Citat:
Ursprungligen postat av
Redoxreaktion
Nu tror jag visserligen att du ljuger, men det är ju inte någon katastrof att vara utan dusch i ett par veckor. Man får vara väldigt ytlig för att tycka att det är något konstigt med det.
Katastrof är de ju inte, men jävligt snuskigt.
Man behöver ju inte titta länge på denna unge för att konstatera att hon till hör "kottplockarna"
En grupp som inte har studerat en minut ekonomi, utan lever i en sorts bubbla där allt förnuft ratas och bedöms som idiotiskt
En hel värld kan denna unge få igång, men vi har inte en politiker som kan få igång ett vettigt samtal gällande
1: Sexlagen
2: Få folk att inse att det sitter bockar som trädgårdsmästare i kalkylavdelningarna felräkningar på tex 3 miljarder är ju inget ovanligt Karolinska Förbifart sthlm
3: Sänkt hastighet på motorväg till 80??????? 222an Vilka jävla korkskallar.
4: Ena dagen berömma dieselbilar för att nästa dag vilja förbjuda dom
5: Höja våra trängselskatter för vilken jävla gång i ordningen?
6: Vi Svenskar är tamefan det flataste folket i världen, tycker någon som har en tarm kvar i huvet att dessa exempel är acceptabla?
Har haft körkort sedan 59 kört över en halv miljon mil så jag vet vad jag talar om.
Aldrig krockat eller varit i ett dike, däremot fått väja för "rattbitare" od som helst kör andras bilar och glömmer sin egen
Sista lite Of T men hölr ihop med övriga texten
FARTEN DÖDAR INTE, Det gör folk utan omdöme