Citat:
Ursprungligen postat av
limvit
Till citatet (kommentaren ovan denna post)
Jag skall vara helt ärlig. Jag har INGEN aning om vad PIP, SUBQ eller andra termer betyder.
Men tro fan- jag kommer att lära mig. Jag kommer söka, söka, och läsa tills jag kan allt!
Hjälp mig mina vänner, och jag lovar att jag en dag kommer bli en av Er här på forumet.
Jag kommer att lära mig. Jag är inte den som vill ha allt serverat på silverfat.
Jag tycker om att komma igång fort - ja, men jag läser mer än gärna och utbildar mig.
Jag är OK med att få skratt, hån och liknande. Det förstår jag. Här kommer jag med 0 kunskap, spruträdd, och frågar om orala AAS. Hade jag hållt på/haft erfarenhet av AAS i flera år så hade jag nog också tänkt "Men.. komigen.. vafan?" -- Men jag är beredd att göra allt för att utbilda mig och läsa på!
Jag har nu Ditchat mitt förstaval av injicerbar AAS, nämligen:
Testosterone Propionate 100mg/ml
Nu har jag dessa injicerbara att välja mellan. Tänk på att jag är nybörjare,
Och vill helst börja lugnt, men fortfarande se resultat. Pengar/kostnad är inget problem:
De enda biverkningarna jag bryr mig om (och slipper helst) är:
1. Förstörda vener, hjärta (har inga hjärtproblem i övrigt)
2. Liten kuk och döda spermier (men det får man räkna med, dock vad jag läst endast om man håller på och kurar länge(?))
3. Organskador (lever, njurar, m.m)
4. Slå sambon sönder och samman av roid-rage (skämt åsido, jag håller inte på med sådant, men menar mest att man blir så lätt-irriterad att minsta lilla skapar stora bråk)
Det jag gärna *vill* ha:
1. Mer aptit.
2. Mer energi.
1. Testosterone Mix (sustanon) från Cobra Pharmaceuticals 300mg/ml
2. Foxlabs Testosterone E 250mg/ml
3. Kurpaket #2. 2st testo-P, 1st winstrol
4. 10ml Testo E 250mg/ml Zentech
5. Testosterone enanthate/ 250mg/ml Elit Pharma
6. Elit Pharma Testosterone enanthate / cypionate 5+5st
7. 10ml Testo E 250mg/ml Kaptenen
Alla ovan är vätskor, alltså injicerbara.
Vid sidan av alltid så har jag Anavar 20mg (orala).
Jag fick som råd här i förumet att skippa dessa, då de orsakar leverskada.
Jag tänker lyssna på er experter. Men den finns iallafall hemma, en obruten burk.
Jag är målmedveten! Jag är en färskring, jag kan inte så mycket,
Men jag håller på och bildar mig, läser och lär mig om detta breda ämne.
Det är väldigt mycket nytt för någon som bara använde sig av Koffein som PWO för att vara ärlig.
Och lite Kreatin för att binda lite vätska.
Men jag har en 4 månaders / 120 dagars challenge där jag vill växa så mycket som möjligt i massa (inkl muskelmassa, lite fett har jag inga problem med, sålänge det inte sätter sig på fel plats samtidigt skall det vara så nyttigt/minst skadligt som möjligt -- annars skiter jag självklart i denna challenge!)
Tusen tack, mentorer!
/Limvit
Vet inte om man får tipsa om märken men gå in i ”dopingpreparat” och sök efter de märke du planerat att använda, läs andra erfarenheter om produkterna.
Liten kuk? Aldrig hört att någon skulle få mindre snopp av att kura, pungen krymper men det är en annan sak! Med tillräckligt läsning kommer du veta hur man åtgärdar det.
Att slå sambon är ditt egna val, om du är stabil i övrigt så kommer inte testosteron göra dig till en wife-beater. Spela med öppna kort, berätta vad du håller på med.
Mer aptit får jag personligen inte av testo, vissa orala kan göra så att jag får sämre aptit. För att öka aptiten behövs något som höjer hormonet ghrelin, något du kommer lära dig när du läser på.
Det bästa sättet att komma över din nål rädsla är att börja sticka dig. Personligen föredrar jag mån/tor framför E5d, man vet tydligt vilka dagar man ska sticka och hinner inte bygga upp någon ”rädsla” emellan sticken. Du kan ju instruera sambon så att hon han hjälpa dig pinna dom första. Mvh