2019-07-24, 20:28
Medlem
Wiljans avatar
Är det någon som kan förklara deras snack om cocks and woffles?? Jävligt mycket om kycklingar också?

Flickan har ju dessutom ett konto till och där står det Nabi+Savi married!
Citera
2019-07-24, 20:30
Medlem
JSelwyns avatar
Jag tycker att rapporteringen kring det här fallet och Bosse's tidigare i år även det i Florida är märkligt.
Samtidigt som man skriver om gärningen så beskrivs det en hel del vad som väntar honom (om han nu blir fälld).
Någonstans mellan raderna känns det som att vi skall tycka synd om dessa herrar för att dom har åkt fast och det eventuella fängelseliv (den senare av dom) som väntar, som är betydligt värre än det som är här i Sverige.
Citera
2019-07-24, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo men väldigt många sjuka personer blir dömda till fängelse i Sverige. Vi har en nyligen som med risk för att röster ska göra att han dödad sitter just i fängelse. På 80-talet kom man undan man psykisk sjukdom i Sverige, i USA har det alltid varit extremt svårt. Det är mer tillfället som han agerande i så fall under. Men detta är ju planerat, han besökte inte USA bara en gång för att knulla henna utan två, dessutom googlar exakt att detta var extremt olagligt så så tyvärr det kortet funkar inte.

Det verkar extremt överlagt ja. Kanske bara är så att han är i något lättare bipolärt skov. Brottet kan nog inte ursäktas av hans eventuella gränspsykotiska tillstånd. Om en psykos kan få en att ge sig på unga personer på nätet vet jag inte. Han har helt klart ett intresse för yngre tonårstjejer, han verkar ju gå efter dem på stan och smygfota dem av hans instagram att döma. Det är väl inget som är typiskt för psykotiska personer, vad jag vet i alla fall.
Senast redigerad av Ajara 2019-07-24 kl. 20:36.
Citera
2019-07-24, 20:36
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Han säger att han åkte till USA i mars och sedan tillbaka i maj och att han varit i landet sedan dess. Jag undrar lite var han bott hela tiden och hur mycket de träffats under den här tiden? Kanske har han groomat fler än henne? Två månader är lång tid...
Citera
2019-07-24, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
Förlåt, jag utgår från dem permanenta skadorna på barnen som utnyttjas av vuxna människor baserat på över 20 000 vetenskapliga rapporter, men du herr pedofil vet ju mycket bättre än alla oss andra. Intolerant mot människor som utnyttjar barn, absolut! Mellan oss, kan du inte ta livet av dig, innan du skadar något barn?

Förstår inte riktigt? I Sverige är det lagligt för en 15- åring att ha sex. Har inget med pedofili att göra. Känns mer som en fråga om hur man ser på åldersskillnaden. Sen att det är olagligt i usa köper jag. Han borde tänkt på det. Men varför svenskar sitter och pratar om pedofili när våra unga har sex förstår jag inte.
Och i detta fallet är det ju inte riktigt en full gubbe som i skymundan ger sig på barn. I hans hjärna är det ju seriöst.
Olämpligt? Antagligen, men samtidigt sorgligt.
Citera
2019-07-24, 20:45
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han säger att han åkte till USA i mars och sedan tillbaka i maj och att han varit i landet sedan dess. Jag undrar lite var han bott hela tiden och hur mycket de träffats under den här tiden? Kanske har han groomat fler än henne? Två månader är lång tid...

Han arresterades på Comfort Inn, 1175 Malabar Road, NE, Palm Bay. Det är nog ingen lågoddsare att det är där han stannat då det är angivet som hans adress i övriga dokument.
Citera
2019-07-24, 20:45
Medlem
Citat:
Förlåt, jag utgår från dem permanenta skadorna på barnen som utnyttjas av vuxna människor baserat på över 20 000 vetenskapliga rapporter, men du herr pedofil vet ju mycket bättre än alla oss andra. Intolerant mot människor som utnyttjar barn, absolut! Mellan oss, kan du inte ta livet av dig, innan du skadar något barn?
Vafan har de studierna av övergreppen med bedömning av om någon är pre pubertal eller inte? Jag kan fortfarande tycka gärningen är fel även om den enligt fakta inte bedöma som pedofili. Iq fiskmås
Senast redigerad av Masaq 2019-07-24 kl. 20:48.
Citera
2019-07-24, 20:46
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Han arresterades på Comfort Inn, 1175 Malabar Road, NE, Palm Bay. Det är nog ingen lågoddsare att det är där han stannat då det är angivet som hans adress i övriga dokument.
Så är det nog, ett "långtidshotell", men som ändå borde kosta en och annan slant. Jag tänkte om han kanske bott hemma hos någon också...
Citera
2019-07-24, 20:48
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanbak
Förstår inte riktigt? I Sverige är det lagligt för en 15- åring att ha sex. Har inget med pedofili att göra. Känns mer som en fråga om hur man ser på åldersskillnaden. Sen att det är olagligt i usa köper jag. Han borde tänkt på det. Men varför svenskar sitter och pratar om pedofili när våra unga har sex förstår jag inte.
Och i detta fallet är det ju inte riktigt en full gubbe som i skymundan ger sig på barn. I hans hjärna är det ju seriöst.

Om du kollar in hans Instagram får man en bra bild av tjejen, fysiskt. Kroppsligt runt 12 år. Sedan att han har kört hela registret när det gäller Grooming, leta upp en sårbar tjej, mamman avliden, uppväxt med ett antal manliga fängelsekunder, knyt henne till dig emotionellt, utnyttja henne sexuellt. Att han sedan mixar sexuella poster med hans egna 8-9 åriga systerdotter och hans (I USA) minderåriga "stora kärlek" ger en ganska bra bild av en människa som ej bör vara nära barn. Vilket lyckligtvis inte kommer ske dem närmaste 30 åren.
Citera
2019-07-24, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Så är det nog, ett "långtidshotell", men som ändå borde kosta en och annan slant. Jag tänkte om han kanske bott hemma hos någon också...
Ett motell är inte så dyrt. Och det är inte så svårt att fixa ett lån. Framförallt inte om han ev ägde sin bostad i Sverige som han kunde teckna som säkerhet.
Citera
2019-07-24, 20:50
Medlem
Citat:
Om du kollar in hans Instagram får man en bra bild av tjejen, fysiskt. Kroppsligt runt 12 år. Sedan att han har kört hela registret när det gäller Grooming, leta upp en sårbar tjej, mamman avliden, uppväxt med ett antal manliga fängelsekunder, knyt henne till dig emotionellt, utnyttja henne sexuellt. Att han sedan mixar sexuella poster med hans egna 8-9 åriga systerdotter och hans (I USA) minderåriga "stora kärlek" ger en ganska bra bild av en människa som ej bör vara nära barn. Vilket lyckligtvis inte kommer ske dem närmaste 30 åren.
Bara din egen subjektiva bedömning som ingen verkar hålla med på, hade han varit pedofil hade det med största sannolikhet upptäckts övergrepp på systerdottern
Citera
2019-07-24, 20:56
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanbak

Age of consent 《byxmyndighetsåldern》diffar från delstat till delstat. USA är ett veritabelt minfält gällande tonåringar. Har det framkommit hur ung flickan var?

Töserna i den åldern kallas populärt för jailbait där. Inte för inte tydligen. Han svalde betet med hull och hår..

Skulle snarast kalla honom för en statist än skådespelare. Med tanke på hans diminutiva roller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in