Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-23, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Om han har skyddade personuppgifter så har han ju fått det felaktigt.
Kan han vara utrikesminister i Irak så är han knappast förföljd.

Det är inga skyddade uppgifter. Jag lade upp dessa i tidigare inlägg.
Citera
2019-11-23, 00:39
Medlem
spermaoffrets avatar
Jag vill gärna veta vilka dessa på myndigheterna är som gått på detta. Och vem är läkaren. Eller kan det finnas korruption bakom?

Själv blev jag nekad sjukersättning på halvtid för tre veckor. Jag kunde ju ta mig till läkaren och var kommunicerbar.

Båda handläggarna på FK hade arabiska namn. SÅKLART har de sina direktiv uppifrån - men det känns inte direkt bra såhär när jag ser detta.
Senast redigerad av spermaoffret 2019-11-23 kl. 00:45.
Citera
2019-11-23, 00:45
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Man måste ju bara älska Sverige. Tänk att få befinna sig mitt i en galen buskis, med nya vansinniga upptåg varenda dag som sprids över världen. Precis allt tycks kunna hända i Sverige -- och gör det också. De stackare som ägnat sig åt satir är arbetslösa, inget slår verkligheten i denna nation av intelligensbefriade nollor på statens alla positioner, från den enfaldiga handläggaren på försäkringskassan till den utvecklingsstörde statsministern och hans gycklarkompisar.
Citera
2019-11-23, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Låter som en påhittad bassenyhet från en oseriös nassesite

Men så bra att du har slutsatsen klar. Då är det ju inga problem och du kan sova vidare.
(Expressen skriver förresten också om detta)
Citera
2019-11-23, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSilverdufva
Absolut pinsamt för Sveriges del också. Min poäng är egentligen att Irak (och irakier) borde skämmas.

Varför det? Du tänker som en västerlänning
Det är svensken som har låtit sig luras och bedras och sådana saknar araben all respekt för. Det är därför som araben har så stort förakt för oss
Citera
2019-11-23, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Jag vill gärna veta vilka dessa på myndigheterna är som gått på detta. Och vem är läkaren. Eller kan det finnas korruption bakom?

Själv blev jag nekad sjukersättning på halvtid för tre veckor. Jag kunde ju ta mig till läkaren och var kommunicerbar.

Båda handläggarna på FK hade arabiska namn. SÅKLART har de sina direktiv uppifrån - men det känns inte direkt bra såhär när jag ser detta.
Det kanske är lite lätt för den som är invandrad att bluffa, Sverige vet ingen ting om dessa personer
eller eventuella handikapp. som infödd är du registrerad sedan födseln
Citera
2019-11-23, 01:20
Medlem
Eric.Dulnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugo.Drax
2 minuter senare..

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/u...rd-i-stockholm
Citat:
Iraks försvarsminister Najah al-Shammari är svensk medborgare – och folkbokförd i en Stockholmsförort. Det bekräftas av den svenska försvarsministern Peter Hultqvists pressekreterare. al-Shammari har kritiserats för sin roll i de våldsamma demonstrationerna i Irak.
I den politiska agendakanalen SVT:s artikel ser man det här, vänster- och miljöparti-SVT kan som vanligt inte låta bli:
Citat:
I veckan publicerade den SD-kopplade sajten Nyheter idag uppgifter som pekade på att Najah al-Shammari faktiskt är svensk medborgare och folkbokförd i en förort till Stockholm.
SVT agerar som nyttiga journalistiska hjon, och bäddar alltså med sin politiska aktivism för ytterligare SD-sympatisörer. Tänker inte SVT längre än sin pk-näsor?
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
https://www.friatider.se/sanningen-o...er-arabv-rlden
Text från artikeln:
Citat:
Av uppgifterna i Nyheter Idags avslöjande, som kommer från en nedlagd förundersökning som läckt till sajten, framgår att försvarsministern varit synnerligen angelägen om att ha sex med en svensk ung man och inte accepterat när mannen förklarat att han har flickvän.

”I want to fuck you sex sex sex” och ”I like your ass”
, har al-Shammari bland annat skrivit till den unge mannen.
Citera
2019-11-23, 02:08
Medlem
Zurfarn08s avatar
Är det för sent att föreslå honom som Årets svensk? Det ska ju numera vara nån invandrad förmåga som utmärkt sig.
Citera
2019-11-23, 02:14
Medlem
Tror snart han blir avpolletterad när artiklarna sprids på arabiska som det nu verkar . Han är snart tillbaks i Swe med minnesförlust och jagandes nya sexpartners !

Ev får han jobb på Försvaret !!!
Citera
2019-11-23, 02:36
Medlem
InomEnSnarFramtids avatar
Det är helt sinnessjukt.

Men detta är verkligen toppen nyheter. Att något sånt här vrickat har fungerat men nu blivit en nyhet som verkligen spridit sig.

Är det nu svenska befolkningen har börjat vaknat på allvar? Hur invandringen och korruption sker i vårat land.

Hur mångkulturen har bokstavligen våldtagit vårat land och det svenska folket såhär länge.

Att så många rån, våldtäkter och nu t.ex saknad av 17åriga flicka där invandrare är misstänkt gärningsmän.

Förstår folk nu?

Frågan kvarstår, hur reparerar man den här infektionen av mångkultur? Kommer något börja hända nu eller ska man börja fundera på att fly landet, som svensk i Sverige?
Citera
2019-11-23, 02:54
Medlem
Eric.Dulnys avatar
Summerar Iraks hårdföre svenske försvarsminister:
  • Svensk
  • Het Årets svensk-kandidat
  • Blåst till sig både asyl i Sverige och svenskt medborgarskap
  • Utreds och utretts för antal brott i Sverige
  • Bidragsscammare av rang (ett smutsigt långfinger i arslet på Sverige som land)
  • Homosexuell (utsvävad gaystil)
  • Sexuellt imbecill ("I want to f*ck you sex sex sex" osv.)
  • Århundradets kompetensregnsirakier
Avrundar med Tino Sanandajis kommentar på Facebook under kvällen om hans nuvarande tid som försvarsminister i Irak:
Citat:
Generalen står även anklagad för att dödat hundratals demonstranter med bl.a. tårgasgranater. Det är dock inte hans ansvar, utan resultat av socioekonomiska faktorer & tillvaro i ett segregerat område, om Najah Hasan Ali al-Shammari inte kommit till Sverige och begått brott hade en svensk gjort det i stället.
https://www.facebook.com/tino.sanandaji
Citera
2019-11-23, 02:55
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Han verkar inte ha förstått det där med metoo.

Sextrakasserier, otrohet och hot om att kasta frun från balkongen i senaste artikeln:

https://nyheteridag.se/i-want-to-fck...venska-mannen/

Inom tre veckor igen.., så är han tillbaka till "Svärje".., och suger bidrag igen.

"mark my words"..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in