Citat:
Det skorrar väldigt falskt hennes vänlighet mot alla kändisar som flyger kors och tvärs och har stora bilar, snabba bilar etc. De skäller hon minsann inte på, utan då minglas det och frotteras.
Och en annan sak, är ju det att det vore ju bättre om hon valde ut ett projekt och samlade in pengar och spred ordet om detta. Till exempel kunde hon alliera sig med Bill Gates och hans vilja att fixa toaletter till folk i Afrika, för att se till att avföring och urin inte rinner ut i vattentäkter så att barn blir sjuka.
Men det finns mycket hon skulle kunna engagera sig i. Att frottera sig med kändisar ger ju inget. De frotterar sig med henne för sitt eget varumärke och hon är likadan. Förvisso är hon ett barn så hon kanske inte begriper vad som pågår?
Och en annan sak, är ju det att det vore ju bättre om hon valde ut ett projekt och samlade in pengar och spred ordet om detta. Till exempel kunde hon alliera sig med Bill Gates och hans vilja att fixa toaletter till folk i Afrika, för att se till att avföring och urin inte rinner ut i vattentäkter så att barn blir sjuka.
Men det finns mycket hon skulle kunna engagera sig i. Att frottera sig med kändisar ger ju inget. De frotterar sig med henne för sitt eget varumärke och hon är likadan. Förvisso är hon ett barn så hon kanske inte begriper vad som pågår?
Greta Thunberg har ett jätteprojekt att få fokus på att vi måste minska våra utsläpp av koldioxid. Jag tycker det är klokast att satsa allt på det projektet. Bill och Melinda Gates fixar nog toorna i Afrika ska du se.
Jag tror också det är klokt att satsa på kontakter med kändisar för att bygga varumärke. Dessutom har ju kändisar stor påverkan på sina fans så om bara några av dem intresserar sig för frågan om global uppvärmning så får budskapet stort genomslag.
Sedan kan jag hålla med om att det inte är klockrent att kändisar ofta har stora koldioxidavtryck, men if you can't beat them, join them. Det är inte hela världen om några klimatförändringsskeptiker blir lite upprörda.
Citat:
Ja Greta är inte intresserade av vad som kan göra livet bättre för folk. Att fotograferas med folk som åker flygplan hela tiden kors och tvärs är mer i hennes intresseområde. Tänk var himla många människor hon inte skäller på utan ler och fotas med. Det hela är en PR-kupp för precis ingenting. Ren idioti på många sätt-
Greta Thunberg är intresserad av vad som kan göras för att inte försämra livet för väldigt många människor.
Jag är inte alls säker på att GT inte skäller på kändisarna hon träffar. Jag inbillar mig att det är ett autistiskt drag att inte försöka passa in.