2019-01-30, 12:21
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruina.Imperi
Nej, Peter har pverkat valberedningen. Medlemmarna vill ha Joakim kvar.

Kan vl vara som s att Joakim valt att inte kandidera fr omval nr han vill bli distriktsordfrande...

Fullt rimligt om ni frgar mig.
Citera
2019-01-30, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iblomma
Hur kan man ha ett triangeldrama kring Bengt Herke?

Jeanette Malmstrm fattade tycke och tog strid fr Bengt Herke i alla fall. Bengt sa ju att han skulle bli ny gruppledare s det var kanske det som lockade Jeanette. De var omslingrande p konferenser.
Jeanette var tydlig med att hon hade paus i sitt frhllande lagom till riksdagslistan sattes. Likt hon som var med Jakobsson som hamna p riksdagslistan gjorde Jeanette det ocks. r vl inte s svrt att gissa varfr.

Helen var ledsen ett tag men sen har jag inte hrt ngot mer.
Citera
2019-01-30, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KISStinaWallmark
Felix Bystrm skall nomineras till rets Syltrygg.

Felix Bystrm har pojkvn och vrvar vljare p det sttet, s det s.
Citera
2019-01-30, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattblomma
Felix Bystrm har pojkvn och vrvar vljare p det sttet, s det s.

Simon Solberg r den lyckliga pojkvnnen?
Citera
2019-01-30, 13:38
Medlem
Citat:
Jeanette Malmstrm fattade tycke och tog strid fr Bengt Herke i alla fall. Bengt sa ju att han skulle bli ny gruppledare s det var kanske det som lockade Jeanette. De var omslingrande p konferenser.
Jeanette var tydlig med att hon hade paus i sitt frhllande lagom till riksdagslistan sattes. Likt hon som var med Jakobsson som hamna p riksdagslistan gjorde Jeanette det ocks. r vl inte s svrt att gissa varfr.

Helen var ledsen ett tag men sen har jag inte hrt ngot mer.

Jaha, drfr som Cecilia Risberg var s p Peter Wallmark? Christina ska inte vara glad ver att detta har kommit ut.
Citera
2019-01-30, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjockisMattias
Hoppas att ingen har missat den fantastiska dokumentren om insatserna styrelsen gjort fr de svenska hemlsa i Stockholm: https://www.youtube.com/watch?v=EHkObOTIYo4 Man vill grta nr man hr dessa berttelser.

Tar Expo-frslaget ver r det tyvrr troligt att dem hemlsa hamnar p gatan igen eftersom det r Hesselbck som tagit hela detta initiativet.

Bumpar.

Men SD tycker att det r viktigare att ge pengar till Peter n att driva politik?
Citera
2019-01-30, 18:18
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ns-anstallning

Peter Wallmark vgrar svara om fruns anstllning.
Citera
2019-01-31, 10:50
Medlem
Det enda som var viktigt fr Monica Skogman var att Maggi skulle ha blivit utesluten. Monica borde ha stannat i SD ihop med sin manliga version av sig sjlv nmligen Peter Wallmark.
Citera
2019-01-31, 10:53
Medlem
Peter Wallmark gick in i Maggis dator.han har sjlv erknt det.
Citera
2019-01-31, 10:57
Medlem
Monica Skogman gr ven p tabletter. Har ni inte mrkt hur flummig hon r?

Maggi Haglund blev utesluten fr att hon skulle ha skrivit p Flashback. Bevisen ovan tyder p att hon icke skrivit dr.
Citera
2019-01-31, 10:59
Medlem
Polisen borde kolla vad Christina pysslar med. Hennes sms, messenger mm. Allt vad galningen ljuger om.
Citera
2019-01-31, 11:00
Medlem
Citat:
Nstan komiskt hur man gr allt fr att frska svartmla personer i den hr trden
Men ngon gng knner jag att man bara mste syna bluffen. Nu har jag ringt Stockholms tingsrtt och det r inga konstigheter eller anmlningar mot Peter.

Dremot r Bruno Nordmark utslngd frn tingsrtten efter att ha fuskat med ersttningar. Jag uppmanar alla att ringa och kolla sjlva istllet fr att tro p allt som skrivs. Tack fr mig.

Ren lgn!

"Ngon" ls Wallmark skvallrade om att Bruno uttryckt sig olmpligt p Facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in