Hej, jag undrar om ngon vet var man kan f tag p thorgal-album, serien har gtt i fantomen frut (fortfarande?) och handlar om en utomjording som uppfostras av vikingar.
Hmm man e ju en fantis diggare s man har ju sklart lst thorgal. Jag tycker den serien r en av de bsta som har gjorts, undrar varfr inget frlag ger ut alla d det verkar vara vldigt stort sug efter Thorgal album. Titta bara p fantomens insndarsidor, folk vldigt ofta som frgar efter Thorgal album.
Uhu, visst r det en bra serie men tyvr r det s att det finns mngder och ter mngder av bra serier som inte finns och aldrig kommer att finnas som seriealbum p svenska.
Jag terupplivar trden fr att frga om ngon vet om Thorgalserien "Battle of Asgaard" har kommit ut i Fantomen och i vilket nummer den finns isfall. Har fler avsnitt kommit ut efter det undrar jag i vilka nummer ven de finns publicerade.
Urskta en bump, men undrar om folk kan beskriva serien lite och om den r vrd att infrskaffa d den nu publiceras i Sverige. Gillar sjlv franska serier typ Blueberry, Jeremiah m.fl.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!