Flashback bygger pepparkakshus!
2019-05-02, 10:40
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Intressant! Men vem känner överhuvudtaget till BB i USA? Är hon ens känd någonstans utanför Sverige? Och här är hon väl som allra störst i denhär tråden och vi tänker inte köpa hennes krämer!

Hon är nog helt bortglömd senast vid utgången av 2023 så hon bör nog snabba sig att hitta en miljardär som drömmer om mulliga frånskiljda småbarnsmammor som dessutom inte dricker alkohol!

Det är med alkoholen som det är med allt annat när det gäller Bellaljug, hur vet vi att hon inte dricker alkohol? För att hon själv påstår det.

Går Bella och Mållgan på AA-möten tillsamman?
Citera
2019-05-02, 11:06
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Intressant! Men vem känner överhuvudtaget till BB i USA? Är hon ens känd någonstans utanför Sverige? Och här är hon väl som allra störst i denhär tråden och vi tänker inte köpa hennes krämer!

Om det rör sig om att hon mer kommer ompaketera produkter så tror jag inte det är svårt att sälja in sig med att hon har många Instagram-följare och hon lyckats lura dom att hon kan sälja "sin" produkt till dessa. Jag gissar på att det är därför det pratades om att hon skulle försöka göra produkten (läs: paketeringen) mer "svensk"; kanske kan man lura några amerikanare att de kan se ut som Agnetha i sitt prime med denna produkt.

Med det sagt så gissar jag på att det kommer att vara en "exklusiv" webbprodukt såvida den inte säljer fantastiskt.
Citera
2019-05-02, 11:28
Medlem
Citat:

Hon är nog helt bortglömd senast vid utgången av 2023 så hon bör nog snabba sig att hitta en miljardär som drömmer om mulliga frånskiljda småbarnsmammor som dessutom inte dricker alkohol!
B-Bella introducerade ju med buller å bång en robotinfluencer i USA, Gabrielle Löwengrip med eget instagram, verkar ha totalfloppat, Gabrielle har inte skrivit sen 6 december förra året..
Så jag håller med dig, hon är snart ett minne blott..( om några år).
Citera
2019-05-02, 14:01
Medlem
I sin Instastory svarar Bloggbevakning på frågan "Ska Isabella flytta till NY?" "Eftersom Odd ska ha ensam vårdnad så är det inte omöjligt"
Någon som vet mer? Varför ska pappan ha ensam vårdnad?
Citera
2019-05-02, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lussaan
I sin Instastory svarar Bloggbevakning på frågan "Ska Isabella flytta till NY?" "Eftersom Odd ska ha ensam vårdnad så är det inte omöjligt"
För att hon är högst okapabel, måste väl du också ha märkt om du läst hennes blogg!
Hon kan ju knappt knyta skorna, nej inte ens det, ska ha hjälp med ALLT.
Men vad intressant, läste du detta i bloggbevakning?
Detta har jag anat länge. Bäst för barnen blir det iallafall, tryggare på alla sätt.
Citera
2019-05-02, 14:23
Medlem
Citat:
Jag hittar ingenting i bloggbevakning om detta som du skrev, kan du länka?
Citera
2019-05-02, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag hittar ingenting i bloggbevakning om detta som du skrev, kan du länka?

På Bloggbevaknings instastory.
Citera
2019-05-02, 14:52
Medlem
qutms avatar
Citat:
Tror det ar omöjligt att ta hand om barn med hennes diagnoser
Antagligen omöjlig att vara gift med
Med likasinnade framgångsrika entreprenorer sa blir det nog dubbelt sa manga emotionella komplikationer och konflikter aven om dom ar särbo
Senast redigerad av qutm 2019-05-02 kl. 14:54.
Citera
2019-05-02, 15:10
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
På Bloggbevaknings instastory.
Det har Camcam plockat bort.
Citera
2019-05-02, 15:18
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:

Vem/vilka har påstått att Odd ska ha ensam vårdnad om barnen?
Citera
2019-05-02, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Det har Camcam plockat bort.
Jag hann å se för en dryg timme sen. Det verkade dock lite oseriöst på nåt sätt, "flimrade" bara förbi som hastigast. Jag tänkte som du: hur VET hon detta? Det framgick inte nämligen.Och man bör väl ha "på fötterna" när man driver en bloggbevakning och påstår saker..
Citera
2019-05-02, 15:26
Medlem
Charta.12s avatar
Isabella har skrivit följande i sin blogg:
Efter sommaren är det dags att börja kolla på lägenhet här. Jag tänker mig en lite större som teamet kan bo och i även jag när jag är på plats här i månaden. Tips på ställen att kika?

https://www.isabellalowengrip.se/201...7/skrivlordag/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in