Citat:
Ursprungligen postat av
NewsFlashs
Nu blev det rätt mycket tårtkastning och pajasvarning av det hela från din sida.
Nej, parlamentet har inte röstat JA till ett brexitavtal utan det parlamentet röstade ja till var att låta lagförslaget gå vidare till Committee Stage och därefter röstades den av regeringen föreslagna tidsplanen för fortsatt hantering av förslaget ner.
Om man inte förstår vad som faktiskt har skett eller kommer att ske bör man hoppa ner från den höga hästen innan man skadar sig själv.
Fast nu är det inte dig jag kastar tårta med, och inte var det jag som startade heller, så varför du måste försvara begriper inte jag. Är det konstigt man blir irriterad när vissa inte ens begriper att det varit en folkomröstning som föregicks av löftet att den skulle vara bestämmande.
Och sen dyker du upp som tror dig veta teknikaliteter som är just, teknikaliteter...
Jo parlamentet har röstat ja till brexitavtalet, i praktiken, det är alla överens om, så vilken sorts häst du sitter på , det är kanske nåt som mer låter som den med lite större öron?
Och ja de röstade mot tidsplanen, har nån sagt nåt annat?
SÅ vad ville du ha sagt egentligen, förutom att du inte förstått att avtalet är godkänt i praktiken av parlamentet`.