Citat:
Ursprungligen postat av
gohira
Märkligt inspel. Alla som läser fupen kan ju se svart på vitt att de inblandade är ett jävla pack. Eller finns det några andra kriterier för det? Att hyfsat normala människor ser ner på dom är ju helt förståeligt, jag gör det själv. Vem som vill betala skatt för vem är iofs ovidkommande och lite löjligt. Men om du nu känner en del av dom inblandade och vill förklara deras situation och livsval (inte försvara alltså) dom så fine, kör på, jag är genuint intresserad, för det där inlägget hjälper ju ingen, det är bara "Du är dum - nej, du är dum" och sånt kanske funkar i sandlådan men man måste vara typ 18 för att kommentera här så sånt kan man ju kanske bara skippa.
Helt rätt, de är ett jävla pack och det visste jag långt innan denna tråden skapades. Jag tänker inte outa mig själv här, det räcker att ifall MS inte har pundat bort de sista hjärncellerna så hade han fattat vem jag är, vilket inte rör mig i ryggen då jag fan inte är rädd för den lilla skiten. Men outa mig själv mer hör, gör jag inte. Nej, jag försvarar ingen och inget av det här, dock tyckte jag att skiten som jag svarade på, var korkat och nedlåtande. Dessutom så var personen bakom nicket dum nog att kasta ur sig glåpord. Vilket inte var var berättigat. Om du låser nästa svar från honom, så ser du att det är svart eller vitt. Omoget som fan. Beträffande skattefrågan så är det bra mycket jag i te vill att mina skattepengar ska gå till, men fyfan om jag yttrar något om det. Och, för övrigt, jag är född -77 så jag kommenterar så mycket jag vill. Du undrade vart all det här kbarkandet plötsligt kommer från ? I Hörby/Höör/Eslöv har det alltid varit så. Alltid. Mord, våld, droger. Visst, kidsen röker brass osv, mn det är i te de som är problemet, det är sådana som Mattia* *øren*en som är problemet. Resten av packet likaså.