2019-03-03, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Patetiskt med naziflaggor vid Vasaloppet. Varför ställde de inte upp i loppet istället?

Man kan inte åka i marschkängor . Dessutom var nummerlapp 88 upptagen .
Citera
2019-03-03, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
nu är jag inget fan av dem men jag applåderar trollningen. ingen hade brytt sig om media tagit upp det. vasaloppets vd fick uttala sig. sportspegeln tog upp det. själv kollar jag inte flaggor vid sidan av spåret

Jag såg inte ens flaggorna i direktsändning. Tror att majoriteten missade dem också tills det togs upp i media.

Så ytterligare ett hagelskott i foten av media.
Citera
2019-03-03, 19:52
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Va fan

Om man satt upp en IS-flagga på ena sidan och en Tyr-fana på andra sidan upploppet så hade väl IS-trasan hyllats...

Jävla skitland vi lever i! Vapen är snart dags att ta till om inte media (SVT) kan hålla sig neutrala!
Citera
2019-03-03, 19:54
Avstängd
YP4XQs avatar
Synd att alla är så fientligt inställda till de som faktiskt försöker göra NÅNTING iallafall. Man brukar säga islamisterna är oense inom Islam men det är fan precis vad svenskarna är också kring alla olika organisationer som försöker hjälpa Sverige. Tråkigt och synd!
Citera
2019-03-03, 19:55
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Patetiskt med naziflaggor vid Vasaloppet. Varför ställde de inte upp i loppet istället?

Nu finns ju ingen nasistsybol på den flaggan, men kanske skall vi se den som en påhejjare till de svenskar som va med....kanske nån som blev sporrad till att passera alla baggar som fanns me.
Citera
2019-03-03, 19:56
Medlem
EnGodForlorares avatar
Nassarna skämmer ut sig som vanligt. Man undrar verkligen vilka de vänder sig till? Möjligtvis kan denna "flaggkupp" impa på tolvåriga pojkar och andra vars intellekt befinner sig på ungefär samma nivå. Vi andra tycker bara det är pinsamt att de skämmer ut Sverige.
Citera
2019-03-03, 20:06
Medlem
JustZlatans avatar
Det märks att de inavlade bönderna i NMR gör allt för att få uppmärksamhet. Jag tycker nästan synd om dem. Det roliga är att ingen i NMR skulle orka ställa upp i någon sport, särskilt inte i Vasaloppet. Hitler skulle vända sig i sin grav om han såg vilka fetton och klena spinkisar som dagens "nazister" har blivit.
Citera
2019-03-03, 20:09
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det märks att de inavlade bönderna i NMR gör allt för att få uppmärksamhet. Jag tycker nästan synd om dem. Det roliga är att ingen i NMR skulle orka ställa upp i någon sport, särskilt inte i Vasaloppet. Hitler skulle vända sig i sin grav om han såg vilka fetton och klena spinkisar som dagens "nazister" har blivit.
Glöm inte att rekrytbasen är från vänstersidan.... just saying.

Things are not what they seem.
Citera
2019-03-03, 20:13
Medlem
Inte för att jag vill lägga mig i, jag halvsov och tyckte det inte såg ut som NAZI-flaggan, den var grönaktig så jag antar att det var NMR:s flagga.

Jag reagerar inte så mycket på flaggor, vars sig homo-flaggan, IS-flaggan eller NMR-flaggan. Varför hetsar folk upp sig så, flaggor är väl inget hot. Löjligt. Men jag älskar den Svenska flaggan och möjligen SD-flaggan. Ja USA:s flagga gillar jag också men där borde vara infält en TRUMPet ovanför stjärnbaneret
Länge leve vår nation.
Citera
2019-03-03, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Synd att alla är så fientligt inställda till de som faktiskt försöker göra NÅNTING iallafall. Man brukar säga islamisterna är oense inom Islam men det är fan precis vad svenskarna är också kring alla olika organisationer som försöker hjälpa Sverige. Tråkigt och synd!

Det är för att alla andra ser NMR som vårt svar på ISIS - de vi andra skäms och äcklas över, precis som med AFA.
Citera
2019-03-03, 20:18
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krukkula
Frågan är hur folk skulle reagera som inte tycker att det inte var något fel i detta (nu har jag rätt dålig koll på de här grottmänniskorna) om vi säger att AFA hade stått och viftat med flaggor. Hade inte FB folket tagit illa upp då?

Jo de hade de verkligen gjort.
Jag hade tagit illa upp, på samma vis som om isis hade gjort det. Afa är doch svenskfientliga handlingsförlamade pajaser, medans isis är en terrororganisation.
Nordiska Motståndsrörelsen vill Sverige och svenskars väl, medans de andra två vill precis tvärtom.
Citera
2019-03-03, 20:27
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Va fan

Om man satt upp en IS-flagga på ena sidan och en Tyr-fana på andra sidan upploppet så hade väl IS-trasan hyllats...

Jävla skitland vi lever i! Vapen är snart dags att ta till om inte media (SVT) kan hålla sig neutrala!
hahah jasså det tror du..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in