Citat:
Ursprungligen postat av
Urtimating
Inte en chans att Greta sitter i den kolfiberburken i 7-10 dygn.
Hon kommer plockas över till ett annat fartyg är min övertygelse. Förståeligt men samma hyckleri som alltid.
Fast sådant går ju knappast att hålla hemligt? Det är så många personer inblandade.
Kommer det fram så kollapsar ju hela hennes klimatrörelse.
Är
Greta verkligen beredd att ta den stora risken?
Citat:
Ursprungligen postat av
2britter
Nu när jag läser texten en gång till ser jag att det står att det är inte en burka. Vad är det då för någonting? Vem vet?
En burka är det inte utan nån form av maskering bara.
En effektfull bild annars. Greta omgiven av sympatiska empatiska tjejer (+ ett par killar) kryddat med en "militant" kvinnlig aktivist:
https://www.svd.se/thunberg-i-hotade...troligt-ledsen
Citat:
Ursprungligen postat av
Hibiscrub
Fast nu förnekar ju ingen mänsklig påverkan utan vi ifrågasätter varför Greta inte lyfter de verkliga grundorsakerna och vad vi behöver göra, ett tips lösningen är inte flygskatt.
Jo. Det är många som förnekar mänsklig påverkan överhuvudtaget. Både i Flashback och utanför Flashback. Och en del påstår till och med att klimatet blir kallare! Och en person på Flashback hävdar till och med att ökande utsläpp av CO2 leder till en nedkylning av atmosfären (troposfären)...
Citat:
Ursprungligen postat av
MidlifeMommy
Jag tror dock du har missförstått en del. De som påstår att "mänsklig påverkan är en total bluff" är kanske inte så många som du tror.
Här på Flashback verkar de ju vara hur många som helst. Några inlägg över mig har du det senaste exemplet:
Citat:
Ursprungligen postat av
Urtimating
Den uppvärmning som redan skett är naturlig och har skett sedan slutet på den kallperiod som var före. Det verkar Tjärnström ha glömt.