2019-02-26, 19:46
Medlem
Tänkte ta en tripp till New York och såg deras priser!
Normalt brukar jag hoppa över det billigaste alternativet men vad jag sett så finns det väldigt spridda omdömen om just TAP!
Citera
2019-02-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Techeng
Normalt brukar jag hoppa över det billigaste alternativet men vad jag sett så finns det väldigt spridda omdömen om just TAP!

Mycket bra är min erfarenhet, har åkt med dem från Kap Verde - Lissabon T/R och det fanns ingenting negativt då att säga om dem. Lissabon är en väldigt modern och fräsch flygplats för layovers, det som kanske drar ner deras betyg är väl de gånger det lattjar av någon anledning, men då brukar det vara dåligt även för de flesta flygbolagen?
Citera
2019-03-03, 19:19
Medlem
omxtraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konferensknullaren
Lissabon är en väldigt modern och fräsch flygplats för layovers, ?

Modern? den är ju mer trång och rutten än arlanda!?

Citat:
Ursprungligen postat av Techeng

Är det inte lite fel omväg? det är en jävla bit ner till Lisboa. Borde väl finnas lika billiga alternativ från amsterdam eller paris osv
Citera
2019-03-07, 12:06
Bannlyst
Åkt med dem Stockholm - Lissabon t.o.r med dem. Maten var dåligt Påminde om en köttgryta från skolmatsalen.
Citera
2019-03-07, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Åkt med dem Stockholm - Lissabon t.o.r med dem. Maten var dåligt Påminde om en köttgryta från skolmatsalen.
Du fick iaf mat, inte så pjåkigt på en Europaflygning 2019... / visar att dom vill hålla nån form av servicenivå, som jag ser det.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3023058

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in