Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-08, 18:50
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazguaer

Det är det här värna om asylrätten och lagliga vägar handlar om, arbetskraft.
Det handlar om slavarbetskraft och blanda ut den etniska homogeniten i europas länder. Läs Kalergiplanen och lyssna på Barbara Spectre.

Bolsheviken Ylva har bara en uppgift och det är att dränka Europa med människor från MENA. Hon ska fullfölja det Wikström och Malmström misslyckades med.
Citera
2019-10-11, 04:17
Medlem
Knivur-273s avatar
Hennes synnerligen styggfula utseende, lik en marulk, eller en antagonist från en Science-Fiction-film, kommer ligga henne i fatet och ytterligare undergräva den sinnessjuka svenska invandringspolitiken, förhoppningsvis.

Kanske kommer de använda blåskärm eller datateknik och byta ut hennes vidriga anlete vid intervjuer dock.
Senast redigerad av Knivur-273 2019-10-11 kl. 04:27.
Citera
2019-10-11, 20:45
Medlem
Ni får se det som en slags öppen tenta för en i redan förväg bestämd position - Ordförande är tydlig i början av det hela vilka frågor det gäller -

Frågor man ställer till henne - skall alltså ses som uppmaningar till henne att ta itu med dessa frågor - men hon kan säkert skita i det också.
Citera
2019-10-14, 07:05
Medlem
wwrs avatar
Jag har inte hängt med i detta. Men jag uppfattade det som en falsk test. Hon skulle testas om hon kunde svara på vissa frågor och fick inte godkänt. Men då fick hon istället svara på skriftliga frågor. Jag antar att någon annan kan ha hjälpt henne med svaren då?

Det är ju ingen test av henne.

Jag skulle tro att det handlar om att få in så dåliga och svaga politiker som möjligt. Dessa kan lättare kontrolleras. Det illustreras av chefen för EU som ju är ett fyllo. På bilden har han fått på sig skor av olika färg. Ojoj.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...dbKsg-_XhSo7RA
Senast redigerad av wwr 2019-10-14 kl. 07:19.
Citera
2019-10-14, 13:16
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Jag har inte hängt med i detta. Men jag uppfattade det som en falsk test. Hon skulle testas om hon kunde svara på vissa frågor och fick inte godkänt. Men då fick hon istället svara på skriftliga frågor. Jag antar att någon annan kan ha hjälpt henne med svaren då?

Det är ju ingen test av henne.

Jag skulle tro att det handlar om att få in så dåliga och svaga politiker som möjligt. Dessa kan lättare kontrolleras. Det illustreras av chefen för EU som ju är ett fyllo. På bilden har han fått på sig skor av olika färg. Ojoj.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...dbKsg-_XhSo7RA

Kommunist-Ylva åkte in i EU eftersom det var vad de ville ha, migrationsminister som de vet säkert vill maximera migration till Europa. Kommunistiska EU vill ta in personer de vet instämmer med deras kommunistiska agenda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in