Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Kom inte hr och misstnk ngot. Kom inte hit och tro ngot. Kom inte hr och anta ngot. Kom inte hr och sg ngot.
Det r slut, over, finito. Kommer inte leda till tal. Acceptera att du kan faktiskt inte vinna alla dagar. Liberala bortskmda verklassbarn som tror dig ha rtt i exakt allt.
Mueller vkte inte tal och d kommer ingen annan gra det heller. Vem ska vcka tal hade du tnkt? Demokraterna
Jvla loser du r Klyban. Jag hatar frlorare fr att dem r smre n andra. Du r en sdan frlorare att du inte ens kan acceptera att du r frlorare. Du mste vara ngon billig arbetare som r rttshaverist och drmed inte kan kliva upp i hierarkin hos ett fretag. Glovmopp. Kanske drfr du skriver PM till mig ca 05:00 nr du vaknar och ska g till kneget.
Acceptera Trump vann. Deal with it!!!
Ja, Muellers utredning verkar ver, men det ser vi frst senare efter det r presenterat vad Mueller vet och vad Muller har lmnat vidare till SDNY.
S om man inbillar det r ver, s har man fel.
Kommer Mueller utreda mer, njae, verkar inte s.
Men inte heller verkar han klar, men det terstr och se om det r ntt matnyttigt, eller bara trkigt pappersarbete.
Jag vet inte vad det r fr tal, men det verkar finnas ntt som bubblar reda.
kanske trump vann denna delfight(men det vet vi frst senare med skerhet).
Dock frlorade han samtliga andra, Mueller vann vl med ~50-1.
S ur TS, s r trumpen en EXTREM STOR FRLORARE, nr det kommer till utredningens syfte s kunder man inte bevisa det man kommer ver i tillrcklig omfatting kan vi gissa(Men det fr vi inte reda p innan utredningen r presenterad).
S frgan r, vill du utredningen presenteras, fr jag mrkt att det finns ett stort motstnd till detta.
Finner det rtt lustigt d man sger Mueller har inget, men den som lever f se vad Mueller petat ned i sin rapport.
Sen finner jag det inte omjligt att Mueller lmnat ver saker till SDNY, fr det har vi sett att Mueller gjort ett flertal ggr och lmnat ut saker till andra delstater och domstolar om personer som brustit mot lagen.
Du borde vl lrt dig efter dina hundratals pm till mig, att jag inte bryr mig om ad hominem?
Utan ser det som nn som gett upp.