Flashback bygger pepparkakshus!
2018-11-28, 11:06
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Dagen efter jarlbo och bella blivit ett par så började han snyfta och ville låna en halv mille av henne.
Borde hon inte sett varningstecknen redan där?
Hon säger sig ha sagt nej till lånet men skulle inte förvåna om han fick pengarna av henne ändå.

Är väldigt tydligt nu att Jarlbo har sökt upp bella som offer bara för att det finns stålars där, han hade tänkt få investera alla hennes pengar också. Som tur är för damen så verkar hon stått emot.
Hon såg varningstecken redan där, hon bröt med honom och de var isär ett tag. Han återkom sedan med en "förklaring" och hon fortsatte relationen med honom men höll honom borta från sin ekonomi och sina konton.
Citera
2018-11-28, 11:07
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Men kan du bevisa att det inte stämmer? Hur ska jag tro det du skriver? Du kanske bara hittar på.

Hampus har ju visat upp sitt kontoutdrag att han betalade hotellet. Hon är en lögnare av rang, och ingen journalist har någonsin ifrågasatt det som kommer ur hennes mun, men denna lögn har visat sig bita henne och hennes perfekta fasad i svansen.
Citera
2018-11-28, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexkl87
De har vart tillsammans sedan 2015.
Oavsett så tror jag inte hon slutat hos BB. Just nu är hon nog ledig dock..

Det verkar mera som hon har mycket problem med visum m.m. Nanny har skrivit lite om detta på sin blogg/Instagram så tror snarare det är därför
Citera
2018-11-28, 11:08
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod3styblais3
"Livvakten vill inte gå in på vilka personer som Löwengrips ex-pojkvän har gjort affärer med.

– Men i såna här situationer finns det en överförd hotbild. Vi kan ju inte bara chansa och säga det är nog lugnt. Vi kan inte jobba så."

Jag läser här mellan raderna att de vet att det egentligen inte är en jättestor hotbild.

Det kanske stämmer det lifeofsharkweek skriver: "baserat på saker som Isabella vet är felaktiga"

Känns som hon gått händelserna i förväg och skapat en situation att damage controlla. Det hade ju bara försvunnit från radarn annars. Ja det skulle vara då om hon på riktigt var rädd för sitt liv...

Jag vet inte vad jag ska tro men kan inte låta bli att känna för HA... Min intuition säger att han inte blir helt rättvist behandlad.
Om det inte finns någon hotbild --- varför gömmer HAN sig då?
Citera
2018-11-28, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Hampus har ju visat upp sitt kontoutdrag att han betalade hotellet. Hon är en lögnare av rang, och ingen journalist har någonsin ifrågasatt det som kommer ur hennes mun, men denna lögn har visat sig bita henne och hennes perfekta fasad i svansen.

Hur vet du att det inte är hennes pengar som landat på hans konto efter en överföring?
Citera
2018-11-28, 11:10
Medlem
Citat:

Jamen nu var det så att Hampus kort aldrig fungerade förmodligen för att han aldrig direkt haft dessa summor av pengar... Så Bella fick betala och sen fick hampus betala tillbaka hotellet i köpinghamn 🙄
Citera
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Hur vet du att det inte är hennes pengar som landat på hans konto efter en överföring?

Så du menar att hon fört över pengar till hans konto ?
Citera
Medlem
Citat:
Så du skriver massa saker du inte kan bevisa. Det är inte trovärdigt. Att bara kasta ur sig massa påståenden min inte ha minsta bevis kan lika gärna vara en lögn. Du får nog börja bevisa och styrka dina påståenden innan du börjar kriga bakom tangentbordet.

Så du menar att dina påståenden stämmer då eller? Jag utgår från Isabellas tidigare historik när det kommer till lögner. Vilket påstående menar du? Hampus har visat att Isabella ljugit om hotellvistelserna. Vill Isabella behålla sin trovärdighet är det dags för lite bevis från hennes sida också, inte något sorglig inlägg på hennes blogg.
Citera
2018-11-28, 11:12
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixza89
Jamen nu var det så att Hampus kort aldrig fungerade förmodligen för att han aldrig direkt haft dessa summor av pengar... Så Bella fick betala och sen fick hampus betala tillbaka hotellet i köpinghamn 🙄

Återigen, han har visat sitt kontoutdrag. Han betalade hotellet punkt slut. Vilket även Blindbella erkände när hon vart konfronterad med det.
Citera
2018-11-28, 11:13
Medlem
Citat:
Så du menar att hon fört över pengar till hans konto ?

Nej jag frågar dig hur du kan veta att det var hans pengar?
Citera
2018-11-28, 11:14
Medlem
Citat:
Återigen, han har visat sitt kontoutdrag. Han betalade hotellet punkt slut. Vilket även Blindbella erkände när hon vart konfronterad med det.

Ok kan du länka till uttalandet från Bella?
Citera
2018-11-28, 11:16
Medlem
mod3styblais3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om det inte finns någon hotbild --- varför gömmer HAN sig då?

Har han sagt att han gömmer sig? Han kanske håller sig borta för att få hitta en lösning ifred? Det kan ju vara jobbigt nog med folk som vill ha svar och sätter press på honom, utan att han för den skull är dödshotad. Han nämner att han mår dåligt för alla dåliga affärer, inte för att han lever under dödshot....

Men jag vet inte heller vad som är sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in