Flashback bygger pepparkakshus!
2019-04-05, 21:47
Bannlyst
Ingen rättvisa.
2019-04-05, 21:58
Medlem
trigganiggas avatar
Så mycket hat riktat mot en person som har gjort så mycket för att avslöja statens fula ageranden emot folket. Vem i helvete bryr sig om en lös "våldtäkts"-anklagelse när stater spenderar åtskilliga biljoner tvärt emot folkets intressen?

Staterna har det bara för enkelt när allt som krävs för att hålla folket i schack är att spendera en gnutta av resurserna på smutskastningskampanjer.
2019-04-05, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Sant det. Ser man filmen om honom så ser man att han är helt efterbliven , om jag ska vara ärlig så är han en idiot. Han tror att han kan ändra världen vilket han inte kan. Han har slösat bort hela sitt liv på nada.
Inte till de nada. Han kom från Australien och har förändrat livet för mig som individ här i Sverige.

Det är min övertygelse att han har gjort mer gott till världen än Marianne Ny och andra lakejer till supermakten. :/
2019-04-06, 00:07
Medlem
thegoodshepherds avatar
Jag fattar inte varför han skulle bli utlämnad från Sverige och inte England?

England är ju broderlandet så om USA ville ha honom kunde engelsmännen tagit honom innan Sverige begärde utlämning.

Det hela verkar väldigt skruvat men sen har jag inte följt fallet, Assange är för mig ganska ointressant
2019-04-06, 00:11
Medlem
hydrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigganigga
Så mycket hat riktat mot en person som har gjort så mycket för att avslöja statens fula ageranden emot folket. Vem i helvete bryr sig om en lös "våldtäkts"-anklagelse när stater spenderar åtskilliga biljoner tvärt emot folkets intressen?

Staterna har det bara för enkelt när allt som krävs för att hålla folket i schack är att spendera en gnutta av resurserna på smutskastningskampanjer.

Det är "viktigt" att detta inte görs ostraffat så att inte fler kommer med samma idé
2019-04-06, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savoy
På vilket sätt vore det bra för Ryssland? Assange är förbrukad och oanvändbar, stor skillnad mot Snowden när det begav sig.

Jag tror ingen annan vill ha honom heller faktiskt.
Jag påstod aldrig att Assange var värdefull. Men att ta honom är ytterligare ett sätt att säga "Ryssland gillar folk som läcker godis om USA". Så kanske fler gör samma sak.
2019-04-06, 00:13
Medlem
Vem vet, han kanske tar livet av sig inne på ambassaden och publicerar alla krypteringsnycklarna innan han lämnar jordelivet.
2019-04-06, 00:16
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Den sedvanliga kritiken av väst och nada farlig kritik av Putins Ryssland och dess intressesfär. Ungefär den rysspropaganda du kör med. Och Wikileaks som bara läcker västinformation. Hans vägran att t.ex. läcka eventuell rysk information (p.g.a. språket…). Givetvis är han varmt välkommen till Ryssland och Putin.

Om grannen av fri vilja råkar skotta din garageuppfart, men fortsätter även hos en annan granne som du inte har så höga tankar om - innebär det då att grannen gjorde dig en björntjänst?
Jag bara undrar hur lågt man kan sjunka i sitt blinda hat.
2019-04-06, 00:23
Medlem
Det enda rimliga när han blir utslängd är att han grips av polisen och sedan förs till Sverige för att ställas inför rätta för den våldtäkt som han anklagas för.
2019-04-06, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det enda rimliga när han blir utslängd är att han grips av polisen och sedan förs till Sverige för att ställas inför rätta för den våldtäkt som han anklagas för.
Mer rimligt att han släpps fri och fortsätter avslöja den brutala västerländska regimen och dess brott mot människan.
2019-04-06, 01:00
Medlem
negrofobens avatar
Fan vad bra!
Jag har länge undrat vad Euqadror tänkt och agerat.
Nu då allt USA hat och utvecklingen i Venezuela visat vad som är demokrati, vad gör man då?

Blattar blattar sig som i MÖ, förhoppningsvis fixar människorna där vad som krävs....
2019-04-06, 01:14
Medlem
WordWarriors avatar
Dödläget måste brytas. Han kan inte sitta på ambassaden för evigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in