till mig hela tiden om att han vill gosa med mig och att han saknar mig, s jag sg det d som ett ypperligt tillflle att frga: ''har du knslor fr mig?''.
Han ville inte riktigt svara och sa sa: ''vill inte fucka upp'', och fick mig att svara frst. Jag sa: ''nej har inte.'' Inte frrn d svarade han: ''inte jag heller.''
Det knns som att han inte r rlig mot mig..varfr kunde han inte bara svara direkt om det var sanningen? Och vad vill han inte fucka upp?
(Har redan frskt klcka ur honom svar, men han sger bara ''glm.'')

Du lter som en allmnt jobbig tjej att vara med.

Han vill nog bara stta p dig.
Citera
2018-11-12, 17:26
Medlem
Kan det inte vara s d att han inte har knslor utan r som mig att han nd gillar att bara gosa?
Citera
2018-11-12, 17:27
Medlem
knasen79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoCo
Du lter som en allmnt jobbig tjej att vara med.

Han vill nog bara stta p dig.

Ansie, lyssna inte p idioter som praktiserar onani.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in