Citat:
Ursprungligen postat av
KIBy
Ja det är typ bara det som fattas, så har hon tappat koncepterna helt, för vad som är OK och inte.
Det har ju varit så supernoga alla år att INTE VISA BARNENS ANSIKTEN. Speciellt med det som hände för ett tag sen "stalkers"..
Jag börjar faktiskt tro på det där ryktet om att Odd ska ha ensam vårdnad om sina barn. Han om någon vet väl vad IsabellA ( pik till luz**) är kapabel till, att gå från extrem till ännu mer extrem..
En dag spricker dock bubblan med ett jättestort PANG.
Har hon eventuellt inte varit generös gentemot anställda och partners tidigare, så lär hon inte vara det nu heller, det borde inte vara så svårt att räkna ut
Om dom nya i tråden boostar BB helt utan betalning, så får man hoppas att dom trollar och tramsar
Men Ludde verkar ha tillgång till BBs schema, så hen är nog helt enkelt inte smart nog att först kontrollera hur det gått för tidigare anställda, gamla pojkvänner, hennes man och gamla kompanjoner
Hur många av hennes bolag som har ’lagts ner’, sålts till målvakter eller försatts i konkurs, det ska jag återkomma till när jag har kontrollerat bolags-listan som jag har fått