2019-09-08, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endetta
Okej, mycket möjligt. Kroppen behöver ju sin energi med speciellt mat. Men försök bara ta det lugnt och inte noja eller stressa upp dig. Känns det som att det går käpprätt åt helvete så snälla ring 1177 eller åk in. Hoppas du kan somna och sover gott sen!

absolut jag tar det försiktigt. tack så mycker och god natt
Citera
2019-09-08, 01:58
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Ordna med mat innan du lägger dig, din kropp behöver det.

Förslag: Kok lite makaroner och stek nåt gött till. Sen kan du förbereda allt inför sänggång. Sedan så tar du dina imovane och väntar fem minuter innan du käkar det du har lagat så att imovanen hinner få lite försprång. När du sedan glufsat i dig din mat bör du borsta dina tänder och sedan krypa till sängs kvickt. Har du då tur så slår imovanen till lite mysigt samtidigt som du får matkoma så somnar du som ett barn.

Lycka till!

Mvh,
Mr.Livingstone
Citera
2019-09-08, 02:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone

Förslag: Kok lite makaroner och stek nåt gött till. Sen kan du förbereda allt inför sänggång. Sedan så tar du dina imovane och väntar fem minuter innan du käkar det du har lagat så att imovanen hinner få lite försprång. När du sedan glufsat i dig din mat bör du borsta dina tänder och sedan krypa till sängs kvickt. Har du då tur så slår imovanen till lite mysigt samtidigt som du får matkoma så somnar du som ett barn.

Lycka till!

Mvh,
Mr.Livingstone

Jag knarkar inte själv men är det inte stor risk att man när man vridit på plattan .... däckar med brand/ kraftig rökutveckling som resultat?
Citera
2019-09-08, 03:03
Medlem
Citat:
Okej, mycket möjligt. Kroppen behöver ju sin energi med speciellt mat. Men försök bara ta det lugnt och inte noja eller stressa upp dig. Känns det som att det går käpprätt åt helvete så snälla ring 1177 eller åk in. Hoppas du kan somna och sover gott sen!

tror just de blev lite värre. hade bara 1 5mg imovane men den gjorde ingenting för att jag skulle kunna sova det hände inget så att jag blev trött men nu helvete jag har aldrig hafy såna hallisar i mitt liv, det är folk i mitt rum, hela min tomt började snurra, och allt i mitt rum lyftes upp och lättade från marken.hela Asså HELA Tån äckliOMTEN snurrade så allt for omkring jag ljuger in jag svär på mitt lv.

alla tavlor i mitt rum ör sin dem i harry pottter allt lever o rör på sig. en tavla liipade åt mig med nån äcklig lten tunga som stack ut från tavlar- varelser som jagade efter mig

är detta en tjackpsykos????
Citera
2019-09-08, 03:04
Medlem
man ska inte kunna få hallisar av imovane i doser på endast 5 mg, inte ens om man käkar 50 stycken
Citera
2019-09-08, 03:05
Medlem
saker jag tar upp morfas i mina händer o blir allt möjligt o levande saker
Citera
2019-09-08, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone

Lycka till!

Mvh,
Mr.Livingstone

asså de flyger runt greejer, tavlorna snackar högt med nig. allt lever
Citera
2019-09-08, 03:26
Medlem
fan huset snurrar runto lyfter upp i skyb men fan de värsta nu börjar flashback sidan ändras helt och håller
Citera
2019-09-08, 04:36
Medlem
DeeSchools avatar
mannen hur mår du?
Citera
2019-09-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeeSchool
mannen hur mår du?

Det löste sig på något vis, tackar som frågar. Minns bara hur det var folk vart man än vände sig och små alver överallt och att tavlorna var elaka och hur hela huset for upp i skyn som en raket med så man verkligen kände g-krafterna och hur allt för omkring som det pågick en jordbävning.
Jag vet ärligt talat inte vad som hände sen. Hoppas man inte gjorde något dumt. Nu blir det att vila hjärnkontoret ett tag, så mycket vet jag. Är rätt glad att jag har slut nu.
Citera
2019-09-08, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KandidatenKobra
tror just de blev lite värre. hade bara 1 5mg imovane men den gjorde ingenting för att jag skulle kunna sova det hände inget så att jag blev trött men nu helvete jag har aldrig hafy såna hallisar i mitt liv, det är folk i mitt rum, hela min tomt började snurra, och allt i mitt rum lyftes upp och lättade från marken.hela Asså HELA Tån äckliOMTEN snurrade så allt for omkring jag ljuger in jag svär på mitt lv.

alla tavlor i mitt rum ör sin dem i harry pottter allt lever o rör på sig. en tavla liipade åt mig med nån äcklig lten tunga som stack ut från tavlar- varelser som jagade efter mig

är detta en tjackpsykos????

Kan vara i kombination med att du varit vaken flera dygn + att du tjackat dessa dagarna. Hur länge har du varit vaken? Vet en vän som började hallucinera på 3e dygnet. Personen kände även hur hallisarna "berörde" hen. Hur har det gått för dig? Du behöver verkligen sova.
Citera
2019-09-08, 17:54
Medlem
Citat:
Kan vara i kombination med att du varit vaken flera dygn + att du tjackat dessa dagarna. Hur länge har du varit vaken? Vet en vän som började hallucinera på 3e dygnet. Personen kände även hur hallisarna "berörde" hen. Hur har det gått för dig? Du behöver verkligen sova.

Jo men det som fick mig lite nojig är att det hade bara blivit två dagar nu o bara två gram och lite sömn blev det i mellan, iaf 2 timmar, och fick i mig iallafall lite frukt och sånt så tycker att hur jag mådde inte stod i proportion till hur hårt jag kört när man är van vid mycket hårdare bruk.

Men tror man kört för hårt för länge för har aldrig upplevt något liknande i form av hallisar någonsin. Och då brukar jag ta +40mg Imovane och tog bara fem igår. Samt käkar mycket syra.

Som en knapp slogs om från relativt klar i skallen raka vägen in i ett tillstånd mer likt det folk har beskrivit datura/änglatrump. Man är på en plats och tittar på en sak eller en person sen utan att man ens blinkar så är det något nytt framför en.

Nån som drar i dörrhandtaget, nån jävel utan ansikte som sitter bredvid mig i soffan, huset flyger iväg över grannskapet. Alla på tavlorna står hoppar och försöker klättra ur ramarna och pratar med ihåliga röster och hånler. Sen när allt till slut bara morphar till något helt annat och man försöker skriva men texten ramlar ur telefonen och ner på golvet haha. Och under tiden känns det som man kommer få kramp och andningen är svintung. Nåt stod verkligen inte rätt till och känner mig fortfarande skum och synvillor fast nykter nu.

Tror det var riktigt dåligt jäkla tjoo också för det var mer biverkningar än rus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in