Flashback bygger pepparkakshus!
2018-11-26, 16:05
Medlem
Kan verkligen Isabella ha varit helt ovetandes? Kan hennes team sagt åt henne att offentligt gå ut och säga att hon inget visste? Hon säger i intervjun att hon tog reda på att han var nolltaxerad, att han saknade företag och att det var hon som fick honom till att starta bolag. Jag tror hon förstod men kanske inte omfattningen.
Citera
2018-11-26, 16:09
Medlem
En gammal intervju som han gjort ang hans affärer

https://borsvarlden.com/artiklar/man...et-shark-week/
Citera
2018-11-26, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Kan verkligen Isabella ha varit helt ovetandes? Kan hennes team sagt åt henne att offentligt gå ut och säga att hon inget visste? Hon säger i intervjun att hon tog reda på att han var nolltaxerad, att han saknade företag och att det var hon som fick honom till att starta bolag. Jag tror hon förstod men kanske inte omfattningen.
Det är vanligt att män ljuger för kvinnor om sina framgångar. Speciellt om de dejtar en framgångsrik kvinna. Säker på att hon inget visste.
Senast redigerad av Bad.Ass.Bitch 2018-11-26 kl. 16:22.
Citera
2018-11-26, 16:22
Medlem
Jag tycker det är hemskt att det här till och med drabbar O** och barnen. Kan de ha ett vanligt liv på förskolan med vänner i framtiden? Hoppas det! Även om barnen inte skulle bli kidnappade kan man mycket väl tänka sig att folk vill pressa HJ genom att pressa IL, och även om hon inte blir kidnappad så kan det nog vara traumatiskt att folk söker upp henne och kräver inforamtion om HJ, det skulle nog kunna ske inför barnen också.

OT: https://www.instagram.com/p/Bo9arRNnFrQ/
"life of sharkweek's" insta-inlägg där han lägger upp en bild på Donald Trump och Melania med rubriken "couple goals". Jag vet att det här är fb, men Melania och Donalds äktenskap är ju byggt på hans pengar, och har varit i gungning under en längre tid. Dessutom utreds Donald Trump av FBI pga hans ekonomiska affärer. Kanske inte världens bästa mål för en relation, men HJ verkar ju ha kommit ganska nära i alla fall.
Citera
2018-11-26, 16:24
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bervyl
Det går jättebra för Isabellas företag
för hennes ex gick det dock inte lika bra
Hennes ex var en man
Av det drar du slutsatsen att KVINNOR inte ska vara i näringslivet?
10 konkade företag och ett lyckades med hjälp av andra företag i grunden som förstod att hennes ansikte/namn kommer sälja. Hon skulle aldrig ha lyckats om hon inte var en skandalperson. Det kallar jag inte entrepenörskap iallafall.

För övrigt kan jag inte ta ditt ’argument’ seriöst när du tidigare har skrivit detta:
Citat:
Män är verkligen ett mentalt efterblivet kön.

Män är slavar under sitt kön. Simpla och svaga.
Senast redigerad av lillapaddington 2018-11-26 kl. 16:30.
Citera
2018-11-26, 16:24
Medlem
I expressen står ”Ex-pojkvän” och visst idag är han ju det. Men han var faktiskt hennes pojkvän tills i torsdag, det vill säga tills hon fick veta vad han gjort.
När ”kidnapparna” kom hem till henne och letade efter honom var han ju fortfarande hennes pojkvän.
Citera
2018-11-26, 16:25
Medlem
Jag undrar om hon behåller Patek Philippen... Om jag var hon så hade jag lämnat tbx den, trots ingraveringen. Känns ju läskigt att behålla så dyra gåvor när den man fått gåvan av har ett pris på sitt huvud av ett kriminellt nätverk.
Citera
2018-11-26, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
10 konkade företag och ett lyckades med hjälp av andra företag i grunden som förstod att hennes ansikte/namn kommer sälja. Hon skulle aldrig ha lyckats om hon inte var en skandalperson. Det kallar jag inte entrepenörskap iallafall.
Oavsett vad säljer hon och började som 17-åring med sitt. De flesta av oss som startar en sida får bli glada om vi gör en femhundra i förtjänst och dem som startar företag köper, säljer och går i konkurs flitigt. Visst, nu är jag knappast någon som följt någon blogg eller dess skapare, men dem som lyckats sticka ut har lyckats. Du verkar inte förstå att all marknadsföring är marknadsföring, sedan handlar det om ifall det finns någon marknad för det som marknadsförs. Jag kan nog anse att det funnits det för de tjejer som började tidigt iallafall.
Citera
2018-11-26, 16:56
Medlem
Detta hysteriska beteende att visa att man har cash ! Blir pinsamt till slut ,
För eller senare tar dom Hampus , han kommer inte undan såna här , gisssar att om ca 6 mån hittas han nedgrävd nånstans.
Och BB borde tona ner sitt liv lite .
Senast redigerad av Smulan666 2018-11-26 kl. 16:57. Anledning: Felstav
Citera
2018-11-26, 16:57
Medlem
https://www.isabellalowengrip.se/201...n-annan-plats/

Hon skriver nu själv om det på sin blogg.
Citera
2018-11-26, 17:03
Bannlyst
”Låna miljontals kronor av olika ljusskygga människor för att handla dom till ett högre värde. Ett alldeles för högt spel med fel personer.”

Vad betyder meningen ”handla dom till ett högre värde”?
Citera
2018-11-26, 17:05
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar

Han reggade firman först i sept, minns inte var jag läste det. Köpte och sålde fetbilen.
Klart hon visste. Tog emot riktigt dyra gåvor av en hon visste nollaxerade.
Hon både förstod och tog honom som en resurs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in