2018-11-17, 16:51
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Källa på det?

Det är allmänt känt att HBTQ-livsstilen är destruktiv och omoralisk. Ingen sund människa skulle någonsin vilja propagera för sån dekadens.
Citera
2018-11-17, 16:53
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Det är allmänt känt att HBTQ-livsstilen är destruktiv och omoralisk. Ingen sund människa skulle någonsin vilja propagera för sån dekadens.
Omoralisk utanför de heliga böckerna, eller? Dekadensen har funnits i alla tider även innan du radikaliserades.
Citera
2018-11-17, 17:04
Citat:
Omoralisk utanför de heliga böckerna, eller? Dekadensen har funnits i alla tider även innan du radikaliserades.

Om du undrar vad Bibeln säger om homosexualitet så är det själva akten som är en synd, inte läggningen. Och den synden är inte värre än andra synder som Bibeln tar upp, så det är inte så att homosex är värre än andra synder. Men det är en synd. Och vi bör synda så lite som möjligt.

Att du tycker jag har "radikaliserats" för att jag så länge som jag kan minnas ryggar tillbaka av tanken på promiskuösa homosexuella män som sprider HIV och AIDS eller att två män adopterar barn, eller om en man inbillar sig att han egentligen är en kvinna, och spökar ut sig och tvingar andra att spela med i hans perversa charad, det tycker jag säger en hel del om dig. Du är helt enkelt ingen sund människa.

Att vara transvestit är att lida av psykisk ohälsa. Det är en sjukdom, precis som anorexia. Brukar du säga till anorexiafall - "ja gud så tjock du är! Kanske ska banta lite?".
Citera
2018-11-17, 17:56
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Om du undrar vad Bibeln säger om homosexualitet så är det själva akten som är en synd, inte läggningen. Och den synden är inte värre än andra synder som Bibeln tar upp, så det är inte så att homosex är värre än andra synder. Men det är en synd. Och vi bör synda så lite som möjligt.

Att du tycker jag har "radikaliserats" för att jag så länge som jag kan minnas ryggar tillbaka av tanken på promiskuösa homosexuella män som sprider HIV och AIDS eller att två män adopterar barn, eller om en man inbillar sig att han egentligen är en kvinna, och spökar ut sig och tvingar andra att spela med i hans perversa charad, det tycker jag säger en hel del om dig. Du är helt enkelt ingen sund människa.

Att vara transvestit är att lida av psykisk ohälsa. Det är en sjukdom, precis som anorexia. Brukar du säga till anorexiafall - "ja gud så tjock du är! Kanske ska banta lite?".
Jag tycker att pedofili, oavsett vilken läggning på vederbörande, är en hemsk störning och att folk har barnporr i datorn är mer än vidrigt. Det var väl det senare som tråden handlade om.
Citera
2018-11-17, 17:58
Citat:
Jag tycker att pedofili, oavsett vilken läggning på vederbörande, är en hemsk störning och att folk har barnporr i datorn är mer än vidrigt. Det var väl det senare som tråden handlade om.

Hade transvestiten själv producerat barnporren eller var det sånt han bara hade laddat ner? För jag har faktiskt lite svårt att se hur man kan kriminalisera innehav av vidrigt material på sin dator.
Citera
2018-11-17, 18:03
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Hade transvestiten? själv producerat barnporren eller var det sånt han bara hade laddat ner? För jag har faktiskt lite svårt att se hur man kan kriminalisera innehav av vidrigt material på sin dator.
DU har svårt att se att hur "man kan kriminalisera innehav". Det har varit förbjudet sedan 1999 så jag vet inte var du har hållit hus.
Citera
2018-11-17, 18:07
Citat:
DU har svårt att se att hur "man kan kriminalisera innehav". Det har varit förbjudet sedan 1999 så jag vet inte var du har hållit hus.

Jag förstår att det är förbjudet enligt gällande lagstiftning, jag menade alltså rent filosofiskt. Känner för övrigt att jag inte har något att komma med i den här tråden. Ber om ursäkt för det.
Citera
2018-11-17, 18:14
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Jag förstår att det är förbjudet enligt gällande lagstiftning, jag menade alltså rent filosofiskt. Känner för övrigt att jag inte har något att komma med i den här tråden. Ber om ursäkt för det.
Det handlar för i helvete inte om filosofi. Det är bilder på redan utsatta barn som folk ska sitta och götta sig åt. Om du fick nåt upp i röven, blev filmad och fotad, skulle du tycka om att det spreds runt då? Nej, det är sant att du inte har något i tråden att göra. Be om ursäkt kan du göra till alla barn som har folk har förgripit sig på och som du rent filosofiskt (vilket jävla uttryck i den här situationen) egentligen inte vad det är för fel att exponera. Idiot!
Citera
2018-11-17, 18:21
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
En rekonstruerad kukfitta behöver inte alls vidgas för att inte växa ihop, vad har du fått den information ifrån?
Bra i ett halvår tydligen
https://www.susans.org/wiki/index.php/Vaginal_dilation

Avsaknaden av livmoder och äggstockar är dock en större grejj. Man tvingas käka hormoner livet ut för att hålla sig på en normal nivå.
Citera
2018-11-17, 18:23
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schadow
Frågan är om transar är oftare pedofiler en andra,en utredning om detta måste göras..
Det är sant för homofiler, så varför inte
Citera
2018-11-17, 18:25
Medlem
Citat:
Det är samma resonemang som cannabis dårarna håller på med.Dom är grunden till alla skjutningarna..
Citera
2018-11-17, 20:19
Har man fått fast personerna som spelade in allt material och förgrep sig sexuellt på barnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in