Flashback bygger pepparkakshus!
2007-04-14, 19:59
Medlem
SkinnyFistss avatar
Spelar ngon annan n mig detta fantastiska men sjukt beroendeframkallande och frustrerande pusselspel?

Det gr att ladda ned hr

Vad har ni fr rekord? Jag knner att jag mste suga riktigt hrt d jag bara ftt strax ver 50000 n s lnge, men nr man mste brja bygga 12-combos s fr jag oftast hjrnslpp.
Citera
2007-04-14, 22:40
Medlem
Aiadans avatar
Sg helt klart ut som det skulle erbjuda lite nje, tar och laddar ner och testar det nu, s fr jag se om jag kan terkomma och glnsa med lysande resultat eller om jag skamset fr ta bort programmet frn datorn
Citera
2007-04-15, 08:06
Medlem
Flakons avatar
Jag har frskt spela det men jag fr ngot error varje gng. terkommer nr jag har provat installera om directx.

Edit: Nej, direct x verkar vara korrekt installerat, men jag fr ett error som lyder:
This application has failed to start because d3dx9_31.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem.
Citera
2007-04-15, 22:56
Medlem
SkinnyFistss avatar
Jag fick ocks den errorn och lste det genom att installera senaste Directx.
Fukar inte det lste jag att ngon hade kollat i spelets mappar och hittat nn d3dx9-fil som hen dpte om till d3dx9_31.dll och tydligen hade inget krnglat.. vrt ett frsk kanske.
Citera
2007-04-16, 15:32
Medlem
Flakons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Jag fick ocks den errorn och lste det genom att installera senaste Directx.
Fukar inte det lste jag att ngon hade kollat i spelets mappar och hittat nn d3dx9-fil som hen dpte om till d3dx9_31.dll och tydligen hade inget krnglat.. vrt ett frsk kanske.

Det funkade inte med att tanka den uppdateringen som var lnkad p sidan men jag hittade en lnk p ett annat forum till en direct-x uppdatering som lste problemet. Hr r den om ngon skulle behva den: http://www.softwarepatch.com/windows/directx.html
Citera
2007-04-16, 18:25
Medlem
Aiadans avatar
Fr directx problemet s funkar ocks att ladda ner enbart d3dx9_31.dll och sedan lgga den i spelmappen alternativt i windows\system32 mappen.

Angende sjlva spelandet, helvete vad stressande det var nr man kom upp lite i niverna Skitkul spel dock, helt hookad p det, anstrnger mig stenhrt fr att sl min nuvarande barrir p ~30k pong
Citera
2007-04-17, 01:45
Medlem
SkinnyFistss avatar
Jsses.. 67555 nu r jag njd.
Dock s rkade jag trycka p escape nr man skulle skriva in sitt namn s rekordet registrerades inte..
Citera
2007-04-18, 19:55
Medlem
SkinnyFistss avatar
Ngon som spelat det hr ett tag nu och kan tipsa om vilken kombination man br anvnda efter andra ltbytet?
Allts efter ett visst antal levels ndras ju bakgrundsmusiken, och andra gngen detta hnder sitter jag helt fast. Lite strande att det tar ett tag att ta sig dit ocks s man hinner inte direkt prva sig fram.
S fort den nya musiken dyker upp s frsvinner alla uppenbara kombomjligheter och jag frlorar p ett par sekunder.
Citera
2007-04-23, 21:10
Medlem
xnines avatar
ni kan ju g in o kolla p replays frn andra i rankingen, herre jsses
Citera
2007-04-23, 22:18
Medlem
SkinnyFistss avatar
Jo, jag har kollat in en del.. men de r ju nstan s bra att de inte hjlper alls. >_<
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in