Flashback bygger pepparkakshus!
2019-02-17, 09:02
Medlem
Stones avatar
Underbart att hon får skit för sina resor.
Citera
2019-02-17, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sellingyourself
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...s-semesterbild

Nu tycks det ha blivit lite rabalder i alla fall om hennes vidriga flygande.

Det är hon som är vidrig. Inte flygandet.
Citera
2019-02-18, 12:45
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Blondinbella är knappast den första svensk som instagrammat sin "välbehövliga" semester till en sandstrand i långtbortistan. Vi svenskar flyger 5 gånger mer än genomsnittet i världen.

Alla skenheliga svenskar som totalt sett förbrukar mer än 4 gånger så mycket resurser som jorden klarar borde nog se över sin eget beteende innan de gnäller.

Allt meningslöst surfande på Instagram, Facebook etc. drar för övrigt en massa energi det också.

5 gånger mer än genomsnittet men det bygger på att miljarder människor aldrig flyger! Hur mycket mer reser svenskarna om vi räknar de jordbor som gör minst en flygresa om året?
Citera
2019-02-18, 13:41
Medlem
Jag rekommenderar alla att läsa b*loggb*evakning.*SE idag.
Känns som att ALLA STOORA lanseringar inte håller, går åt pipsvängen, shit happens.. en stund, väntar
på när ALL luft går ur och pengarna är borta på riktigt.
Jaadu Isabella Löwengrip, tvättmaskinen har också gått sönder till råga på allt jävelskap, vad ska du göra när du inte kan ha kvar ditt TEAM, för du tror väl inte att dom jobbar gratis?
Det kommer att bli KAOS i din hjärna när du ska försöka dig på allt själv, detta ska bli spännande att se,
min pappa brukade ibland säga till mig som barn om jag var kaxig: STOR I ORDEN, LITEN PÅ JORDEN,
den håller än faktiskt och är speciellt bra på blondinbella!
Citera
2019-02-18, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag rekommenderar alla att läsa b*loggb*evakning.*SE idag.
Känns som att ALLA STOORA lanseringar inte håller, går åt pipsvängen, shit happens.. en stund, väntar
på när ALL luft går ur och pengarna är borta på riktigt.
Jaadu Isabella Löwengrip, tvättmaskinen har också gått sönder till råga på allt jävelskap, vad ska du göra när du inte kan ha kvar ditt TEAM, för du tror väl inte att dom jobbar gratis?
Det kommer att bli KAOS i din hjärna när du ska försöka dig på allt själv, detta ska bli spännande att se,
min pappa brukade ibland säga till mig som barn om jag var kaxig: STOR I ORDEN, LITEN PÅ JORDEN,
den håller än faktiskt och är speciellt bra på blondinbella!

Hade hon ett team för att sköta hushållet när hon fortfarande var gift eller är det nåt hon tog till efter skilsmässan för att kunna kombinera jobb med att vara singelmorsa när hon har den möjligheten?

Det är ju inte som att alla är negrer och behöver en kurs i att spola toaletten och träna på att tända och släcka lampor.
Citera
2019-02-18, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Hade hon ett team för att sköta hushållet när hon fortfarande var gift eller är det nåt hon tog till efter skilsmässan för att kunna kombinera jobb med att vara singelmorsa när hon har den möjligheten?

Det är ju inte som att alla är negrer och behöver en kurs i att spola toaletten och träna på att tända och släcka lampor.
Nej, hon hade bara Odd, han brukade göra nåt slags schema åt henne som hängde på kylen, han satte upp smålappar överallt, allt enligt vad hon själv skrev på den tiden, som hjälp för henne att komma ihåg allt, han förde ALL logistik i och runt hemmet egentligen, en dag kom hon väl på att hon inte tålde honom mer, trots att han hjälpt henne så mycket, eller så var det han som fick nog och ville skiljas..
Citera
2019-02-18, 16:57
Medlem
I senaste blogginlägget så säger hon att hon "snittar 18 timmar/ dygn i arb. tid.
Tror jag också på när jag ser det.. Klart, i hennes "hittepåjobbvärld" så funkar det nog så, sitta hos frissan 3 timmar, fixa naglarna 2 timmar, prova kläder för nästa resa 3 timmar, maila, blogga, 3 timmar, oops! Det fattas 7 timmar för denna dagen,HALLÅ! "Finns det nåt jag kan göra så att det ser ut som att jag jobbar?"
Så ungefär tror jag att man kan sammanfatta blondinbellas arbetsdag.
Citera
2019-02-18, 16:59
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
I senaste blogginlägget så säger hon att hon "snittar 18 timmar/ dygn i arb. tid.
Tror jag också på när jag ser det.. Klart, i hennes "hittepåjobbvärld" så funkar det nog så, sitta hos frissan 3 timmar, fixa naglarna 2 timmar, prova kläder för nästa resa 3 timmar, maila, blogga, 3 timmar, oops! Det fattas 7 timmar för denna dagen,HALLÅ! "Finns det nåt jag kan göra så att det ser ut som att jag jobbar?"
7 timmar till fixas enkelt genom att flyga. Tar ju nästan det ner till arabemiraten och New York
Citera
2019-02-18, 17:01
Medlem
Citat:
Nu är ju bloggen en del av hennes arbete, hon tjänar antagligen en hel del på att såna som du besöker bloggen i tid och otid för att hålla koll på hennes förehavanden.
Citera
2019-02-18, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Nu är ju bloggen en del av hennes arbete, hon tjänar antagligen en hel del på att såna som du besöker bloggen i tid och otid för att hålla koll på hennes förehavanden.
Jag kanske är där max 5 minuter/dygn, svara kan jag inte, hon blockar mig..
Citera
2019-02-18, 22:07
Medlem
Rabattfyllans avatar
Citat:

Exakt, vad som är jobb är upp till var och en att avgöra. Hon sitter väl i mycket möten också och det är väl inte alltför ansträngande.

Skvallertidningen stoppapressarna.se skriver idag att den före detta livvakten Magnus var med på resan till det soliga resmålet Doha.
Citera
2019-02-19, 04:44
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabattfyllan
Exakt, vad som är jobb är upp till var och en att avgöra. Hon sitter väl i mycket möten också och det är väl inte alltför ansträngande.

Skvallertidningen stoppapressarna.se skriver idag att den före detta livvakten Magnus var med på resan till det soliga resmålet Doha.
Ja, men vad f.... Ska hon vara med och bidra till att en familj förstörs? Hon är värre än jag trodde!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in