Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-08-13, 20:14
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frisedeln
SAS slog passagerarrekord i Juli i år, är tjejen informerad?
Instämmer. Jag undrar om t.ex nedanstående stämmer? Men allt som stöder Greta och flygskam ges publicitet.
Citat:
Flygandet minskar – flygplatsen i Umeå lägger utbyggnad på is
Publicerad 28 maj 2019
Allt fler väljer att skippa flygresan. Det har gjort att planerna om att bygga en övervåning på flygplatsen i Umeå nu fått läggas på is.
– Att vi har en debatt som kallas för flygskam är otroligt olyckligt, säger flygplatschef Bengt-Ove Lindgren.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...tbyggnad-pa-is
Senast redigerad av wwr 2019-08-13 kl. 20:20.
2019-08-13, 20:26
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Hon skulle börjat gymnasiet redan iår, men nädå vi ska ut och åka segelbåt och gå på konferanser i Amerika.

Hål i huvudet. Hon blir en sån där efterbliven loser som är ett år äldre än alla andra i klassen, klassiskt mobbingoffer.
Du tror väl inte ungarna kommer behandla hon som nån gud som du och Lehs gör??

De kommer inte mobba Greta nu när hon är så berömd och framgångsrik. Det är bara personer som ses som "svaga loosers" som mobbas, men här har ju Greta vänt 180 grader. Idag är hon världens mest berömda svensk.

Dessutom är det ju sällan gymnasieelever mobbar varandra, såvida inte man hamnar i en klass med många "utsatta" elever från "utsatta" områden.

Greta hade inga problem när hon gick i nionde klass. Hon hade bytt skola till nian och trivdes väldigt bra i den nya skolan. Men hon var naturligtvis väldigt känd då. Det skapade en stor respekt.

Citat:
Nä hon väljer att kasta bort värdefull studietid på massa skit evenemang som kunde varit avklarade på ett par dagar om hybrisbarnet inte vägrat flyga, (är det flygrädsla i grunden kanske?)

Den erfarenhet som hon skaffar nu kan ingen skola i världen ge henne. Och denna erfarenhet hon har i kombination med slutförda gymnasiestudier så småningom kommer ju att ge henne ett väldigt bra utgångsläge inför framtiden.
2019-08-13, 20:31
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
De kommer inte mobba Greta nu när hon är så berömd och framgångsrik. Det är bara personer som ses som "svaga loosers" som mobbas, men här har ju Greta vänt 180 grader. Idag är hon världens mest berömda svensk.

Dessutom är det ju sällan gymnasieelever mobbar varandra, såvida inte man hamnar i en klass med många "utsatta" elever från "utsatta" områden.

Greta hade inga problem när hon gick i nionde klass. Hon hade bytt skola till nian och trivdes väldigt bra i den nya skolan. Men hon var naturligtvis väldigt känd då. Det skapade en stor respekt.

Den erfarenhet som hon skaffar nu kan ingen skola i världen ge henne. Och denna erfarenhet hon har i kombination med slutförda gymnasiestudier så småningom kommer ju att ge henne ett väldigt bra utgångsläge inför framtiden.

Va fan kommer du ut som rasist nu med??

Du har inte varit personen G kommer bli nästa år det ser jag ju, Greta kommer vara "den DÄR Greta som tror hon är så stor" bland de andra ungarna, barn/ungdomar är fan inte snälla mot varandra.
Inte för att jag bryr mig men den här sk erfarenheten du gnyr om kunde som sagt varit löst på ett par veckor om inte hon vägrat flyga. (flygrädsla??)

Ja föresten det är ju tydligen en specialskola hon ska till m ed va?? Priviligierade små skitungar överallt som ser ner på gemene man.
Senast redigerad av BlackBooks 2019-08-13 kl. 20:36.
2019-08-13, 20:33
Medlem
wwrs avatar
Det finns "säkert" en Soros-koppling. Det närmaste jag kunde komma när jag Googlade var Luisa-Marie Neubauer och "one foundation". Jag har dock inte hunnit bekräfta detaljerna.
Citat:
Soros-finansierad organisation bakom Klimat-Greta
https://www.nyatider.nu/soros-finans...-klimat-greta/

Otäck nidbild
https://pbs.twimg.com/media/D41XX_oXkAI_F0a.jpg
2019-08-13, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lehs
All forskning talar samma språk som Greta. Det är bara några kverelanter med vitt skilda synpunkter som står emot samlad forskning. T.o.m. oljebolagen kommer till samma slutsatser.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Exxo...ge_controversy

Om du klickar på länken du själv angav, fortsätter till Paris Agreement > Criticism så kommer du att läsa en hel del som Greta absolut inte vill höra talas om.

Inte du heller, antagligen. Varför läsa något som ”kverulanter” kläcker ut sig när Greta är Sanningen, Vägen och Livet!?
2019-08-13, 20:39
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Det finns "säkert" en Soros-koppling. Det närmaste jag kunde komma när jag Googlade var Luisa-Marie Neubauer och "one foundation". Jag har dock inte hunnit bekräfta detaljerna.

https://www.nyatider.nu/soros-finans...-klimat-greta/

Otäck nidbild
https://pbs.twimg.com/media/D41XX_oXkAI_F0a.jpg

Jag har haft Luisa-Marie Neubauer på tapeten här tidigare, det var hysh hysh och off topic snack på alla frågor jag hade.

Men nu när du tar upp det så kopplingen till Soros, Bilderberg och alla andra globalist as skriker det om när journalisterna blir utsparkade i Lausanne.
2019-08-13, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Nu är det dags för dej att krypa ner under din sten. Så jäkla tröttsam. Brinn pengar brinn. Du är inte värd någonting.

Och där fick vi lite Kent också. Den här tråden har absolut ALLT
2019-08-13, 20:42
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Greta kommer vara "den DÄR Greta som tror hon är så stor" bland de andra ungarna, barn/ungdomar är fan inte snälla mot varandra.

Som sagt. När hon gick nian (framförallt vårterminen) så var hon redan mycket känd och det gick bra. Hon trivdes väldigt bra, enligt hon själv.

Naturligtvis beror det på klasskamraterna. Men börjar hon i en bra skola med ett bra urval av elever så lär det nog gå bra.
2019-08-13, 20:47
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Som sagt. När hon gick nian (framförallt vårterminen) så var hon redan mycket känd och det gick bra. Hon trivdes väldigt bra, enligt hon själv.

Naturligtvis beror det på klasskamraterna. Men börjar hon i en bra skola med ett bra urval av elever så lär det nog gå bra.

Ja en "privatskola" va?? Priviligerade endast, inte vilket skit som helst som blir antagna där. Ännu mer distansering från gemene man.
2019-08-13, 20:49
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ja en "privatskola" va?? Priviligerade endast, inte vilket skit som helst som blir antagna där. Ännu mer distansering från gemene man.

Ja, det stämmer. Hon gick nian i en privat skola.
2019-08-13, 20:49
Medlem
Citat:

Är du säker på att hon inte bytte skola förrän i nian? Har ingen aning själv men trodde det var lite tidigare. Det skulle i så fall betyda att hon i princip började på skolan med att skolstrejka.

Var hon ”väldigt känd” redan när hon började där?
2019-08-13, 20:51
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ja, det stämmer. Hon gick nian i en privat skola.

Nian med i privat. Ja det var säkert tidigare med med tanke på hybris föräldrarna.
Jag snackar annars om GYMNASIET, att det med är privat. Sluta KFKa tråden. Snacka ordentligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in