2015-12-14, 09:46
Medlem
Ska man bo i Norrland ska man bo vid kusten
Citera
2015-12-24, 01:25
Medlem
Gabriel Knights avatar
Nu ska hon fira jul ensam i skogen enligt artikeln.
En sak är då säker, hon vet hur hon ska marknadsföra sig för vi vanliga människor får inga tidningsartiklar när vi firar jul ensamma

Citat:
Planen var att åka tillsammans med familjen ner till Stockholm och fira jul hos sin storebror och hans familj. Men utan hundvakt valde hon för en vecka sedan att stanna hemma.
– Det blir verkligen en speciell jul i år, säger Jonna Jinton som alltid firat jul med familjen och varje år haft samma tomte som kommit med klapparna.
– Nej det blir ingen pappa-tomte i år i alla fall. Men det finns en tomte ute i skogarna i Grundtjärn. Kanske blir det en tomtefotografering på julaftonen nu när jag har tid att göra det. Får se om det blivit lite mer snö tills dess, i så fall tror jag nog att jag kommer att bjuda på lite nya tomtebilder på bloggen.

http://www.allehanda.se/slakt-o-vann...r-jonna-jinton
Citera
2015-12-29, 08:34
Medlem
McHammereds avatar
Skulle lätt kunna tänka mig att testa på det själv då jag rent jobbmässigt har en möjlighet, men tyvärr tror jag inte min sambo skulle gå med på det då hon är mer fast i samhällets hamsterhjul med allt vad det innebär.

Kanske om jag bygger en lada som har en rulltrappa som hon kan gå sig trött i och en bandspelare med random stadsljud och buller.

Men ja, inget märkvärdigt om hon nu kommer därifrån och har familjen där dessutom.
Citera
2016-03-18, 14:48
Medlem
Kongruensbojds avatar
Det där röstfisket för nån jävla nominering till ett bloggpris som hon sysslar med nu är ju rent av pinsamt. Ja, jag rodnade faktiskt efter att ha läst senaste inlägget.

Grundidén för bloggen är väldigt bra och intressant; med äkta passion för sin hembygd (nåja) och vackra fotografier på omgivningarna (norrskenen inte minst!) sätta ord och bild på hur fantastiskt det kan vara att välja bort staden, och kunna vara stolt och självständig i en omvärld där unga vuxna oftast bara vill byta skogen mot parker istället för tvärtom.

Tyvärr svävar Jinton iväg alldeles för ofta i osammanhängande haranger och kärleksförklaringar till allt möjligt. Är det klicken och cashen som måste in? Herregud, trovärdigheten då, mänska?!
Citera
2016-03-19, 00:03
Medlem
Klossmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
senaste inlägget[/url].

Jag förstår inte vad som är speciellt med en kvinna som bor ensam i ett hus i norrland (lr hon är väl inte ensam hon har väl bojfränd och mamman boende i samma by) Huset har ju både ström och vatten.

Dendär Markus Torgeby som bodde ensam i skogen i en kåta under flera år, ibland i 30 minusgrader, det var verkligen vildmarksliv.

Hon tar fantastiskt vackra foton, men själva textdelen i bloggen är svårtuggad, sällan något intressant.
Citera
2018-09-06, 04:43
Medlem
Jag följer Jonna lite spontant då och då men har på senare tid undrat om hon är en spirituell person? En kristen tjej kanske men utan alla dogmer? Det är något andligt med henne och moralinriktat som, ja.. de flesta tjejer runt hennes ålder och generation inte direkt har. Jonna sticker liksom ut i många avseenden. En riktig guldklimp om jag ska uttrycka mig så.

Jag har inget ont att säga om Jonna, mer än att hon att hon uttryckt sig lite snett i vissa politiska sammanhang som att inte se kopplingen med t.ex en kostsam invandring och varför BB i Sollefteå stängdes ned på grund utav ekonomiska brister. Något hon då brann för (troligtvis för att hon och Johan planerar barn någon dag).
Citera
2019-09-20, 04:05
Medlem
https://jonnajinton.se/en-mardrom/?f...Uf6QFK0wAkJXGQ

vem är den psykstörd man ?
Citera
2019-09-22, 02:01
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orebro019
https://jonnajinton.se/en-mardrom/?f...Uf6QFK0wAkJXGQ

vem är den psykstörd man ?

Skrämmande läsning. Bör få egen tråd under aktuella brott
Citera
2019-10-11, 01:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Skrämmande läsning. Bör få egen tråd under aktuella brott

Jonna Jinton dök upp i mitt youtube flöde efter att jag kollat på diverse överlevnad och naturklipp.

Även om konsten inte direkt faller i min smak måste jag säga att jag är imponerad av vad hon åstadkommit.

Nu till den här stalkern, är det verkligen så svårt? Har svensken inte lärt sig någnting ifrån invandrarna?

Har hon inget jaktgevär hemma? Dra dit på natten och skjut en salva genom hans fönster, hon verkar ju veta var han bor enligt blogginlägget.

Tänd eld på hans bil, styckmörda hans katt whatever. Skräm honom i sann Malmö anda så att han lugnar ner sig. Rättsväsende kan hon inte räkna med. Alternativt kan hon hänga ut honom med fullständig adress så kanske någon välvillig själ hälsar på honom.
Senast redigerad av ArrigoSacchi 2019-10-11 kl. 01:49.
Citera
2019-10-11, 02:49
Bannlyst
Fan.. Tyckte väl att jag hade sett henne förr?

https://www.youtube.com/watch?v=Ioum5Xr-nS0

Det är vackert.
Citera
2019-10-28, 17:03
Medlem
mmas avatar
Nytt inlägg på vloggen om detta mäster-psycho.

Ingen som vet vem det är?
Citera
2019-11-02, 21:04
Medlem
Den där stalkern verkar vara en redigt sjuk jävel, hoppas verkligen hans namn och adress kommer ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in