2019-01-25, 17:34
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Nu var det ett tag sedan jag läste förundersökningen men var det inte en av dem som påstod att det fanns en annan anledning till att hans spermafläckar fanns på platsen?

Jo, galopplögnaren (har glömt hans namn) påstod att spermafläcken på väggen i trappen kommer från när han knullat sin flickvän där och sprutat på vägg. Flickvännen håller inte med. Hon menar att de knullat i källaren, men inte i trappen.
Citera
2019-03-29, 12:41
Bannlyst
https://www.hd.se/2019-03-29/friade-...far-skadestand

Så de gick alltså inte bara fria allihop (om det är samma fall) utan fick även massiva skadestånd? Gissar att förövarna var av mellanösternursprung?
Citera
2019-03-29, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xana
https://www.hd.se/2019-03-29/friade-...far-skadestand

Så de gick alltså inte bara fria allihop (om det är samma fall) utan fick även massiva skadestånd? Gissar att förövarna var av mellanösternursprung?

De var från mellanöstern och Afrika. En blandad kompott. Läste Fup och mådde fruktansvärt illa över hur de uttalade sig om tjejer sex (=enbart grovporr).
Småkillar kom förbi o tittade och fick höra att han fick vänta ngra år. Jugoslavisk granne gick ut o slängde sopor, såg allt o gick in. Ingen i Fittja, inkl. Centrum hjälpte kvinnan ens att ringa oolis. Först vid TC hjälpte någon. Polisen är vedervärdig. Sket länge i utredningen, slarvade och fick skarp kritik från Tingsrätten vilket är ovanlig. Framkommer tydligt i Fup att poliserna var närpoliser o tjenis med alla sjukhuvuden. Lät bli att ta fast dem ens för daglig öppen knarkförsäljning i krokarna.
Citera
2019-03-29, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
De var från mellanöstern och Afrika. En blandad kompott. Läste Fup och mådde fruktansvärt illa över hur de uttalade sig om tjejer sex (=enbart grovporr).
Småkillar kom förbi o tittade och fick höra att han fick vänta ngra år. Jugoslavisk granne gick ut o slängde sopor, såg allt o gick in. Ingen i Fittja, inkl. Centrum hjälpte kvinnan ens att ringa oolis. Först vid TC hjälpte någon. Polisen är vedervärdig. Sket länge i utredningen, slarvade och fick skarp kritik från Tingsrätten vilket är ovanlig. Framkommer tydligt i Fup att poliserna var närpoliser o tjenis med alla sjukhuvuden. Lät bli att ta fast dem ens för daglig öppen knarkförsäljning i krokarna.
Tragiskt om hälften av det du skriver om poliserna är sant, ( förvånar mig dock inte) är deras namn offentliga?
Citera
2019-03-29, 14:14
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MEGADOLON
Tragiskt om hälften av det du skriver om poliserna är sant, ( förvånar mig dock inte) är deras namn offentliga?

Det var med i Svt Veckans brott med GW som tyckte polisen agerat tafatt och klantigt. Så nog hade de kunnat gjort en bättre utredning.
Citera
2019-03-29, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det var med i Svt Veckans brott med GW som tyckte polisen agerat tafatt och klantigt. Så nog hade de kunnat gjort en bättre utredning.
Okej, tänkte mer att så fort någon hobbypolitiker gör något klantigt så då ska namnet ut direkt och polisen ska ju hjälpa folket mot buset vilket inte riktigt verkar ha varit fallet här, så därav tycker jag att namnen vore av allmänt intresse.
Citera
2019-03-29, 15:22
Medlem
Circle jerks avatar
Eftersom det här är våra, dvs skattebetalarnas pengar dessa jävla apor får av staten, så föreslår jag att vi tar tillbaka dem.

Namn, födelsedatum & adresser till asen? Skriv gärna ut detta med fetstil och gärna mobilnummer till kräkens familjer etc etc...
Citera
2019-03-29, 15:45
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Circle jerk
Eftersom det här är våra, dvs skattebetalarnas pengar dessa jävla apor får av staten, så föreslår jag att vi tar tillbaka dem.

Namn, födelsedatum & adresser till asen? Skriv gärna ut detta med fetstil och gärna mobilnummer till kräkens familjer etc etc...

Ska gå att komma åt samtliga namnen via länkar i förstaposten i tråden.
Citera
2019-03-29, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MEGADOLON

Deras namn bör absolut finnas i Fup.
Citera
2019-03-29, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Japp, då var det detta jag tänkte på. Detta spred sig över hela landet och blev känt. Riktigt äckligt alltihop. Polisen som vanligt är till för att främja brottsligheten och inte förhindra den. Suck..
Citera
2019-03-29, 20:57
Medlem
De får skadeståndet samt att polisen fick en åthutning åt det "fasansfulla undermåliga utredningen"
Och!!
kvinnan är en lögnare enligt rättväsandet.

Sverige är fantastisk.
Citera
2019-03-30, 11:30
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFRDDR
De får skadeståndet samt att polisen fick en åthutning åt det "fasansfulla undermåliga utredningen"
Och!!
kvinnan är en lögnare enligt rättväsandet.

Sverige är fantastisk.
Tilltron till det svenska rättsväsendet börjar krackelera dag för dag. Inte nog med att de gick fria från dessa ytters långdragna och grova våldtäkter de belönas också med 200 000 kronor var!! Sanslöst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in