Sociala medier-kritik riktas nu mot den 16-åriga klimataktivisten Greta Thunberg sedan hon publicerat en bild på sig själv där hon sitter i en vänsterextrem "antifascist"-tröja. T-shirten pryds bland annat med våldsvänsterns slagord "No pasaran".
Är hon "mongis" eller bara "efterbliven"? Har hon samma antal kromosomer som oss andra? Jag har träffat henne (och hennes mor) och fick intryck att hon (så att säga) inte har alla hästar hemma. Någon som vet mer?
Minns då att hon och hennes mamma fick hjälp av en reklambyrå i Stockholm, Laika? Som tydligen såg en väg via henne att marknadsföra någonting. Morsan var väldigt kåt på detta minns jag. Fick väl betalt antar jag.
Pinsamt och uselt att inte hålla talet på franska. Färdigskrivna tal bör man ju kunna plugga in på vilket indoeuropeiskt språk som helst om man har en IQ över 85. T o m Göran Persson kunde ju hålla tal på tyska.
Flickstackaren upplever nu sin storhetstid men snart kan det bara gå utför. Utnyttjad av nära och kära utan konsekvens analys som uppvisar samma sjuka symptom som resten av det körda svenska samhället.
Är hon "mongis" eller bara "efterbliven"? Har hon samma antal kromosomer som oss andra? Jag har träffat henne (och hennes mor) och fick intryck att hon (så att säga) inte har alla hästar hemma. Någon som vet mer?
Minns då att hon och hennes mamma fick hjälp av en reklambyrå i Stockholm, Laika? Som tydligen såg en väg via henne att marknadsföra någonting. Morsan var väldigt kåt på detta minns jag. Fick väl betalt antar jag.
Hon har A+ i alla ämnen så ja dra dina egna slutsatser.
Hon har A+ i alla ämnen så ja dra dina egna slutsatser.
Hon gick ut grundskolan , du får nog dämpa superlativen.
Hade Greta varit en begåvning utöver det vanliga så hade hon redan tagit sig igenom gymnasiet.
Såg det, där försvann all hennes trovärdighet fastän hon har aldrig varit det. Vad anser politiker som Obama att de umgås med vänsterterroristen Greta?
Såg det, där försvann all hennes trovärdighet fastän hon har aldrig varit det. Vad anser politiker som Obama att de umgås med vänsterterroristen Greta?
Med tanke på att Antifa och BLM står Soros och demokraterna nära ser han nog bara positivt på att hon gör reklam för dem.
Likheten mellan Greta Thunberg (miljöaktivist) och Donald Trump (president) är slående när det gäller att ta en allt större plats i plats i det offentliga rummet avseende sina egna ideer och galna budskap.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!