Citat:
Men herregud, är det verkligen någon som tror på Miljardärspåret? Jag tror inte ett smack på det, och vem fan miljardär eller icke skulle lämna ev fru med familj eller behagligt singelliv med 25 kvinnor i svarta boken för gristrynet med svår PMS? Halva månaden med henne så blir det inget knulla alls för det är svår PMS med kraftiga känslosvallningar och raseriattacker samt ligga dubbelvikt i sängen och svettas som en gammal bergsget och andra halva månanden skall det resas till sitt nya "hem" New York varvat med att sporadiskt umgås med hennes barn i känslokalla fotoreportage från Casa Löwengrip.
Lägg ner, tror inte det finns en normal man i våra breddgrader som slår sina påsar ihop med henne, det är dödsdömt redan från början. Det måste till någon börshajwannabe från en småstad som ville ha några minuter i rampljuset och köpa Patek klockor till henne för att det skall funka ett tag. Stor eloge till hennes ex tillika barnens far som stod ut ett tag, nästan så man undrar vad det är för diagnos på han?!
Miljardär hit eller dit, den enda chansen för henne är om hon åker till Dubai och letar upp någon med kaftan och svart skägg så är chansen däremot stor, de är svaga för blonda svagt begåvade kvinnor som vill se ut som en rollkaraktär ur tv serien Dynastin.
Lägg ner, tror inte det finns en normal man i våra breddgrader som slår sina påsar ihop med henne, det är dödsdömt redan från början. Det måste till någon börshajwannabe från en småstad som ville ha några minuter i rampljuset och köpa Patek klockor till henne för att det skall funka ett tag. Stor eloge till hennes ex tillika barnens far som stod ut ett tag, nästan så man undrar vad det är för diagnos på han?!
Miljardär hit eller dit, den enda chansen för henne är om hon åker till Dubai och letar upp någon med kaftan och svart skägg så är chansen däremot stor, de är svaga för blonda svagt begåvade kvinnor som vill se ut som en rollkaraktär ur tv serien Dynastin.
Jag har tidigare i tråden döpt denna påstådda Miljardär till Mållgan.
"Jag tror att den nya hemlige mannen i Bellas liv heter Mållgan, han är så hemlig att bara Bella kan se honom."
(FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip)
Jag är övertygad om att det är Mållgan som har lämnat alla fantastiska anbud på Bellas imperium, Mållgan vill köpa rubbet.
Det är också Mållgan som har föreslagit att Bella skall börsnotera Löwengrip Invest.