2019-07-26, 01:41
Medlem
https://www.friatider.se/greta-kriti...r-antifa-tr-ja

Citat:
Sociala medier-kritik riktas nu mot den 16-åriga klimataktivisten Greta Thunberg sedan hon publicerat en bild på sig själv där hon sitter i en vänsterextrem "antifascist"-tröja. T-shirten pryds bland annat med våldsvänsterns slagord "No pasaran".
2019-07-26, 01:56
Medlem
Är hon "mongis" eller bara "efterbliven"? Har hon samma antal kromosomer som oss andra? Jag har träffat henne (och hennes mor) och fick intryck att hon (så att säga) inte har alla hästar hemma. Någon som vet mer?

Minns då att hon och hennes mamma fick hjälp av en reklambyrå i Stockholm, Laika? Som tydligen såg en väg via henne att marknadsföra någonting. Morsan var väldigt kåt på detta minns jag. Fick väl betalt antar jag.
2019-07-26, 02:35
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=bvHtWjh-M2M

Pinsamt och uselt att inte hålla talet på franska. Färdigskrivna tal bör man ju kunna plugga in på vilket indoeuropeiskt språk som helst om man har en IQ över 85. T o m Göran Persson kunde ju hålla tal på tyska.
2019-07-26, 04:02
Medlem
Flickstackaren upplever nu sin storhetstid men snart kan det bara gå utför. Utnyttjad av nära och kära utan konsekvens analys som uppvisar samma sjuka symptom som resten av det körda svenska samhället.
2019-07-26, 07:21
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffelhund
Är hon "mongis" eller bara "efterbliven"? Har hon samma antal kromosomer som oss andra? Jag har träffat henne (och hennes mor) och fick intryck att hon (så att säga) inte har alla hästar hemma. Någon som vet mer?

Minns då att hon och hennes mamma fick hjälp av en reklambyrå i Stockholm, Laika? Som tydligen såg en väg via henne att marknadsföra någonting. Morsan var väldigt kåt på detta minns jag. Fick väl betalt antar jag.

Hon har A+ i alla ämnen så ja dra dina egna slutsatser.
2019-07-26, 07:37
Medlem
88g14flashplants avatar
Nu poserar hon med Antifa t-shirt
2019-07-26, 07:57
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Hon har A+ i alla ämnen så ja dra dina egna slutsatser.
Hon gick ut grundskolan , du får nog dämpa superlativen.
Hade Greta varit en begåvning utöver det vanliga så hade hon redan tagit sig igenom gymnasiet.
2019-07-26, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant

Såg det, där försvann all hennes trovärdighet fastän hon har aldrig varit det. Vad anser politiker som Obama att de umgås med vänsterterroristen Greta?
2019-07-26, 08:22
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Såg det, där försvann all hennes trovärdighet fastän hon har aldrig varit det. Vad anser politiker som Obama att de umgås med vänsterterroristen Greta?
Med tanke på att Antifa och BLM står Soros och demokraterna nära ser han nog bara positivt på att hon gör reklam för dem.
2019-07-26, 08:27
Medlem
Livsstilsparasits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConsafesDeBar
Det skulle ta emot, för hon är verkligen apful.
Kan tänka mig att hon luktar svett och torkar sig dåligt med.

Det skulle i så fall vara för den goda sakens skull.

Du tycker alltså det är lämpligt att våldta en 16-åring?
2019-07-26, 09:07
Medlem
Ghostvargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
Är någon överraskad över att hon sympatiserar med kommunister?
2019-07-26, 09:13
Medlem
Likheten mellan Greta Thunberg (miljöaktivist) och Donald Trump (president) är slående när det gäller att ta en allt större plats i plats i det offentliga rummet avseende sina egna ideer och galna budskap.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in