Flashback bygger pepparkakshus!
2019-02-15, 21:51
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sellingyourself
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...s-semesterbild
Nu tycks det ha blivit lite rabalder i alla fall om hennes vidriga flygande.
Många som skriver att dom avföljer henne idag
Hoppas att bloggbevakning har resurser att gräva och fårfarmaren den verkliga trafiken och ännu roligare om det går at kontrollera kommentarerna
Teknologi som används för att skapa robot bloggare, används till 99% till att lägga in falska robot kommentarer
Citera
2019-02-15, 22:06
Medlem
Walaroos avatar
undrar vem som är med på semestern, Magnus eller Hampus 😅
Citera
2019-02-16, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sellingyourself
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...s-semesterbild

Nu tycks det ha blivit lite rabalder i alla fall om hennes vidriga flygande.

Alltså shit, den där appellen till Greta Thunberg måste ju bara upp på dyngbaggegalan på instagram. Oavsett om klimatet går under eller om allt är en bluff så är hennes kommentar fullkomligt episk.
Citera
2019-02-16, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Och här kommer jag med ännu ett inlägg, ett som illustrerar att Lisa Bergström på SR Kulturredaktionen är en särdeles lättlurad och aningslös människa.
Fick nämligen precis ett tips om ett radioinslag där IL nämndes. Här nedan ett utsnitt ur texten som alltså sändes uppläst. Av Lisa Bergström själv.

"Företagsledaren Isabella Löwengrip, även känd som Blondinbella, är en av de som tagit till sig av kritiken kring hennes myckna resande och har inspirerats av klimataktivisten Greta Thunberg. Hon försöker nu göra något åt flygskammen. Hon tänker tillsätta en chef som ska se över företagets resor för att göra verksamheten mer hållbar. Men vi kan inte sluta resa, säger Lövengrip som nu ska pendla till New york."

Källa: https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7150650

Detta sväljer Lisa Bergström.
Här kan vi alltså se och höra hur en rutinerad journalist på Sveriges Radio har låtit sig luras av Isabella Löwengrips strategiska mumbo-jumbo om att hon skall anställa en till i teamet. Nu en som skall hjälpa henne att hålla koll på det klimatavtryck hon gör genom sitt flygande och annat.
Och detta snack går Lisa Bergström på...

Haha. Så IL måste ANSTÄLLA någon som säger åt henne att sluta göra långresor över en helg för att strosa runt på en sandstrand? Det här är faktiskt episkt.
Citera
2019-02-16, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Haha. Så IL måste ANSTÄLLA någon som säger åt henne att sluta göra långresor över en helg för att strosa runt på en sandstrand? Det här är faktiskt episkt.
Ja, att jag förhastade mig i min kritik mot SR:s Lisa Bergström förtar inte det faktum att IL, i sin iver att försöka skademinimera, hon visar att hon behöver hjälp. Med allt.
Det inkluderar tänkandet.
Episkt var ordet sa' Bull..
Citera
2019-02-16, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Alltså shit, den där appellen till Greta Thunberg måste ju bara upp på dyngbaggegalan på instagram. Oavsett om klimatet går under eller om allt är en bluff så är hennes kommentar fullkomligt episk.

Hmm... jo. Att som vuxen människa be Greta, vars mål är att få oss vuxna människor att ta EGET ansvar för sin klimatpåverkan, om hjälp är ju heeeeelt absurt. IL har verkligen inte fattat någonting om kritiken mot hennes flygande och konsumtion.
Citera
2019-02-16, 17:48
Medlem
qutms avatar
Många som skriver att dom avföljer henne idag igen
Senast redigerad av qutm 2019-02-16 kl. 17:50.
Citera
2019-02-17, 00:38
Medlem
välkommenti bups avatar
Chockerande att inte människor kan förstå att allt dessa människor säger är för att sälja eller och fortsätta sin karriär.....

Retweeta/säga saker som ser bra ut och dra in stålar. Hon kommer fortsätta flyga runt, varför skulle hon bry sig om något. Rik som ett troll och livet är kort. Jag måste bara älska hur människor häpnar och hatar, alla hade gjort likadant.

Jag skulle vilja se hon posera i sin hyrda privatjet, iklädd panda.
Citera
2019-02-17, 00:43
Medlem
Vem är nya stjärnskottet bakom kameran ? Ny snubbe?
Citera
2019-02-17, 01:18
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
chockades idag. blondinbella är bara 28 år??? ser ut som närmare 40 ju. trodde hon var minst 36

Nej hon har inte åldrats bra, hon ser minst 10 år äldre ut och beror troligtvis på en ohälsosam livsstil med mycket alkohol, flygresor, dålig kost, stress osv.

Kanske borde hon dra sig tillbaka och fokusera på sitt inre välbefinnande, kanske tom lägga ned bloggen för gott?
Citera
2019-02-17, 01:45
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Vem är nya stjärnskottet bakom kameran ? Ny snubbe?

Säkerhetsteamet, privata sekreteraren, matteamet, hemmateamet eller rent av en inhyrd arab. Människan är sjuk och är gravt narcissistisk med grandios självbild dvs kort och gott psykopat.
Citera
2019-02-17, 03:06
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Chockerande att inte människor kan förstå att allt dessa människor säger är för att sälja eller och fortsätta sin karriär.....

Retweeta/säga saker som ser bra ut och dra in stålar. Hon kommer fortsätta flyga runt, varför skulle hon bry sig om något. Rik som ett troll och livet är kort. Jag måste bara älska hur människor häpnar och hatar, alla hade gjort likadant.

Jag skulle vilja se hon posera i sin hyrda privatjet, iklädd panda.

Nej, Isabella Löwengrip är inte rik som ett troll, hon vill bara framstå som så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in