Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Så du ska använda Gretas föräldrars fotölj som argument mot Greta och klimatkrisen. Wow, tungt.
Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Ha ha... Fantastiskt...
Jag skrev igår att Gretahatarna har en stor fantasi när det gäller hitta på nya argument för att bekämpa hennes ständiga framgångar. Varje gång hon har en stor framgång, som t.ex denna:
så måste de komma med något negativt. Som en typisk mobbare. En avundsjuk mobbare.
Hennes lukt tog en Gretahatare upp nu senast. Men nu har de tydligen även gett sig på hennes föräldrars möbler...
Vad kommer härnäst? Jag måste erkänna att min fantasi är alltför begränsad för att tänka ut vad de hittar på härnäst. Jag trodde det skulle vara något med skosnören, men det här var ju långt mer fantasifullt.
Greta tillhör en priviligerad elit och har ingen aning om hur vanligt folk får kämpa för att få livpusslet att gå ihop.
Jag vet att hon hade det tufft under en stor del av sin skolgång, hon var ett anorlunda barn och barn kan vara jävligt elaka mot de som annorlunda.
Men de ger henne ingen rätt att döma andra så hårt som hon gör, de kämpar med att få tiden till jobb matahandlande, dagishämtande och hemarbete att gå ihop och de får skäll för att de kör bil, eller unnar sig en köttbit till helgen.
De kör inte bil för att det är kul, bilkörning kostar mycket pengar, de kör för att de måste.
Deras skatter duger men de som personer verkar inte göra det.