2007-04-25, 23:47
Bannlyst
har tänkt införskaffa en xbox 360 då den lär göra sig rätt bra i hd-upplösning på min 42" plasma

har läst massor och som jag har förstått det så är det en samsung-läsare man helst vill ha, verkar funka bäst i allmänhet. tänkte sen modifiera den hos en kompis så jag kan spela "backuper"

hur som helst, det jag egentligen undrar är följande. hur stor är sannolikheten att jag får en samsung-läsare? är det 50/50 eller finns det fler av hitachi eller samsung? kanske en svår fråga att svara på men om någon har en aning så tar jag tacksamt emot synpunkter. gärna tips på var jag garanterat kan få en med samsung-läsare utan att behöva betala extra. (som man får göra hos psxcare, 500 kr extra kostar garanterad samsung-läsare )
Citera
2007-04-26, 00:11
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drak
har tänkt införskaffa en xbox 360 då den lär göra sig rätt bra i hd-upplösning på min 42" plasma

har läst massor och som jag har förstått det så är det en samsung-läsare man helst vill ha, verkar funka bäst i allmänhet. tänkte sen modifiera den hos en kompis så jag kan spela "backuper"

hur som helst, det jag egentligen undrar är följande. hur stor är sannolikheten att jag får en samsung-läsare? är det 50/50 eller finns det fler av hitachi eller samsung? kanske en svår fråga att svara på men om någon har en aning så tar jag tacksamt emot synpunkter. gärna tips på var jag garanterat kan få en med samsung-läsare utan att behöva betala extra. (som man får göra hos psxcare, 500 kr extra kostar garanterad samsung-läsare )

Det är stor chans att du får samsung, det spelar inte sån stor roll. Haka inte upp dig på det där.

Förövrigt så borde du ha postat i Xbox360 tråden istället, jag vet att det inte är så kul men såna är reglerna.
Citera
2007-04-26, 01:18
Medlem
Ufojesuss avatar
Vill du gärna ha en Samsung kan du öka dina chanser genom att spana in http://www.360drives.com/. Ex. verkar maskiner med LOT-nummer 0647 vara bra att hålla utkik efter om man vill ha en Samsung.

http://www.360drives.com/howto <<< hur du använder sidan, tex. att LOT-numret står på utsidan av kartongen.

Handlar du på en fysisk butik som ex. Elgiganten som har 30 dagars öppet köp kan du beställa från deras nätsida (oftast billigare än i butik) & sedan leta reda på en låda med hög chans på Samsung i butiken, för att sedan lämna tillbaka den du köpte genom nätet med butikskvittot Lycka till.
Citera
2007-04-26, 09:34
Bannlyst
ah, inser nu att jag borde postat i officiella tråden kanske, men gjort är gjort.

skitbra sida ufojesus! ska skriva ner några nummer som verkar vara bra att komma ihåg och bege mig till närmsta stormarknad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in