Citat:
Ursprungligen postat av
Endetta
Kan vara i kombination med att du varit vaken flera dygn + att du tjackat dessa dagarna. Hur länge har du varit vaken? Vet en vän som började hallucinera på 3e dygnet. Personen kände även hur hallisarna "berörde" hen. Hur har det gått för dig? Du behöver verkligen sova.
Jo men det som fick mig lite nojig är att det hade bara blivit två dagar nu o bara två gram och lite sömn blev det i mellan, iaf 2 timmar, och fick i mig iallafall lite frukt och sånt så tycker att hur jag mådde inte stod i proportion till hur hårt jag kört när man är van vid mycket hårdare bruk.
Men tror man kört för hårt för länge för har aldrig upplevt något liknande i form av hallisar någonsin. Och då brukar jag ta +40mg Imovane och tog bara fem igår. Samt käkar mycket syra.
Som en knapp slogs om från relativt klar i skallen raka vägen in i ett tillstånd mer likt det folk har beskrivit datura/änglatrump. Man är på en plats och tittar på en sak eller en person sen utan att man ens blinkar så är det något nytt framför en.
Nån som drar i dörrhandtaget, nån jävel utan ansikte som sitter bredvid mig i soffan, huset flyger iväg över grannskapet. Alla på tavlorna står hoppar och försöker klättra ur ramarna och pratar med ihåliga röster och hånler. Sen när allt till slut bara morphar till något helt annat och man försöker skriva men texten ramlar ur telefonen och ner på golvet haha. Och under tiden känns det som man kommer få kramp och andningen är svintung. Nåt stod verkligen inte rätt till och känner mig fortfarande skum och synvillor fast nykter nu.
Tror det var riktigt dåligt jäkla tjoo också för det var mer biverkningar än rus.