Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-10, 14:37
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Vgg av trams dr det minst irrelevanta fr st kvar.

Otur igen! Sluta tramsa. Jag struntar ven i vad du tolkar. Jag struntar i vad du ur minnet menar r kontentan. Jag struntar i att du ljuger om att du aldrig ljuger (ska vi verkligen ta det hr igen? Klla och citat p att jag, enligt utsago, r hysterisk njd med den officiella teorin om 9/11 som du psttt eller sluta upprepa dina lgner).

Men du kommer med fler lgner allts?

Att du inte delar den slutsatsen och tvrtom menar att instruktrerna istllet fr att assistera Hanjour nr han fick problem med att landa, knpp tysta inte rrde en fena, fr st fr dig.
Nr har jag skrivit ngot sdant? Klla! Citera! Eller nnu en lgn? ven hr struntar jag i vad du tolkar/tror/hoppas etc. Citera nr jag skriver att jag menar att instruktrer satt knpp tysta och inte rrde en fena (tips, frsk inte d jag aldrig skrivit detta. Nu lgn frn dig allts).

Ls lngsamt. Det r DITT citat som diskuteras och som lyder s hr:

Hanjour hade till exempel vldiga problem med att landa planet p egen hand dr instruktrerna fick ta ver eller assistera varje frsk som gjordes. Med det mest enkla av flygplan.

Eftersom det r DU som pstr detta ska DU redovisa kllor som styrker att vid SAMTLIGA flygningar Hanjour gjorde fick instruktrerna ta ver eller assistera vid landningarna. Alla gnger. Samtliga flygningar. Allihop. 100% av tillfllena. Du var ju inte med vid flygningarna s d mste du ju ha kllor till ditt pstende. Eller s ljg du.

Vi kr din bevingade ord igen:

Jag kllhnvisar nr ngon ber mig om det. Alltid.

Fram med dina kllor och citat frn kllorna dr detta visas:

Hanjour hade till exempel vldiga problem med att landa planet p egen hand dr instruktrerna fick ta ver eller assistera varje frsk som gjordes. Med det mest enkla av flygplan

[...]glm inte att presentera den information du gr p. Eller hll truten. - citat: onopono
Om du inte bemter det jag skriver med forumets citeringsfunktion s ser jag inte hur jag ska kunna bemta ditt aggressiva pladder.

Frsk igen.
Citera
2019-11-10, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Om du inte bemter det jag skriver med forumets citeringsfunktion s ser jag inte hur jag ska kunna bemta ditt aggressiva pladder.

Frsk igen.

Sluta tramsa. Ls lngsamt. Det r DITT citat som diskuteras och som lyder s hr:

Hanjour hade till exempel vldiga problem med att landa planet p egen hand dr instruktrerna fick ta ver eller assistera varje frsk som gjordes. Med det mest enkla av flygplan.

Eftersom det r DU som pstr detta ska DU redovisa kllor som styrker att vid SAMTLIGA flygningar Hanjour gjorde fick instruktrerna ta ver eller assistera vid landningarna. Alla gnger. Samtliga flygningar. Allihop. 100% av tillfllena. Du var ju inte med vid flygningarna s d mste du ju ha kllor till ditt pstende. Eller s ljg du.

Vi kr din bevingade ord igen:

Jag kllhnvisar nr ngon ber mig om det. Alltid.

Fram med dina kllor och citat frn kllorna dr detta visas:

Hanjour hade till exempel vldiga problem med att landa planet p egen hand dr instruktrerna fick ta ver eller assistera varje frsk som gjordes. Med det mest enkla av flygplan

[...]glm inte att presentera den information du gr p. Eller hll truten. - citat: onopono

Nya lgner frn dig:

Att du inte delar den slutsatsen och tvrtom menar att instruktrerna istllet fr att assistera Hanjour nr han fick problem med att landa, knpp tysta inte rrde en fena, fr st fr dig.
Nr har jag skrivit ngot sdant? Citera! Eller nnu en lgn? ven hr struntar jag i vad du tolkar/tror/hoppas etc. Citera nr jag skriver att jag menar att instruktrer satt knpp tysta och inte rrde en fena
Citera
2019-11-10, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Precis, men de var uppenbarligen varken vertygade om att han kunde det eller INTE kunde det eftersom de lt honom komma tillbaks tv gnger till inom loppet av en vecka fr att visa sina kunskaper..
Den enda logiska slutsatsen r frsts att Hanjour var en halvdan pilot som de var tveksamma till/nra att godknna fr att f hyta Cessnan ifrga.
Det var frsts omjligt att avgra hur lng tid det skulle ta fr Hanjour att p ngot stt komma ihg allt han lrt sig. De frskte luska ur honom var, hur och nr han tog sina certifikat och alla hundratals flygtimmar just fr att de inte kunde f ihop dessa med hans faktiska kunskaper.

Gr man det om aspiranten ifrga bara r lite, rostig?

Citat:
Shr sa dessutom garen av Cessnan - Marcel Bernard - eftert:
"Despite Hanjour's poor reviews, he did have some ability as a pilot, said Bernard of Freeway Airport. "There's no doubt in my mind that once that [hijacked jet] got going, he could have pointed that plane at a building and hit it,"

Inte enligt Bernard som slutligen inte lt Hanjour hyra planet... se ovan

Inte enligt Bernard som slutligen inte lt Hanjour hyra planet... se ovan
Bernard hade inte en susning om hur det lngt senare psts av ansvariga utredare att Flight 77 manvrerade innan det fregivet trffade Pentagon. S hr sger Pilots for 9/11 Truth:
Later, a week after Sept 11. Bernard, the Chief CFI, made a statement saying, "although Hani was rejected to rent a 172, i have no doubt he could have hit the pentagon." What?? Bernard, who didnt even fly with Hani, doesnt know the maneuver involved, where the plane hit, the speeds, etc etc.. says he has no doubts that he could hit the pentagon? Sure, my grandma could hit the pentagon. How about looking into the maneuver before making that statement? He made that statement while the pentagon was still smoking for petes sake. A bit of monday morning quarterbacking if you ask me. A common theme among inexperienced pilots. This also can be verified via google searches.
Citat:
Du for allts med osanning igen nr du skrev att det r "vrldens mest hrdbevakade luftrum" och att dr fanns ett "missilfrsvar" tvrs ver gatan frn en stor civil flygplats..
Jag omformulerar grna:

... som borde vara ett av vrldens mest hrdbevakade luftrum. S hr sger Pilots for 9/11 Truth:

https://youtu.be/wRAAqMR2I1k

- Prohibited area = ver Vita huset och Capitolium

- Class Bravo area = triangeln av de tre storflygplatserna runt DC.

Lille Hanjour flg rakt in och gjorde en lite svng och prickade Pentagons fasad utan att vrldens strsta militrmakt lyfte ett finger.

Sure.

Om vi tervnder till Hani Hanjours frmga att genomfra det hr s var argumentet att han mste ha varit medveten om att han brt mot alla regler nr han under radiotystnad och utan att identifiera planet och drmed mste varit under stark psykologisk stress eftersom att han inte visste om han skulle bli nedskjuten innan attacken var genomfrd.

- Samme Hanjour som flg s illa att han inte ens fick hyra en liten Cessna.

- Samme Hanjour som blev anmld inte mindre n 5 ggr till FAA eftersom att fretrdare fr en flygskola inte kunde f ihop hans certifikat + flygtimmar + engelska med hans faktiska kunskaper.

- Samme Hanjour som 2 veckor innan bragden inte ens fick flyga ett Cessna med flyglraren i stet bredvid!!!

Citat:
Artikel frn r 2002:
Pentagon arms missile batteries around D.C.
For the first time since the Cuban missile crisis almost 40 years ago, armed missile launchers will be protecting the nation's capital by day's end Tuesday -- a precaution that comes amid a heightened alert status on the eve of the one-year anniversary of the September 11 attacks.

The Pentagon said the military had begun moving Stinger missiles from storage sites in the Washington area to the deployed systems.

The Pentagon says for "security and deterrent" reason it will not discuss the exact location of the air defense sites, but one Army Avenger missile system can be seen outside the Pentagon.
https://edition.cnn.com/2002/US/09/1...nse/index.html
Lol. Litar du p Pentagon?
Citera
2019-11-10, 15:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det var frsts omjligt att avgra hur lng tid det skulle ta fr Hanjour att p ngot stt komma ihg allt han lrt sig.
De frskte luska ur honom var, hur och nr han tog sina certifikat och alla hundratals flygtimmar just fr att de inte kunde f ihop dessa med hans faktiska kunskaper.
Gr man det om aspiranten ifrga bara r lite, rostig?
Nej, om man tror att han har ett falskt certifikat slpper man givetvis inte upp honom i luften - allra minst 3 gnger i rad, och n mindre att man flyger med..

Men det verkar dessutom som om du blandar ihop personalen p Jet Tech med instruktrerna Sheri Baxter and Ben Conner p Freeway Airport nu. Vad jag vet var det ingen p Freeway som luskade i hans licenser.
Du fr grna frska igen..

Citat:
Bernard hade inte en susning om hur det lngt senare psts av ansvariga utredare att Flight 77 manvrerade innan det fregivet trffade Pentagon. S hr sger Pilots for 9/11 Truth:
Later, a week after Sept 11. Bernard, the Chief CFI, made a statement saying, "although Hani was rejected to rent a 172, i have no doubt he could have hit the pentagon." What?? Bernard, who didnt even fly with Hani, doesnt know the maneuver involved, where the plane hit, the speeds, etc etc.. says he has no doubts that he could hit the pentagon? Sure, my grandma could hit the pentagon. How about looking into the maneuver before making that statement? He made that statement while the pentagon was still smoking for petes sake. A bit of monday morning quarterbacking if you ask me. A common theme among inexperienced pilots. This also can be verified via google searches.
Fast det var ju ingen avancerad manver alls - en helt vanlig 360 graders svng under runt 4 minuters flygning r inte p ngot vis att anse som avancerad flygning - k med vetja!
https://www.youtube.com/watch?v=UaOL...ature=emb_logo

Citat:
Jag omformulerar grna:
... som borde vara ett av vrldens mest hrdbevakade luftrum. S hr sger Pilots for 9/11 Truth:
https://youtu.be/wRAAqMR2I1k

- Prohibited area = ver Vita huset och Capitolium
- Class Bravo area = triangeln av de tre storflygplatserna runt DC.
Class Bravo (eller Class B) avser flygutrymmet runt alla strre amerikanska flygplatser..
Vad skulle vara speciellt med det menar du? Tror du flygvapnet och luftvrnet ligger i stridsberedskap runt alla strre amerikanska flygplatser dygnet runt??

Citat:
Lille Hanjour flg rakt in och gjorde en lite svng och prickade Pentagons fasad utan att vrldens strsta militrmakt lyfte ett finger.
Vad skulle de gra menar du? Vad hade de ens kunnat gra om de vetat vad som pgick och ens var inom "rckhll"?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-11-10 kl. 15:45.
Citera
2019-11-10, 16:30
Medlem
Citat:
- Samme Hanjour som 2 veckor innan bragden inte ens fick flyga ett Cessna med flyglraren i stet bredvid!!!
Varfr var dom alls upp i luften om han inte ens fick flyga med flyglraren i stet bredvid??
Det mste ju vara omjligt att utvrdera en persons flygkunskaper om denne inte ens fr flyga planet.
Varfr gjordes tre kontrollflygningar om Hanjour inte ens fick flyga med flyglraren i stet bredvid?

Citat:
Samme Hanjour som flg s illa att han inte ens fick hyra en liten Cessna.
Hur kunde dom veta att han flg s illa om han inte ens fick flyga med flyglraren i stet bredvid?

Citat:
Det var frsts omjligt att avgra hur lng tid det skulle ta fr Hanjour att p ngot stt komma ihg allt han lrt sig. De frskte luska ur honom var, hur och nr han tog sina certifikat och alla hundratals flygtimmar just fr att de inte kunde f ihop dessa med hans faktiska kunskaper.
Hur kunde dom veta ngot om hans faktiska kunskaper om han inte ens fick flyga med flyglraren i stet bredvid.

Klla p att Hanjour inte fick flyga ens nr flyglraren satt i stet bredvid.
Senast redigerad av Prudent 2019-11-10 kl. 17:11.
Citera
2019-11-10, 20:47
Medlem
Citat:
Och, jag ljuger aldrig hr p forumet.

Jag VET att det blir helt glasklart fr var och en som orkar lsa ditt pladder att Du inte p ngot stt vill klargra vad som hnde 9/11 och utan tvrtom, gr allt fr att s inte sker.

Hr har du tre (3) lgner i ett och samma meddelande.

Citera nr jag skriver att instruktrerna satt tysta och inte rrde en fena. Det borde ju inte vara ngra problem nr du pstr att jag menar det. Jag har inte ens uttalat mig om instruktrerna. Och du kan vl inte lsa tankar och p s stt veta vad jag menar? Vill du veta varfr jag inte uttalat mig om instruktrerna? Det beror p att jag inte vet vad de gjorde varje gng Hanjour flg. Du dremot, du ger sken av att veta det. Du har ju iaf skrivit:

Klla p att instruktrerna fick assistera eller ta ver varje (alla, samtliga) frsk som gjordes?

Din sista lgn r bara skrattretande. Men s brukar det ju vara nr du VET saker. Det enda jag bett dig om i denna diskussion r att du ska redovisa kllor fr dina pstenden. Ngot du inte lyckats med hittills. Men att be om kllor till pstenden kanske r samma sak som att gra allt fr att motverka att klargra vad som hnde 9/11?
Senast redigerad av DanielDO 2019-11-10 kl. 21:06.
Citera
2019-11-10, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prudent
Varfr var dom alls upp i luften om han inte ens fick flyga med flyglraren i stet bredvid??
Det mste ju vara omjligt att utvrdera en persons flygkunskaper om denne inte ens fr flyga planet.
Varfr gjordes tre kontrollflygningar om Hanjour inte ens fick flyga med flyglraren i stet bredvid?

Hur kunde dom veta att han flg s illa om han inte ens fick flyga med flyglraren i stet bredvid?

Hur kunde dom veta ngot om hans faktiska kunskaper om han inte ens fick flyga med flyglraren i stet bredvid.
Drfr att han provflg med samma instruktr ngon dag innan.

Citat:
Klla p att Hanjour inte fick flyga ens nr flyglraren satt i stet bredvid.
HANJOUR went to Air Fleet Training Systems in Teterboro, NJ, and met with flight instructorF I- \ flew with HANJOUR on a "check ride"; the two flew the "Hudson Tour." [265A-NY-280350-302, serial 7228; 265A-NY-280350-NK, serial 3239]

[...]

HANJOUR again went to Air Fleet Training Systems in Teterboro, NJ, and again met with flight instructor xxxxxx Hanjour asked to fly the Hudson Tour again, but xxxxxx
would not allow it because HANJOUR's "poor" piloting skills. [265A-NY-280350-302 serial 7228]

(sid. 41) http://911myths.com/images/2/2a/PENT...ut_Hanjour.pdf
Ett par veckor senare flyger han ett jttelikt Boeing 757 som om han aldrig gjort ngot annat.

Sure.
Senast redigerad av onopono 2019-11-10 kl. 21:42.
Citera
2019-11-10, 22:22
Medlem
Citat:
Drfr att han provflg med samma instruktr ngon dag innan.

HANJOUR went to Air Fleet Training Systems in Teterboro, NJ, and met with flight instructorF I- \ flew with HANJOUR on a "check ride"; the two flew the "Hudson Tour." [265A-NY-280350-302, serial 7228; 265A-NY-280350-NK, serial 3239]

[...]

HANJOUR again went to Air Fleet Training Systems in Teterboro, NJ, and again met with flight instructor xxxxxx Hanjour asked to fly the Hudson Tour again, but xxxxxx
would not allow it because HANJOUR's "poor" piloting skills. [265A-NY-280350-302 serial 7228]

(sid. 41) http://911myths.com/images/2/2a/PENT...ut_Hanjour.pdf
Ett par veckor senare flyger han ett jttelikt Boeing 757 som om han aldrig gjort ngot annat.

Sure.
Ds. Allts fick han flyga en check ride med instruktren i stet bredvid. Drefter blev han nekad.
Dessutom var det den 30 maj 2001 och inte tv veckor innan 9/11

Vem, mer n du, pstr att han sedan flg en Boeing 757 som om han aldrig gjort ngot annat?

http://911myths.com/images/2/2a/PENT...ut_Hanjour.pdf
Sid. 41 - 43
Citat:
05/31/2001 Hanjour rented Air Fleet Training systems aircraft N54838 and took i out for a solo flight /.../ Hanjour made an error taxing the airplane upon his return.

06/06/2001 Hanjour rented an airplane with tail number N28842 from Caldwell Flight Academy.

06/11/2001 Hanjour rented airplane with tail number N9746K from Caldwell Flight Academy

06/18/2001 Hanjour rented an airplane withtail number N9746K from Caldwell Flight Academy

06/19/2001 Hanjour rented an airplane with tail number N2280Q from Caldwell Flight Academy

07/03/2001 Hanjour rented an airplane with tail number N9746K from Caldwell Flight Academy
Uppenbarligen fick han hyra och flyga plan..

Edit.
Orkar inte skriva av allt, men frn sidan 17 och framt finns mngder med flyglektioner, soloflygningar och hyra av flygplan dokumenterade.
Lektionerna innefattade svl en- som tvmotorig plan samt VOR, ILS, DME och NDB vningar s han hade ven vat en hel del navigering.
Dessutom intyg p fullfljande av 50 timmars Systems Ground Training p Boeing 737 samt ett flertal timmar simulatortrning.

Tack onopono! Det var intressant lsa hur omfattande Hanjours flygutbildning var.
Senast redigerad av Prudent 2019-11-10 kl. 23:07.
Citera
2019-11-12, 14:38
Medlem
Citat:
Ds. Allts fick han flyga en check ride med instruktren i stet bredvid. Drefter blev han nekad.
Nekad av samma instruktr att flyga samma rutt med samma instruktr bredvid med dubbelkommando, ja.

Citat:
Dessutom var det den 30 maj 2001 och inte tv veckor innan 9/11
Fel av mig. Ett par tre mnader innan. Jag tror att det var ett vanligt bilkrkort han flunkade ett par tre veckor innan 9/11. P tal om mer generella talanger med fortskaffningsmedel och teori. Att klara ett krkortsprov i USA r ofta avsevrt svrare att INTE klara, n att klara.

Citat:
Vem, mer n du, pstr att han sedan flg en Boeing 757 som om han aldrig gjort ngot annat?
Pilots for 9/11 Truth. Brja dr.

Citat:
http://911myths.com/images/2/2a/PENT...ut_Hanjour.pdf
Sid. 41 - 43

Uppenbarligen fick han hyra och flyga plan..
Har dragit det hr i lngbnk redan tidigare i trden. Hur mnga av dessa sger att Hanjour flg solo utan instruktr? Var finns originaldokumenten? Var finns uppgifterna om vilka personer som var inblandade vid respektive flygning?

Brja dr.

Citat:
Edit.
Orkar inte skriva av allt, men frn sidan 17 och framt finns mngder med flyglektioner, soloflygningar och hyra av flygplan dokumenterade.
Lektionerna innefattade svl en- som tvmotorig plan samt VOR, ILS, DME och NDB vningar s han hade ven vat en hel del navigering.
Dessutom intyg p fullfljande av 50 timmars Systems Ground Training p Boeing 737 samt ett flertal timmar simulatortrning.

Tack onopono! Det var intressant lsa hur omfattande Hanjours flygutbildning var.
Som sagt. Mycket knapphndig info frn foto-kopior av vad som psts vara originaldokument. Har du ngra personer som verifierar ngot av allt det hr? Om inte, vad kan det bero p tror du?

Sklet till att jag stller mig frgande r att samtliga av vittnen som har haft direktkontakt med Hanjour OCH hans flygkunskaper sger ngot helt annat. Att han definitivt inte sjlv kunde flyga solo ens i det mest enkla av plan. n mindre ett jttelikt Boeing 757 och d p ett stt som gjorde att radarpersonalen p en intilliggande flygplats var vertygade om att det var ett inkommande militrt fighter jet.

Det gr inte ihop.
Citera
2019-11-12, 16:05
Medlem
Fp (rkade klicka skivka svar utan att ha skrivit klart)
Citera
2019-11-12, 20:18
Medlem
Citat:
Nekad av samma instruktr att flyga samma rutt med samma instruktr bredvid med dubbelkommando, ja.

Citat:
Fel av mig. Ett par tre mnader innan.
Precis.

Citat:
Pilots for 9/11 Truth. Brja dr.
Klla p att Pilots for 9/11 Truth pstr att han sedan flg en Boeing 757 som om han aldrig gjort ngot annat?
Du hnvisar fr vrigt till en organisation dr majoriteten av medlemmarna inte kan flyga en Boeing 757, alls och mnga personer som verhuvudtaget inte kan flyga, alls (enligt onoponos definition)

Citat:
Har dragit det hr i lngbnk redan tidigare i trden. Hur mnga av dessa sger att Hanjour flg solo utan instruktr?

Brja dr.
Jag har lst en del av diskussionen tidigare i trden och konstaterar att du fortfarande inte vet vad solo-flygning innebr.
Vid soloflygning r man ensam i flygplanet (frutom nr flygplanstypen krver tv piloter)...
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Att Hanjour flg solo vid minst 29 tillfllen har fortfarande inte gtt in?
Citat:
Hur vet vi t.ex. att solo inte inkluderade att ngon instruktr satt bredvid nr han flg?
https://forums.jetcareers.com/thread...of-solo.10236/
Citat:
14CFR61.51(C)(2)(d) Logging of solo flight time. Except for a student pilot performing the duties of pilot in command of an airship requiring more than one pilot flight crewmember, a pilot may log as solo flight time only that flight time when the pilot is the sole occupant of the aircraft.

Citat:
Som sagt. Mycket knapphndig info frn foto-kopior av vad som psts vara originaldokument. Har du ngra personer som verifierar ngot av allt det hr? Om inte, vad kan det bero p tror du?
Menar du att kopior av originaldokument generellt inte gr att lita p?
Finns flera personer som verifierar uppgifter i dokumentet, men mnga av namnen r dock anonymiserade.
Till exempel:
Citat:
05/31/2001 HANJOUR rented Air Fleet Training Systems/aircraft N54838 and took it out for a solo flight. HANJOUR made an error taxing the airplane upon his return. This is the last time that xxx saw HANJOUR

07/20/2001 A flight instructor for Caldwell Flight Academy, indicated from his records that on this date HANJOUR flew 6.8 hours in a Piper Warrior, Tail N2321M. A receipt from the aircraft owner indicated that HANJOUR purchased fuel at Montgomery Aviation Ltd., 7290 AirparkRoad, Gaithersburg, MD. [302 subfile, interview of xxx on 9/12/01; 265A-NY-280350-F serial 99]
Varfr anvnder du ett dokument som klla fr vissa av dina pstenden om du samtidigt inte litar p kllan?
Du r vl inte en cherrypicker, onopono?
Citera
2019-11-13, 15:58
Medlem
Citat:
Nej, han blev nekad samma upplgg som frsta gngen.

Citat:
Precis.
Och? Menar du att det han inte har lrt sig under tta r, lr han sig p ett par mnader?

Citat:
Klla p att Pilots for 9/11 Truth pstr att han sedan flg en Boeing 757 som om han aldrig gjort ngot annat?
Det var inget citat. Det r deras uppfattning att Hanjour mste ha varit REALLY lucky om det var han som satt bakom spakarna = manvern var av ett slag som signalerar en hyfsat skicklig pilot.

Citat:
Du hnvisar fr vrigt till en organisation dr majoriteten av medlemmarna inte kan flyga en Boeing 757, alls och mnga personer som verhuvudtaget inte kan flyga, alls (enligt onoponos definition)
Det r frga om professionella piloter och alla kan drmed flyga enligt varje knd definition.

- Pilot experience includes type ratings in MD-88, CRJ, 737, 757, 767, 747, DC-10, J-41, several corporate types and Military drivers.

Bertta nu fr vrlden hur du definierar en person som dokumenterat inte p egen hand kan flyga ngon knd flygplansmodell.

Var drar du grnsen mellan en dlig pilot och en person som inte kan flyga, alls?

Citat:
Jag har lst en del av diskussionen tidigare i trden och konstaterar att du fortfarande inte vet vad solo-flygning innebr.
Vid soloflygning r man ensam i flygplanet (frutom nr flygplanstypen krver tv piloter)...

https://forums.jetcareers.com/thread...of-solo.10236/
Med soloflygning avser jag hr att flyga ett plan utan assistans av instruktr i stet bredvid.

Citat:
Menar du att kopior av originaldokument generellt inte gr att lita p?
Det beror p en mngd mjliga faktorer. Om det som hr handlar om dokument som strider mot vad identifierade professionella bedmde vara en Hanjour som definitivt INTE skulle flyga solo, s r photokopior av dokument som sger motsatsen givetvis mycket suspekta.

Har du ngon identifierad person som intygar att Hanjour vid aktuella tillfllen tillts flyga solo utan assistans av instruktr?

Att fotokopiorna lades fram som bevis dr erknnanden under lngvarig tortyr utgjorde merparten av bevisningen, utgr nnu en graverande omstndighet som gr dessas autenticitet minst sagt tveksamma.

Det tycker inte du?

Citat:
Finns flera personer som verifierar uppgifter i dokumentet, men mnga av namnen r dock anonymiserade.
Till exempel:
Varfr r de anonymiserade?

Citat:
Varfr anvnder du ett dokument som klla fr vissa av dina pstenden om du samtidigt inte litar p kllan?
Du r vl inte en cherrypicker, onopono?
- Drfr att informationen i dessa fall talar emot det som utredarna frsker gra gllande = Hanjour hade kompetensen att flyga Flight 77 p det som utredarna pstr att planet flg innan det trffade Pentagons Vedge One.

- Drfr att vittnena/kllorna jag gr p r identifierade och i flertalet fall har gjorts s av underskande journalister.

Vad ska du med en klla till om du inte kan g till den fr att se om det som psts i dess namn verkligen stmmer med fakta?

Prydnad?
Senast redigerad av onopono 2019-11-13 kl. 16:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in