• 1
  • 2
2019-09-03, 16:47
Bannlyst
RING! Vad r det vrsta som kan hnda? Ditt liv kanske str p spel...
Citera
2019-09-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polemika
RING! Vad r det vrsta som kan hnda? Ditt liv kanske str p spel...
hellre en skn morfindd n att plgas av aina, LVU osv
Citera
2019-09-03, 16:54
Medlem
Knner att hag mr lite bttre. Huden e inte illrd lngre. S jag tror att det bara var noja
Citera
2019-09-03, 17:27
Medlem
hallonyoghurts avatar
Borde inte vara ngon strre fara med den dosen om du inte r extremt verknslig mot ngot av preparaten som det innehller. Ta kontakt med sjukvrden om du nojar eller rkar ut fr ovanliga bieffekter som borde finnas listade. Jag tror dock inte att du behver oroa dig.
Citera
2019-09-03, 17:27
Medlem
Gaffelprms avatar
r det inte morfin i den?

Jag drack en stor klunk nr jag hade slem/hostade som satan och jag slocknade en halvtimme efter. Upptckte dagen efter att man bara rekommenderade 15ml.

Varfr inte ringa 1177 och kolla?
Citera
2019-09-03, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Knner att hag mr lite bttre. Huden e inte illrd lngre. S jag tror att det bara var noja

Man blir rd och fr klda av morfin.
Citera
2019-09-03, 17:32
Medlem
Ruset har peakat och det var ingen fara alls s ni vet. Bara att jag verkar ha drabbats av nn extra klda/annar eftersom ansiktet blev illrtt. Lesson learned jag ska sluta bygga tolerans och lgga mig p lgre doser i framtiden!
Citera
2019-09-03, 17:40
Medlem
Citat:
Ruset har peakat och det var ingen fara alls s ni vet. Bara att jag verkar ha drabbats av nn extra klda/annar eftersom ansiktet blev illrtt. Lesson learned jag ska sluta bygga tolerans och lgga mig p lgre doser i framtiden!

Som sagt, opiatklda. Det hade du vetat om du gjort lite research om skiten du ska hlla i dig.

Dessutom, vrt att spela tuff p Flashback. ''Tnker inte ringa ambulans och bryr mig inte om jag dr''.

Ge fan i att gra en trd nsta gng d.
Citera
2019-09-03, 22:15
Medlem
Skvistens avatar
Tror de flesta som gillar Cocillana brukar ta betydligt strre dos n vad du gjort

Jag brukar ta en sexa (fullt nubbeglas) nr det behvs.
Citera
2019-09-04, 00:28
Avstngd
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Tror de flesta som gillar Cocillana brukar ta betydligt strre dos n vad du gjort

Jag brukar ta en sexa (fullt nubbeglas) nr det behvs.
Ja det kr jag med vid behov. Annars s vaknar man efter ngra timmar med hosta.

Jag glmmer aldrig frsta gngen jag fick Cocillana! Hade legat med feber och hosta i 10 dagar.
Hade knappt sovit. Drog i mig 20 mL. Slocknade och sov i 6 timmar.

Nu tar jag det kanske nn gng var 5 r d jag fr hack/torr hosta vid frkylning.
Jag upplever att det r klenare grejer nu
Citera
2019-09-04, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KandidatenKobra
Som sagt, opiatklda. Det hade du vetat om du gjort lite research om skiten du ska hlla i dig.

Dessutom, vrt att spela tuff p Flashback. ''Tnker inte ringa ambulans och bryr mig inte om jag dr''.

Ge fan i att gra en trd nsta gng d.
Orka vara s otrevlig. Jag vet att man fr klda av opiater men jag har aldrig ftt sn mrklig reaktion tidigare. Blev orolig. Bara en idiot skulle ringa Aina i det lget.
Citera
2019-09-04, 13:55
Medlem
Citat:
Orka vara s otrevlig. Jag vet att man fr klda av opiater men jag har aldrig ftt sn mrklig reaktion tidigare. Blev orolig. Bara en idiot skulle ringa Aina i det lget.

Ja polisen r det dumt att ringa men ringer man efter sjukvrd s kommer inte polisen lgga sig i det. Svida man inte r vldsam eller typ psykotisk. Det r inte som att du kommer f en bter och en prick i registret.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in